het komt inderdaad over als gejankquote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:07 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Nounou TS volgens mij is jouw torrie dat je zo'n beetje overal aanleg voor hebt maar er niks mee doet. Goed lichaam, maar moet nog wat gebeuren, goede opleiding, maar moet nog wat gebeuren, goede aanleg voor leren, maar moet nog wat gebeuren, aanleg voor motorrijden, maar moet nog wat gebeuren. Man ik word al moedeloos als ik het aan het typen ben. DOE ER EENS WAT MEE!
quote:Ik ben niet lelijk ofzo (9 gerate op hotornot 1600 votes __), op de middelbare school probeerde 1 v.d knapste meisjes v.d. school mij te hosselen. Ze was zeer handtastelijk, maar ik rende iedere keer keihard van haar weg. Op een schoolfeest werd ik zelfs gesandwiched door haar en een andere blonde, waar ik me tussenuit wurmde en vervolgens (weer...) keihard wegrende.
Inderdaad, chicks diggen die status.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:33 schreef robijnwasverzachter het volgende:
[..]![]()
Maar even serieus. Wordt een doener. Zoek een bijbaantje, ga bij een vereniging en ontplooi jezelf op zoveel mogelijk manieren zodat je interessanter wordt als persoon. Dan komen de meisjes vanzelf wel.
Dennis, je past zelf ook verdacht goed.binnen het profiel zoals omschreven in de OP beste knaap...quote:Op dinsdag 31 januari 2012 02:19 schreef Drinky het volgende:
een pener van 173cm hebben en niet snappen waarom je geen vrienden maakt
kleine anaalstaaf man
Je reinste leugensquote:Op dinsdag 31 januari 2012 02:38 schreef Tomatosalaat het volgende:
[..]
Dennis, je past zelf ook verdacht goed.binnen het profiel zoals omschreven in de OP beste knaap...
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:08 schreef Kamergezocht het volgende:
Het lijkt me beter om dit gesprek binnensmonds voor te zetten.
"Is het friet of patat?" Die moet ik nog een keer gebruikenquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:07 schreef Piethur het volgende:
Ik begon tijdens het uitgaan altijd met de vraag: "Wat vind jij nu beter? Apple of Windows?" , werkte nooit zo heel goed terwijl hier op Fok er hele topics over worden gevuld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |