Algemene kennis, jongeman.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:57 schreef DuTank het volgende:
[..]
nietes je sprak uit ervaring stink kut
ja snap ik als je een stinkkut hebtquote:
Zeep in haar kut is geen goed plan.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:49 schreef JiggyJ het volgende:
Laatst hadden we geneukt, wilde ze daarna samen douchen. Dus zij pakt zo'n fles zeep knijpt er gigantisch veel van op haar hand, en begint zich in te zepen, overal te wassen behalve haar trut..
Dus ik zeg ( eckt ) van : Moet je je kut niet even wassen dan? Toen zij zij (awkward) van : Halloo, dat zeg je toch niet tegen een meisje!
Maar de hint is niet echt aangekomen.. #FML
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:59 schreef DuTank het volgende:
[..]
ja snap ik als je een stinkkut hebt
Whooow check hoeveel ijsklontjes xDquote:
Die weten hoe het smaakt om zo'n stinkende doos te moeten likken.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
Grappig dat alleen de mannen zulke dingen posten..
Hello schimmelkut.quote:
Een normale kut stinkt ook niet... Na veel zweten en weinig wassen mss een licht geurtje, maar nog steeds geen stank.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:57 schreef simmu het volgende:
[..]
schimmeltjes![]()
de poes moet gewoon met water. verder elke dag een schoon broekje aan en verder niks aan doen. volgens mijn vent stinkt het niet en hij likt het graag
Het probleem ervaren betekent niet de oplossing ervan weten.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:02 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
[..]
Die weten hoe het smaakt om zo'n stinkende doos te moeten likken.
Krijg je schimmelinfecties van, zal het niet doen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:47 schreef Geelman het volgende:
[ afbeelding ]
Geef haar dit, waarschijnlijk snapt ze de hint dan wel!
Maar wel een smaakquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:03 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Een normale kut stinkt ook niet... Na veel zweten en weinig wassen mss een licht geurtje, maar nog steeds geen stank.
hahahah nog zo eentje met een stink kutquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:05 schreef euphoria19 het volgende:
[..]
Krijg je schimmelinfecties van, zal het niet doen.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:05 schreef DuTank het volgende:
[..]
Maar wel een smaak
Als een chick dan heeft gesport, gewerkt en dan bij jou komt liggen met d'r kut in je gezicht en je gaat dan likken. Kots smaakt nog beter, serieus...
Het is pH.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:06 schreef RickoKun het volgende:
Heb echt zin om me pik in een dikke stinkkut te stoppe dan ga ik meself daarna lekker pijpen, voel je daarna je pik die een beetje vreemd aanvoelt omdat die smerige kutgeur en vreemde PH waarde aanslag op je pik achterlaat
Verschilt.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:05 schreef DuTank het volgende:
[..]
Maar wel een smaak
Als een chick dan heeft gesport, gewerkt en dan bij jou komt liggen met d'r kut in je gezicht en je gaat dan likken. Kots smaakt nog beter, serieus...
Plagiaat.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:06 schreef RickoKun het volgende:
Heb echt zin om me pik in een dikke stinkkut te stoppe dan ga ik meself daarna lekker pijpen, voel je daarna je pik die een beetje vreemd aanvoelt omdat die smerige kutgeur en vreemde PH waarde aanslag op je pik achterlaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |