quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:24 schreef Dimachaerus het volgende:
Al die FOK! maagden hier. Je dwingt je meissie alvorens te neuken toch wel ff haar kutje onder het kraantje te houden.
Onterechte klacht.
ga fietsen ofzoquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Aldus de enige echte FOK!maagd (na gogosweden).
Wel lastig in mijn situatie. Ik kan niet eerst proeven en dan pas kopen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:24 schreef Dimachaerus het volgende:
Al die FOK! maagden hier. Je dwingt je meissie alvorens te neuken toch wel ff haar kutje onder het kraantje te houden.
Onterechte klacht.
Jammer. Ik vond het wel een geile geur.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:11 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Die heeft geen geur, erg hygiënisch
Ja en een mietjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:25 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
Alleen dat laatste ben ik met je eens. TS is dan ook een trieste botte hondenlul.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:27 schreef kingtoppie het volgende:
Ik zou het wel lastig vinden om dat bespreekbaar te maken hoor..
Het zou zomaar eens het einde van je relatie kunnen beteken héquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:27 schreef kingtoppie het volgende:
Want?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:27 schreef kingtoppie het volgende:
HE, WIJFIE JE KUT STINKT onder de seks...quote:
Ja was dan nou voor een gare manier.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
HE, WIJFIE JE KUT STINKT onder de seks...
Als jij daar zo simpel over denkt ligt er iets aan jou Meloewa
Zij kwetst jou met haar kut.quote:
Dan heb je een kut relatie, maar als jij er zo super simpel over denkt ben ik van mening dat je een kut relatie heb, dusja voor jou zou dat het einde van je relatie kunnen betekenen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:28 schreef Rawberry het volgende:
[..]
Het zou zomaar eens het einde van je relatie kunnen beteken hé
Tuurlijk dat moet iemand toch tegen je kunnen zeggen? Lekkere vriend/in ben je als je iemand gewoon stinkend laat rondlopen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:22 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nee serieus, als iemand uit zijn bek stinkt en je kent hem erg goed, dan zeg ik ook gewoon ''gvd je stinkt uit je bekt''
of andersom zegt iemand dat ook tegen mij.. lekker boeiend![]()
gewoon zeggen hoe het is als je elkaar goed genoeg kent.
Want dat is ook dé manier om het te zeggen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Inderdaad .... wellicht een knokploegje regelen vanuit Fok om TS in elkaar te slaan?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:27 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja en een mietjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Nee, ik zeg dat ik het moeilijk zou vinden.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zij kwetst jou met haar kut.
Jij gaat je vriendin nooit wijzen op haar tekorten in je relatie omdat je bang bent haar te kwetsen?
Sommige mensen voelen zich dan serieus beledigd hoorquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Tuurlijk dat moet iemand toch tegen je kunnen zeggen? Lekkere vriend/in ben je als je iemand gewoon stinkend laat rondlopen.
Heb je wel eens een relatie gehad?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dan heb je een kut relatie, maar als jij er zo super simpel over denkt ben ik van mening dat je een kut relatie heb, dusja voor jou zou dat het einde van je relatie kunnen betekenen.
Ruiken vrouwen dat zelf niet danquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:22 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nee serieus, als iemand uit zijn bek stinkt en je kent hem erg goed, dan zeg ik ook gewoon ''gvd je stinkt uit je bekt''
of andersom zegt iemand dat ook tegen mij.. lekker boeiend![]()
gewoon zeggen hoe het is als je elkaar goed genoeg kent.
Je snapt wat ik bedoel, antoniem van iets enorm netjes willen verwoorden is het wel op een enorm botte manier verwoorden.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Want dat is ook dé manier om het te zeggen..
Gast.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:32 schreef Dimachaerus het volgende:
Beginnen jullie meteen met droog neuken ofzo? Altijd ff samen onder de douche stappen zeker na flinks los te zijn gegaan in de dancing.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:29 schreef Meloewa het volgende:
en als je 2 kakkers bent '' je hebt een onaannemelijke geur daarbeneden''
whatever
Je hoeft geen doctorsgraad in de psychologie te hebben om te kunnen concluderen dat jij nog nooit het bed hebt gedeeld met iemand van het vrouwelijk geslacht.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:32 schreef Dimachaerus het volgende:
Beginnen jullie meteen met droog neuken ofzo? Altijd ff samen onder de douche stappen zeker na flinks los te zijn gegaan in de dancing.
Euh?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je snapt wat ik bedoel, antoniem van iets enorm netjes willen verwoorden is het wel op een enorm botte manier verwoorden.
Of snap je die manier van spreken niet?
Reactie daarop:quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:27 schreef kingtoppie het volgende:
Reactie van jou daarop:quote:
Dus:quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Euh?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je snapt wat ik bedoel, antoniem van iets enorm netjes willen verwoorden is het wel op een enorm botte manier verwoorden.
Of snap je die manier van spreken niet?
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je hoeft geen doctorsgraad in de psychologie te hebben om te kunnen concluderen dat jij nog nooit het bed hebt gedeeld met iemand van het vrouwelijk geslacht.
Dat heeft er geen flikker mee te maken dat jij denkt lekker bot te kunnen doen over het geslachtsdeel van je ''vriendin''quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:31 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Heb je wel eens een relatie gehad?
Je snapt het dus niet, gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
Euh?
Jouw post:
[..]
Reactie daarop:
[..]
Reactie van jou daarop:
[..]
Dus:
[..]
Euh?
Ik zou gewoon zeggen:" Is het normaal dat het zo ruikt?"quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dan heb je een kut relatie, maar als jij er zo super simpel over denkt ben ik van mening dat je een kut relatie heb, dusja voor jou zou dat het einde van je relatie kunnen betekenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |