Ik denk dat normaal gesproken een vrouw toch van te voren zorgt dat ze fris is van onderen? Ik heb het nog nooit meegemaakt, een stinkkut. Wel een natte poes, maar dat ruikt lekkerquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:38 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja als iemand tegen mij zou zeggen zou ik er beetje lollig overdoen zo van '''lekker toch''
Tuurlijk is wel beetje voor schut, maar ja weet ze wel de waarheid. en gewoon rustig oppakken no problem
Misschien een chronische stinkkut?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:52 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik denk dat normaal gesproken een vrouw toch van te voren zorgt dat ze fris is van onderen? Ik heb het nog nooit meegemaakt, een stinkkut. Wel een natte poes, maar dat ruikt lekker![]()
Ik heb tevens de speciale gave om door te broek van het sma'tje te kunnen ruiken of ze geil is
Waarschijnlijk was de vriendin van TS aan de detox van de bruin, en kwamen er allerlei geuren en stoffen vrij in de zweet en lichaamssappenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:53 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Misschien een chronologische stinkkut?
Chronologisch.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:53 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Misschien een chronologische stinkkut?
Je kut wassen en typen gaat dan ook niet samen hequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:55 schreef Meloewa het volgende:
[..]
jaaaaa gvd, ik zag het wilde snel verbeteren maar was te laat.
Die gave heeft iedere normale man.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:52 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik denk dat normaal gesproken een vrouw toch van te voren zorgt dat ze fris is van onderen? Ik heb het nog nooit meegemaakt, een stinkkut. Wel een natte poes, maar dat ruikt lekker![]()
Ik heb tevens de speciale gave om door te broek van het sma'tje te kunnen ruiken of ze geil is
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik denk dat ze eerst even een antibiotica kuurtje nodig heeft als ik dat zo lees.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:03 schreef Smack10 het volgende:
Ik zie het al voor me vanavond in De wereld draait door:
Trendingtopic Stinkkut
Jan Mulder welquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:09 schreef Karina het volgende:
[..]Dat durft Matthijs niet eens hardop te zeggen.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]Dat is natuurlijk ook nog mogelijk.
Beetje droog bloed ruiken en al gaan huilenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:10 schreef n8n het volgende:
keer een ongestelde kut geroken tijdens twister. TS weet nog van niks
Held !quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:12 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Beetje droog bloed ruiken en al gaan huilenToen mijn vriendin ongesteld was gewoon tampon eruit, whitezilla erin en gaan met die banaan
De ongestelde kut van mijn vriendin ruikt nog naar roosjes, het geval waar ik het over heb rook naar water dat 2 weken in de zon stilgestaan heeftquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:12 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Beetje droog bloed ruiken en al gaan huilenToen mijn vriendin ongesteld was gewoon tampon eruit, whitezilla erin en gaan met die banaan
Zegt iets over jouw keuze met de mensen waarmee jij twister doetquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:13 schreef n8n het volgende:
[..]
De ongestelde kut van mijn vriendin ruikt nog naar roosjes, het geval waar ik het over heb rook naar water dat 2 weken in de zon stilgestaan heeft
Ik wist niet waar ik aan begon, was er ook meteen klaar meequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:14 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Zegt iets over jouw keuze met de mensen waarmee jij twister doet
Alsof je een vuilniszak opentrekt die al 5 uur in de brandende zon heeft liggen gaarkoken. Ik wens dat nooit meer mee te maken.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:10 schreef n8n het volgende:
warempel, dat komt best in de buurtquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:16 schreef Equites het volgende:
[..]
Alsof je een vuilniszak opentrekt die al 5 uur in de brandende zon heeft liggen gaarkoken. Ik wens dat nooit meer mee te maken.
Haha, ja, je poesje heeft dan wel een karakteristiek geurtje.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:10 schreef n8n het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |