Misschien even, maar daarna ben je denk ik wel blij dat iemand het heeft gezegd (denk ik).quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:31 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Sommige mensen voelen zich dan serieus beledigd hoor
Het heeft er alles mee te maken als je lult over relaties en zelf nul ervaring hebt natuurlijkquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat heeft er geen flikker mee te maken dat jij denkt lekker bot te kunnen doen over het geslachtsdeel van je ''vriendin''
Natuurlijk wel, want het probleem lost zichzelf niet op.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee, ik zeg dat ik het moeilijk zou vinden.
Als ik er niks mee zou doen zou ik het niet moeilijk noch makkelijk vinden of wel?
Nou, leg uit dan.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je snapt het dus niet, gefeliciteerd.
Zolang er respect in blijft zitten kan dat prima denk ik ja.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:35 schreef Rawberry het volgende:
[..]
Ik zou gewoon zeggen:" Is het normaal dat het zo ruikt?"
En wat als ze zegt: ja ?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:35 schreef Rawberry het volgende:
[..]
"Ja."quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:35 schreef Rawberry het volgende:
[..]
Klopt. Toen ik 6 was schuurde ik mijn piemel weleens tussen/in de bilspleet van mijn beste vriend. Mijn zus heeft ons toen een keer betrapt en tegen zijn moeder gezegd.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je hoeft geen doctorsgraad in de psychologie te hebben om te kunnen concluderen dat jij nog nooit het bed hebt gedeeld met iemand van het vrouwelijk geslacht.
Dat jij nou de lompe manier prefereert.quote:
Als mij iets niet bevalt zeg ik het ook gewoon.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat jij nou de lompe manier prefereert.
Ik gok niet dat de meeste mensen dat waarderen.
Assertieve FOK!sters.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:39 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Als mij iets niet bevalt zeg ik het ook gewoon.
je vriendin kan toch ook tegen jou zeggen dat ze je sperma niet wil in der mond omdat stinkt, en vies is. klaar.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:38 schreef kedge het volgende:
[..]
Niet bang zijn voor de reactie van je vriendin
Ik durf ook heel vaak niks te zeggen, maar tegen mensen waar ik een relatie heb of wat voor band dan ook zeg ik gewoon wat ik denk. Kan begrijpen dat je tegen een ONS niet gaat zeggen dat ze uit der kut stinkt of zo.quote:
Je kunt het ook gewoon nogmaals proberen uit te leggen hoor.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je bent zelf te stom om het te snappen, makkelijker gaat het niet lukken.
ik neem de krakelingen meequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:30 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
Inderdaad .... wellicht een knokploegje regelen vanuit Fok om TS in elkaar te slaan?
Ja, ik zal er alleszins geen relatie van laten afhangen.quote:
Vraag me wel af wat de relatie jou waard is als je zoiets al niet op een normale volwassen manier kan bespreken.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:48 schreef Rawberry het volgende:
[..]
Ja, ik zal er alleszins geen relatie van laten afhangen.
Beetje onzin.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:52 schreef Dimachaerus het volgende:
Een stinkkut is een rechtstreeks gevolg van niet alpha genoeg zijn. Simpel verband oorzaak -> gevolg.
ALPHA: JA
STINKKUT: NEE
ALPHA: NEE
STINKKUT: JA
Conclusie: Alpha zijn heeft onrechtevenredig verband met stinkkut.
Jijquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:52 schreef rosepetals het volgende:
Wat raar dat ze het zelf niet ruikt en zich kapot schaamt en al bij de huisarts is geweest. Maar goed hoe pijnlijk het ook is, je moet het gewoon zeggen dan kan ze er wat aan doen. Het is pas echt erg als je niks zegt en dat ze nooit meer gebeft wordt.
O rly?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja tochquote:Zou diep tragisch zijn
"What's in a name? That which we call a rose
By any other name would smell as sweet."
Wat praat je poep man telkens.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:52 schreef Dimachaerus het volgende:
Een stinkkut is een rechtstreeks gevolg van niet alpha genoeg zijn. Simpel verband oorzaak -> gevolg.
ALPHA: JA
STINKKUT: NEE
ALPHA: NEE
STINKKUT: JA
Conclusie: Alpha zijn heeft onrechtevenredig verband met stinkkut.
Idd ja, puberaal gedoe.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Vraag me wel af wat de relatie jou waard is als je zoiets al niet op een normale volwassen manier kan bespreken.
Hij probeert nu ridicuul te posten, zodat het lijkt dat al z'n posts niet serieus zijn en hij geen maagd is.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |