quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:01 schreef rosepetals het volgende:
Vagina stinkt erg egt erg
Misschien heeft de TS hier wat aan
quote:mijn vagina stinkt heel erg egt heel erg je ruikt het ook door me slipje en me broek heen en het is egt heel vies wat moet ik doen?
Zwak jongen, Turkenbroeders onder elkaar.quote:
Bedankt, ik ga nu een avondmaal voorbereiden.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:01 schreef rosepetals het volgende:
Vagina stinkt erg egt erg
Misschien heeft de TS hier wat aan
Soms is de waarheid weleens goed om te vertellen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:03 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Frankhartenbreker. (
)
Nee this ook wel zo, maar kan me er niet boos om maken. het is ook wel grappig enerzijds.
Fine, moet de afkomst er weer bij betrokken worden? Goed, dan wil ik dat je weet dat ik Turken die zulk gedrag tonen niet waardeer en maar een stelletje sukkels vind.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:04 schreef Rawberry het volgende:
[..]
Zwak jongen, Turkenbroeders onder elkaar.
Je kent mij niet in real. Ik denk dat wij wel goed met elkaar overweg kunnen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Fine, moet de afkomst er weer bij betrokken worden? Goed, dan wil ik dat je weet dat ik Turken die zulk gedrag tonen niet waardeer en maar een stelletje sukkels vind.
Maakt dus geen ene reet uit dat-ie een Turk is. Dat alphamalegedoe maakt dan misschien indruk op de straat en op zijn straatsoldaathomies, maar hier komt-ie over als een sukkel.
Hij is geen slechte gast, dat weet je zelf ook wel.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Fine, moet de nationaliteit er weer bij betrokken worden? Goed, dan wil ik dat je weet dat ik Turken die zulk gedrag tonen niet waardeer en maar een stelletje sukkels vind.
Maakt dus geen ene reet uit dat-ie een Turk is. Dat alphamalegedoe maakt dan misschien indruk op de straat en op zijn straatsoldaathomies, maar hier komt-ie over als een sukkel.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:07 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Je kent mij niet in real. Ik denk dat wij wel goed met elkaar overweg kunnen.
Heerlijkquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:18 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja ik mijn kut eens gereinigd met chillygel!!!!!!!!!!!!! want er lagen van die proefmonsters,
Mijn kut stond in brand............ No JOKE!
Hij kan een prima gast zijn, dat verandert verder niets aan wat hij hier allemaal zegt.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:07 schreef Rawberry het volgende:
[..]
Hij is geen slechte gast, dat weet je zelf ook wel.
Vast. Maar als je je IRL ook zo gedraagt loop ik met een boog om je heen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:07 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Je kent mij niet in real. Ik denk dat wij wel goed met elkaar overweg kunnen.
No worries, Meloentjequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:08 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Niet bepaald.
Maar mannen moeten hun lul ook goed wassen!
Ik denk dat iedereen wel doorhad dat hij grapte.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hij kan een prima gast zijn, dat verandert verder niets aan wat hij hier allemaal zegt.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Fine, moet de afkomst er weer bij betrokken worden? Goed, dan wil ik dat je weet dat ik Turken die zulk gedrag tonen niet waardeer en maar een stelletje sukkels vind.
No single fuck was given that day...quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:09 schreef zarGon het volgende:
Vast. Maar als je je IRL ook zo gedraagt loop ik met een boog om je heen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-10-2012 18:16:30 ]
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:16 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
No single fuck was given that day...
btw. enerzijds is het typisch dat jij je zo hard afzet tegen dat "alpha-gedoe" van turken. Accepteer gewoon zoals het is, zit in het aarde van het beestje, de meeste dan.
Je komt op mij over als een gefrustreerde turk die desperate "anders" wil zijn.
Oh en,
Volgens mij heb ik een gevoelige snaar bij je geraakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij komt niet echt over als een alpha turkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of is dat ook niet de bedoeling?
Doei!
Die troep is harstikke slecht, net als zeepquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:19 schreef vogeltjesdans het volgende:
O ja tevens: Lactacyd, voor een fris kutje
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:16 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
No single fuck was given that day...
btw. enerzijds is het typisch dat jij je zo hard afzet tegen dat "alpha-gedoe" van turken. Accepteer gewoon zoals het is, zit in het aarde van het beestje, de meeste dan.
Je komt op mij over als een gefrustreerde turk die desperate "anders" wil zijn.
Oh en,
Volgens mij heb ik een gevoelige snaar bij je geraakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb tenminste een vriendin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je nou een alphamale was, zou ik het misschien door de vingers zien. Sowieso, alphamales hebben de behoefte niet om anderen het zo wanhopig te laten merken dat ze alphamales zijn. Het gaat mij nu om dat wannabe-alphamalegedrag van jou. Hard schreeuwen en hopen dat iemand erin trapt.
Jezus jullie gaan tekeer jongensquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik heb tenminste een vriendin.
Als je nou een alphamale was, zou ik het misschien door de vingers zien. Sowieso, alphamales hebben de behoefte niet om anderen het zo wanhopig te laten merken dat ze alphamales zijn. Het gaat mij nu om dat wannabe-alphamalegedrag van jou. Hard schreeuwen en hopen dat iemand erin trapt.
Ben jij een Griek?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Behalve puur natuurlijke zeep zoals olijfoliezeep
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |