Ik hoop niet dat iedereen erin trapt? Ik ben gewoon aan het - blijkbaar slecht - trollen. Genoeg trolls op FOK! maar omdat ik toevallig turks ben sla je bij mij helemaal op tilt man.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik heb tenminste een vriendin.
Als je nou een alphamale was, zou ik het misschien door de vingers zien. Sowieso, alphamales hebben de behoefte niet om anderen het zo wanhopig te laten merken dat ze alphamales zijn. Het gaat mij nu om dat wannabe-alphamalegedrag van jou. Hard schreeuwen en hopen dat iemand erin trapt.
Doe eens liefquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik heb tenminste een vriendin.
Als je nou een alphamale was, zou ik het misschien door de vingers zien. Sowieso, alphamales hebben de behoefte niet om anderen het zo wanhopig te laten merken dat ze alphamales zijn. Het gaat mij nu om dat wannabe-alphamalegedrag van jou. Hard schreeuwen en hopen dat iemand erin trapt.
Zo van een meter afstand op die zoute snor duiken.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:22 schreef RickoKun het volgende:
Ik vind een kutje met vers zweet wel lekker met het beffenlekker zoutig
Je kunt ook wat JOZO in het kutje strooienquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:22 schreef RickoKun het volgende:
Ik vind een kutje met vers zweet wel lekker met het beffenlekker zoutig
Ja dat hij eerst die schuld eens terugbetaaltquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee mijn husband maakt dat wat uit?
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:24 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja dat hij eerst die schuld eens terugbetaalt
Hee mensen we hebben er een! Pek en veren!quote:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:26 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hee mensen we hebben er een! Pek en veren!
Troika hier troika daar, kijk daar loopt een schuldenaarquote:
Haring, verse haring.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:28 schreef Geelman het volgende:
Maar waar ruikt het eigenlijk naar? Ben toch wel nieuwsgierig nu...
Gewoon met water, klaar. Zelfreinigend en zo.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:47 schreef Geelman het volgende:
[ afbeelding ]
Geef haar dit, waarschijnlijk snapt ze de hint dan wel!
Ik denk dat ze eerst even een antibiotica kuurtje nodig heeft als ik dat zo lees.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gewoon met water, klaar. Zelfreinigend en zo.
Jij zou dat wel waarderen, die mate van eerlijkheid in een relatie?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:20 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Een beetje relatie is gewoon open gewoon zeggen '' je hebt een stinkkut'' boeien.
Ja als iemand tegen mij zou zeggen zou ik er beetje lollig overdoen zo van '''lekker toch''quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:35 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Jij zou dat wel waarderen, die mate van eerlijkheid in een relatie?
Ja en een kwartier later moet je zeker weer huilenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:38 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja als iemand tegen mij zou zeggen zou ik er beetje lollig overdoen zo van '''lekker toch''
Tuurlijk is wel beetje voor schut, maar ja weet ze wel de waarheid. en gewoon rustig oppakken no problem
Nee als ik me er op zou ergeren omdat nare reactie zou ik zeggen moet jij wat van zeggen met je stinklul of zo. Als dat zo zou zijn dan.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:39 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Ja en een kwartier later moet je zeker weer huilen
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:58 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
hier moet ik in gepost hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |