Nee serieus, als iemand uit zijn bek stinkt en je kent hem erg goed, dan zeg ik ook gewoon ''gvd je stinkt uit je bekt''quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:21 schreef kedge het volgende:
[..]
Prima tip als je blauwe ballen wilt hebben
Eens. Zoals hij nu heeft geprobeerd is een laffe schijnheilige manier.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:20 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Een beetje relatie is gewoon open gewoon zeggen '' je hebt een stinkkut'' boeien.
Tsja, in relatie zonder enige vorm van respect richting elkaar. Niet iedereen is zo meedogenloos en bot richting degene waarvan ze houden. Maar jij hebt er blijkbaar geen moeite mee, dat jouw vriend je als vuil behandeld.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:20 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Een beetje relatie is gewoon open gewoon zeggen '' je hebt een stinkkut'' boeien.
hey, zo heb ik er nog nooit over nagedacht eigenlijkquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:19 schreef Geelman het volgende:
[..]
Wat een klotevriend heb jij zeg!
Je gaat toch ook niet voor de ogen van een maat een heerlijke maaltijd verorberen, en dan een boer in z'n gezicht laten?!
Als je toch al ''ordinaire'' seks hebt. Waarom zeg je het dan niet gewoon?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:22 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
Tsja, in relatie zonder enige vorm van respect richting elkaar. Niet iedereen is zo meedogenloos en bot richting degene waarvan ze houden. Maar jij hebt er blijkbaar geen moeite mee, dat jouw vriend je als vuil behandeld.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:24 schreef Dimachaerus het volgende:
Al die FOK! maagden hier. Je dwingt je meissie alvorens te neuken toch wel ff haar kutje onder het kraantje te houden.
Alleen dat laatste ben ik met je eens. TS is dan ook een trieste botte hondenlul.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:24 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Als je toch al ''ordinaire'' seks hebt. Waarom zeg je het dan niet gewoon?
Wat is het punt? al die heilige mensen. Relatie mag best bot zijn. Boeiend.
Respect is wel zeker over je vriendins kut hebben op een internetforum serieusik hoor het liever in mijn face.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:24 schreef Dimachaerus het volgende:
Al die FOK! maagden hier. Je dwingt je meissie alvorens te neuken toch wel ff haar kutje onder het kraantje te houden.
Onterechte klacht.
ga fietsen ofzoquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Aldus de enige echte FOK!maagd (na gogosweden).
Wel lastig in mijn situatie. Ik kan niet eerst proeven en dan pas kopen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:24 schreef Dimachaerus het volgende:
Onterechte klacht.
Jammer. Ik vond het wel een geile geur.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:11 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Die heeft geen geur, erg hygiënisch
Ja en een mietjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:25 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
Alleen dat laatste ben ik met je eens. TS is dan ook een trieste botte hondenlul.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:27 schreef kingtoppie het volgende:
Ik zou het wel lastig vinden om dat bespreekbaar te maken hoor..
Het zou zomaar eens het einde van je relatie kunnen beteken héquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:27 schreef kingtoppie het volgende:
Want?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:27 schreef kingtoppie het volgende:
HE, WIJFIE JE KUT STINKT onder de seks...quote:
Ja was dan nou voor een gare manier.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
HE, WIJFIE JE KUT STINKT onder de seks...
Als jij daar zo simpel over denkt ligt er iets aan jou Meloewa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |