En ze zei nog je wilt er echt niet op nu, ik moet me wassen. Fuck no dacht ik, i take this one for the team. Gvd wat heb ik spijt gehad.quote:
je hebt gecopuleerd met een vuilniszak?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:19 schreef Equites het volgende:
[..]
En ze zei nog je wilt er echt niet op nu, ik moet me wassen. Fuck no dacht ik, i take this one for the team. Gvd wat heb ik spijt gehad.
Ik heb haar toen wel gedaan ja, het kwaad was al geschied en je bent geil en wilt wat he.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:21 schreef n8n het volgende:
[..]
je hebt gecopuleerd met een vuilniszak?
Je neukt wel hele vieze meisjes dan. Bah.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:16 schreef Equites het volgende:
[..]
Alsof je een vuilniszak opentrekt die al 5 uur in de brandende zon heeft liggen gaarkoken. Ik wens dat nooit meer mee te maken.
Stel je voor dat ze getrouwd raken en hij durft het nog niet te zeggen. Dat ze uiteindelijk over 20 jaar in relatietherapie gaan en dat het dan pas naar buiten komtquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:38 schreef Pharkus het volgende:
Hoe langer je wacht des te meer raar gaat het worden om er over te beginnen.
Gevalletje Achter gesloten deuren ditquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:40 schreef Ezio het volgende:
[..]
Stel je voor dat ze getrouwd raken en hij durft het nog niet te zeggen. Dat ze uiteindelijk over 20 jaar in relatietherapie gaan en dat het dan pas naar buiten komt
Keer een chick afgekapt tijdens een vingerbeurt, die geur was niet te harden. Maar dan ook gewoon echt niet, zo'n intense geur. Toen die geur vrijkwam vond ik het al raar, maar toen ik me daadwerkelijk realiseerde wat het was een smoesje verzonnen, vervolgens m'n handen gewassen, nog wat gerookt onderweg naar huis en toen ik opstond de volgende ochtend rook ik het nog lichtjes aan m'n vingerquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:44 schreef RickoKun het volgende:
Ik zou overigens die bitch slappen als ze een stinkkut heeft. Daar kan ik niks mee daar ik een hendig harde penert krijg als ik een meiske bef. Sja, als het dan stinkt dan stop ik poep in haar urethrea
Staat ze op de bangalijst?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Keer een chick afgekapt tijdens een vingerbeurt, die geur was niet te harden. Maar dan ook gewoon echt niet, zo'n intense geur. Toen die geur vrijkwam vond ik het al raar, maar toen ik me daadwerkelijk realiseerde wat het was een smoesje verzonnen, vervolgens m'n handen gewassen, nog wat gerookt onderweg naar huis en toen ik opstond de volgende ochtend rook ik het nog lichtjes aan m'n vinger! R. uit Badhoevedorp, JE KUT STINKT
.
Mannelijkheid tussen mijn benen voor je. Ook lekker ongewassenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:59 schreef Ambipur het volgende:
Stelletje watjes die er dan niets over durven te zeggen.
Ga wat mannelijkheid laten groeien pussies!
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:00 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Mannelijkheid tussen mijn benen voor je. Ook lekker ongewassen
Als ik dat had gedaan was ik weer de botte lul en had ik d'r lekkerdere vriendinnen d'rna nooit gehadquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:59 schreef Ambipur het volgende:
Stelletje watjes die er dan niets over durven te zeggen.
Ga wat mannelijkheid laten groeien pussies!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |