Dat is heel ongezond.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:47 schreef Geelman het volgende:
[ afbeelding ]
Geef haar dit, waarschijnlijk snapt ze de hint dan wel!
M'n koffie, wat doe je...quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:50 schreef Apuleius het volgende:
TS dacht dat ie bij de 1e 10 man zat die dag.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:50 schreef Apuleius het volgende:
TS dacht dat ie bij de 1e 10 man zat die dag.
Wel lachen idd (quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:50 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
M'n koffie, wat doe je....
Tegen een jongen ook niet.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:49 schreef JiggyJ het volgende:
Dus ik zeg ( eckt ) van : Moet je je kut niet even wassen dan? Toen zij zij (awkward) van : Halloo, dat zeg je toch niet tegen een meisje!
Gebruik jij dit zelf ook?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:47 schreef Geelman het volgende:
[ afbeelding ]
Geef haar dit, waarschijnlijk snapt ze de hint dan wel!
Precies, krijg je een schimmelkutje van.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is heel ongezond.
Waarschijnlijk helpt het voor even, maar komt het daarna 10x zo erg terug doordat het hele milieu daar verstoord is.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is heel ongezond.
Waarschijnlijk helpt het voor even, maar komt het daarna 10x zo erg terug doordat het hele milieu daar verstoord is.
Hahahah jullie hebben dus een stink kutquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Precies, krijg je een schimmelkutje van.
Juist niet, mijn milieu is nooit verstoord geraakt.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:55 schreef DuTank het volgende:
[..]
[..]
Hahahah jullie hebben dus een stink kut
Neuk 1 van de andere 2 gaatjes. Kom op ouwe dekhengst.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:53 schreef JiggyJ het volgende:
Ja maar komop hee, er moet toch een beetje normaal geneukt kunnen worden wat is dit.
nietes je sprak uit ervaring stink kutquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Juist niet, mijn milieu is nooit verstoord geraakt.
schimmeltjesquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is heel ongezond.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:55 schreef DuTank het volgende:
[..]
[..]
Hahahah jullie hebben dus een stink kut
Algemene kennis, jongeman.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:57 schreef DuTank het volgende:
[..]
nietes je sprak uit ervaring stink kut
ja snap ik als je een stinkkut hebtquote:
Zeep in haar kut is geen goed plan.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:49 schreef JiggyJ het volgende:
Laatst hadden we geneukt, wilde ze daarna samen douchen. Dus zij pakt zo'n fles zeep knijpt er gigantisch veel van op haar hand, en begint zich in te zepen, overal te wassen behalve haar trut..
Dus ik zeg ( eckt ) van : Moet je je kut niet even wassen dan? Toen zij zij (awkward) van : Halloo, dat zeg je toch niet tegen een meisje!
Maar de hint is niet echt aangekomen.. #FML
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:59 schreef DuTank het volgende:
[..]
ja snap ik als je een stinkkut hebt
Whooow check hoeveel ijsklontjes xDquote:
Die weten hoe het smaakt om zo'n stinkende doos te moeten likken.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
Grappig dat alleen de mannen zulke dingen posten..
Hello schimmelkut.quote:
Een normale kut stinkt ook niet... Na veel zweten en weinig wassen mss een licht geurtje, maar nog steeds geen stank.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:57 schreef simmu het volgende:
[..]
schimmeltjes![]()
de poes moet gewoon met water. verder elke dag een schoon broekje aan en verder niks aan doen. volgens mijn vent stinkt het niet en hij likt het graag
Het probleem ervaren betekent niet de oplossing ervan weten.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:02 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
[..]
Die weten hoe het smaakt om zo'n stinkende doos te moeten likken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |