quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
[..]
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
stel je aan johquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:36 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat ze niet genoeg uitkering geven. Hoe kun je nu van luxeproducten als taxi en smartphone gebruik maken als je niet werkt en geen bejaarde moeder bij je hebt?
Waar gaat het heen met Nederland
Veel plezier bij de garage de komende tijdquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:37 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
stel je aan joh
ik heb niet eens een mobiel, laat staan een smartphone.
en de garage is op een industrieterrein waar geen bussen komen dus je moet wat, mag toch zeker zelf wel weten wat ik met m'n geld doe
die kutopmerkingen mag je rustig achterwege laten
anyways, m'n nieuwe batmobile opgehaald
[ link | afbeelding ]
foto is klikbaar
die 2 liter wil wel![]()
Had je die lamborghini al gevonden?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:35 schreef Barcaconia het volgende:
Ik had deze:
http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20101210152304AAbOJEJ
Ik had wel een nieuwe Ferrari die flink gecrashed was als voorbeeld van een auto die geen kinetische energie meer over had.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:45 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Had je die lamborghini al gevonden?
ja, elektronica enzoquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:44 schreef .Neovo. het volgende:
Die Mazda 6 in de OP hebben wij ook.
[..]
Veel plezier bij de garage de komende tijd
ja, zitten 3 slopers om de hoek daarquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:49 schreef .Neovo. het volgende:
Zit de sloper trouwens niet vlakbij die garage?
valt wel mee bijdeze auto'squote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:44 schreef .Neovo. het volgende:
Die Mazda 6 in de OP hebben wij ook. Wel de diesel.
[..]
Veel plezier bij de garage de komende tijd
en lampjes die zomaar uit het niets gaan branden.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:58 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
valt wel mee bijdeze auto's
enkel de remleiding thv de uitlaat en de torsie stand in de achter as breekt, en dan mag je een nieuwe as monteren
en de aanjager die kapot gaat, en de kachelweerstand
en
en
en
![]()
dat heeft vw ookquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:00 schreef .Neovo. het volgende:
en lampjes die zomaar uit het niets gaan branden.
iets met prijs en zo, waar je een kale golf voor hebt, heb je al een aardig leuke megane, hoewel de nieuwe megane ook wel aan de prijs isquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:01 schreef GrunnigsTrots het volgende:
ik weet dat franse auto's drama auto's zijn, maar zal wel meevallen toch
anders zouden ze niet zo goed verkopen zou je zeggen
Bwuh, Fiat ookquote:
vind trouwens de airco/verwarming in deze auto erg chillquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:03 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
iets met prijs en zo, waar je een kale golf voor hebt, heb je al een aardig leuke megane, hoewel de nieuwe megane ook wel aan de prijs is![]()
en als je het nieuwste type megane koopt (type 3), doe dan alst je blieft zonder airco, wat zijn die condensors slecht
![]()
echt ik heb megane's gehad van 2 weken oud (zonder gelul) met 500 Km, waar de koelribben in de condensor er letterlijk afvielenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:03 schreef Barcaconia het volgende:
Dat is pas een goed advies: Als je een nieuwe auto koopt, neem dan GEEN airco want die zijn kut!
http://www.telegraaf.nl/d(...)an_garanties___.htmlquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:01 schreef GrunnigsTrots het volgende:
ik weet dat franse auto's drama auto's zijn, maar zal wel meevallen toch
anders zouden ze niet zo goed verkopen zou je zeggen
waarschijnlijk de motor defect. laat me raden een panda met city stand voor de stuur bekrachting? of een punto?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:04 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Bwuh, Fiat ook, maar heb het nog niet gehad.
Ok, héél soms knippert even het lampje van de stuurbekrachting, duurt nog geen seconde en dan gaat ie weer uit. Het blijft dus niet constant branden
Verder doet ie het prima, starten en lopen. Geen storingen. Het motortje loopt zeer soepel en stil.
automaat toevallig ?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:07 schreef Barcaconia het volgende:
Beter maar geen renault meer kopen. Of sowieso geen Franse rommel
Ik rijd nu met een peuschroot. 5500km gelopen dat ding en remschijven kromHebben ze maar even in de draaibank gehangen en is weer goed nu.
Punto uit 2003. Is een bekende kwaal indd. Zo'n motortje is niet goedkoop moet ik zeggen. Maar de bekrachtiging werkt prima.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:07 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
waarschijnlijk de motor defect. laat me raden een panda met city stand voor de stuur bekrachting? of een punto?
kun je ff een foto dumpen hier?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:46 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
ja, elektronica enzo
iemand trouwens enig idee of de handleiding online te vinden is?
snap van 1 knopje niet waar ie voor is, klein knopje waar een lampje bij gaat branden als je hem aandoet, en er zit een afbeelding van een soort teller/meter op
dacht eerst dat het cruise control was maar dat bleek niet het geval
ach, voor 1000 euro vind ik het een prima autoquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:06 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/d(...)an_garanties___.html
Ze verkopen helemaal niet zo goed![]()
Voor minder koop je een Koreaans schijthok met 7 jaar garantie.
de positie ring gaat ook wel kapot, en kun je los vervangen, ( niet via het officiële kanaal)quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:08 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Punto uit 2003. Is een bekende kwaal indd. Zo'n motortje is niet goedkoop moet ik zeggen. Maar de bekrachtiging werkt prima.
idd, zon F4 motor is fijner dan een K4quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:08 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
ach, voor 1000 euro vind ik het een prima auto
genoeg opties, niet te oud en qua uiterlijk staat ie er nog redelijk mooi bij
stond ook nog een 1.6 maar 2 liter leek me wat prettiger rijden in zo'n grote auto
Neequote:
ff camera opladen, over een halfuurtje welquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:08 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
kun je ff een foto dumpen hier?
ach, als ie daarvoor lekker rijdt vind ik het primaquote:
welke auto?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:11 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
volgens mij lag/licht de koppakking van dat ding er uit, als ik me niet vergis, was al 3 jaar op rij de waterpomp vervangen, zonder nader onderzoek!
Goede vraag. Wat stel je voor?quote:
Hoi Anne, leuk je hier te ontmoeten. Ik ben Hendrik.quote:
Nee, jij bent een leugenaar.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:21 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Hoi Anne, leuk je hier te ontmoeten. Ik ben Hendrik.
dat ding van jou, hij lijkt er verdacht veel op, zeker die kleur icm armsteun, en een 2 liter. maar zal het wel verkeerd hebbenquote:
maat van me vond hem net wel warm zei ie, ik vond het wel meevallenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:28 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
dat ding van jou, hij lijkt er verdacht veel op, zeker die kleur icm armsteun, en een 2 liter. maar zal het wel verkeerd hebben
Ah, dus daar ben jij een kloon van: welkominspacequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:23 schreef GrunnigsTrots het volgende:
op m'n paspoort heet ik welkominspace
damn you hippieouders
volgens mij heb ik je dat al zeker 3x verteldquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:29 schreef Anne het volgende:
[..]
Ah, dus daar ben jij een kloon van: welkominspace
Is ook wel toevallig.. jij bent geregistreerd op 11-02-2012, en de laatste update van welkominspace is 11-02-2012.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:30 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
volgens mij heb ik je dat al zeker 3x verteld
of iig in dit topic
en geen kloon, v2.0
blijkbaar niet neequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:31 schreef Anne het volgende:
[..]-> http://zoeken.fok.nl/zoek(...)tatus%5B%5D=centraal
Wat een leuke hobby zeg Fristi. Wil je daar meer over vertellen misschien?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:23 schreef Alfisti het volgende:
Hallo ik ben Fristi en ik doe aan educatief honing slingeren.
wist ik nietquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:33 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
blijkbaar niet nee
maar heb er ook nooit geheimzinnig over gedaan, geloof dat sommige in dit topic het wel weten
Een keer raden wie ik ben.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:33 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
blijkbaar niet nee
maar heb er ook nooit geheimzinnig over gedaan, geloof dat sommige in dit topic het wel weten
omdat ik niet meer space, af en toe een jointje maar verder niksquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:35 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
wist ik niet
En dan nu de brandende vraag waar iedereen een antwoord op wil hebben: waarom een nieuw account aanmaken?
Uhm............. nee eigenlijk.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Wat een leuke hobby zeg Fristi. Wil je daar meer over vertellen misschien?
ik zou zeggen ayumuquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:35 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Een keer raden wie ik ben.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
Een kamper reiziger?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:35 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is bijzonder jammer. Het zou mijn leven verrijkt hebbenquote:
De persoon achter het stuur van een auto die een auto met caravan op de foto zetquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:35 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
maar dan versie 6.0 of 8.0 ben de tel kwijt inmiddels.quote:
Die ruzie heeft met de gemeente omdat ik op eigen grond geen caravans mag plaatsenquote:
Neequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:37 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
De persoon achter het stuur van een auto die een auto met caravan op de foto zet
Om eerlijk te zijn denk ik dat niemand het interesseert.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:33 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
blijkbaar niet nee
Wij stonden ooit op dezelfde datingsitequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:39 schreef GrunnigsTrots het volgende:
trouwens ook wel eens gehad dat ik dan IRL iemand leer kennen die ik al jaren in een SC blijk te hebben gesproken
jullie zijn allemaal amateurs.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:39 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
maar dan versie 6.0 of 8.0 ben de tel kwijt inmiddels.
[..]
Die ruzie heeft met de gemeente omdat ik op eigen grond geen caravans mag plaatsen
[..]
Nee
nee, vind het zelf ook niet echt boeiend eigenlijkquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:40 schreef Anne het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn denk ik dat niemand het interesseert.
mss hebben we zelfs wel eens geneuktquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:40 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Wij stonden ooit op dezelfde datingsite
Nou dat is bullshit het is algemeen bekend dat ik om de zoveel tijd wel weer een andere username aanmeet.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:40 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
jullie zijn allemaal amateurs.
als er hier iemand klonen kan spotten ben ik het, heb er natuurlijk ook zoveel
Met die zak over je hoofd heen was je best wel doenbaarquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:41 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
mss hebben we zelfs wel eens geneukt
joh, elke week ofzo?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:41 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Nou dat is bullshit het is algemeen bekend dat ik om de zoveel tijd wel weer een andere username aanmeet.
geen idee, dit is mn enige account, geen kloons, of bans gehadquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:44 schreef Barcaconia het volgende:
Is dat niet vervelend om elke week een nieuw account aan te meten?
Ik heb ooit voor deze een andere account gehad, geen bans oid maar op die andere werd ik privé iets te veel aangesprokenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:45 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
geen idee, dit is mn enige account, geen kloons, of bans gehad
Ik wist wel dat jij peu was!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:46 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik heb ooit voor deze een andere account gehad, geen bans oid maar op die andere werd ik privé iets te veel aangesproken
Ik vraag me oprecht af hoe ik/wij de link moesten leggen eigenlijk.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:46 schreef GrunnigsTrots het volgende:
toch, dat niemand de link welkominspace-GT had gelegd
Ja, net alsof welkominspace zo'n geweldig opvallende user wasquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:47 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik vraag me oprecht af hoe ik/wij de link moesten leggen eigenlijk.
Een grapje is leuk, maar je kunt ook te ver gaanquote:
tokkie uit oosterparkwijk groningen, hoeveel denk je dat er op fok zitten daarvan?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:47 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik vraag me oprecht af hoe ik/wij de link moesten leggen eigenlijk.
Iedere week ook weer niet had eerst van die animeachtige usernames ben dat wel een beetje ontgroeid inmiddelsquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:44 schreef Barcaconia het volgende:
Is dat niet vervelend om elke week een nieuw account aan te meten?
Sorry meneer Barcaconia.................quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:47 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Een grapje is leuk, maar je kunt ook te ver gaan
Die andere kwam ik anders niet zo vervelend vaak tegenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:46 schreef GrunnigsTrots het volgende:
toch, dat niemand de link welkominspace-GT had gelegd
welkominspace was best wel bekend hoorquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:47 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, net alsof welkominspace zo'n geweldig opvallende user was![]()
.
Het is al goed.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:48 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Sorry meneer Barcaconia.................
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De meesten hebben het denk ik te druk met wiet verbouwen ipv op Fok zittenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:48 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
tokkie uit oosterparkwijk groningen, hoeveel denk je dat er op fok zitten daarvan?
Eerlijk snap hem ook niet.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:53 schreef Anne het volgende:
Ik snap 'm niet. Dus.. als iemand anders hem wel snapt, leg het een me uit?
jij staat te schreeuwen tegen SDquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:53 schreef Anne het volgende:
Ik snap 'm niet. Dus.. als iemand anders hem wel snapt, leg het een me uit?
dat was wel geniaal afgelopen weken toen ik zonder auto zat, ik hoefde niet naar de coffeeshop te lopenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:51 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
De meesten hebben het denk ik te druk met wiet verbouwen ipv op Fok zitten
Blowen is harstikke slecht voor jequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:53 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
dat was wel geniaal afgelopen weken toen ik zonder auto zat, ik hoefde niet naar de coffeeshop te lopen
Van leven ga je dood.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:54 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Blowen is harstikke slecht voor je
Oké!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:53 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
jij staat te schreeuwen tegen SD
minder slecht dan een trein koppenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:54 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Blowen is harstikke slecht voor je
Ligt er maar net aan welke doelen je in je leven hebt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:56 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
minder slecht dan een trein koppen
dan heeft anne wel de broek aanquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:56 schreef GrunnigsTrots het volgende:
SD wordt thuis zwaar geklapt door anne?
Ik denk het laatste inderdaad. Moeten we het hem vertellen, denk je?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:56 schreef Alfisti het volgende:
[..]
ik begrijp hem nog steeds niet of hij is gewoon niet leuk
Waarheid wat je daar zegt.quote:
Schei uit daar loopt een voorbeeld van rond hier in de buurt die het overleefd heeft. Dat ziet eruitquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:56 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
minder slecht dan een trein koppen
ik zie hier in oosterpark regelmatig dat zo'n meisje/vrouw d'r man vet staat te klappen, dat zijn die echte tokkiewijvenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:57 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
dan heeft anne wel de broek aan![]()
Ik heb toevallig een rokje aanquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:57 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
dan heeft anne wel de broek aan![]()
je kat is homo?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:58 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb toevallig een rokje aan.
En ik weet niet wat jullie voor een relaties hebben, maar SD en ik behandelen elkaar volgens mij toch gewoon netjes als gelijken en is thuis niemand de baas. Hooguit onze prins(es) op de erwt, homopoes Dushi.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:58 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
ik zie hier in oosterpark regelmatig dat zo'n meisje/vrouw d'r man vet staat te klappen, dat zijn die echte tokkiewijven
Doe dat vooral niet arme poesquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:59 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, maar ik zou hem niet aan je uitlenen in ieder geval.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:59 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, maar ik zou hem niet aan je uitlenen in ieder geval.
ik heb geen relatiequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:58 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb toevallig een rokje aan.
En ik weet niet wat jullie voor een relaties hebben, maar SD en ik behandelen elkaar volgens mij toch gewoon netjes als gelijken en is thuis niemand de baas. Hooguit onze prins(es) op de erwt, homopoes Dushi.
jij bent een manwijfquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:02 schreef GrunnigsTrots het volgende:
mannen en vrouwen horen niet samen te leven
?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:02 schreef GrunnigsTrots het volgende:
Godsammequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:02 schreef GrunnigsTrots het volgende:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:02 schreef GrunnigsTrots het volgende:
mannen en vrouwen zijn veel te verschillend, dat werkt gewoon niet.quote:
Wat je overdag tekort komt (zie je toch niet als je gewoon werkt) maak je 's avonds en 's nachts makkelijk goed.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:03 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
mannen en vrouwen zijn veel te verschillend, dat werkt gewoon niet.
dat is net als de paus en charlie sheen een huis laten delen
Ik denk inderdaad ook dat geen enkele vrouw met je samen wilt leven.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:03 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
Zouden de Paus en Charlie Sheen dat zelf mogen bepalen? Als de Paus en Charlie Sheen het toch willen proberen is dat een zaak tussen de Paus en Charlie Sheen en verder niemand.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:03 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
is ook niks mis met man en vrouw samen, maar in 1 huis werkt het gewoon vaak nietquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:04 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Wat je overdag tekort komt (zie je toch niet als je gewoon werkt) maak je 's avonds en 's nachts makkelijk goed.
Paul is niet Paus.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:06 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Zouden de Paus en Charlie Sheen dat zelf mogen bepalen? Als de Paus en Charlie Sheen het toch willen proberen is dat een zaak tussen Paul en Charlie Sheen en verder niemand.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:04 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad ook dat geen enkele vrouw met je samen wilt leven.
Als je de hele dag op de bank zit te blowen begrijp ik dat. Bij anderen gaat het soms ook wel goed.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:06 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
is ook niks mis met man en vrouw samen, maar in 1 huis werkt het gewoon vaak niet
Zit ie nu op zijn eilandje op de bank te blowen, of mag dat daar niet?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:08 schreef Anne het volgende:
Ik kan in ieder geval niet wachten tot SD hier weer op de bank zit te blowen.
valt me gewoon altijd op bij stelletjes hoe de dame zich zo druk kan maken om niks terwijl de kerel zoiets heeft van "gedraag je gewoon"quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:07 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Als je de hele dag op de bank zit te blowen begrijp ik dat. Bij anderen gaat het soms ook wel goed.
wait whut?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:09 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
valt me gewoon altijd op bij stelletjes hoe de dame zich zo druk kan maken om niks terwijl de kerel zoiets heeft van "gedraag je gewoon"
en heb zelf ook met een vrouw samengewoond en relaties gehad, dat gaat toch echt wat stroever dan met een man hoor
Dat vraag je 'm zelf maar; geen idee.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:09 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Zit ie nu op zijn eilandje op de bank te blowen, of mag dat daar niet?
Heeft hij al een wiet-pas?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:08 schreef Anne het volgende:
Ik kan in ieder geval niet wachten tot SD hier weer op de bank zit te blowen.
Tja, daar zijn ook liefhebbers van inderdaad.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:09 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
valt me gewoon altijd op bij stelletjes hoe de dame zich zo druk kan maken om niks terwijl de kerel zoiets heeft van "gedraag je gewoon"
en heb zelf ook met een vrouw samengewoond en relaties gehad, dat gaat toch echt wat stroever dan met een man hoor
ligt eraan vanaf welke kant je het bekijktquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:09 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
wait whut?
ben je van de verkeerde kant ?
Misschien daar welquote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:10 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
ligt eraan vanaf welke kant je het bekijkt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar vertel eens jij had toch een kleine?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:10 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:11 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Maar vertel eens jij had toch een kleine?
> SEXquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:11 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
eindelijk een FCquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:11 schreef .Neovo. het volgende:
Sjonge jonge, topic zit al weer half vol
[..]![]()
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:10 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
quote:
yup, die is inmiddels zo klein niet meerquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:11 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:10 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
![]()
mooi filmpje dat jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
Alles pakken wat je krijgen kan en smaak heb je niet als ik naar dat nieuwe gebakje van je kijkquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:12 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
yup, die is inmiddels zo klein niet meer
wilde jaren enzo, nogmaals welkominspace was een wilder figuur dan GT tegenwoordig is
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:10 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
Das de turboquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:25 schreef GrunnigsTrots het volgende:
maar wie kan me vertellen wat dit knopje doet?
[ afbeelding ]
heeft dat ding een turbo dan?quote:
Nee.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:27 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
heeft dat ding een turbo dan?
dacht alquote:
spannendquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:29 schreef Barcaconia het volgende:
Dat zijn de speedbrakes. Als je harder dan 260 rijdt kunnen de normale remmen je niet meer veilig tot stilstand brengen en dan kun je de spoilers uitklappen die als speedbrake dienen.
Dat sowieso ja.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:31 schreef Alfisti het volgende:
Het lijkt mij een aftermarket knopje.........
Ben je een lichtgetinte jongeman van 18 tot 23 jaar?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:31 schreef GrunnigsTrots het volgende:
ik kom zo mss op tv in opsporing verzocht
ongeveer, iets ouderquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:32 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ben je een lichtgetinte jongeman van 18 tot 23 jaar?
Noord Afrikaans heet dat tegenwoordig.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:32 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ben je een lichtgetinte jongeman van 18 tot 23 jaar?
En daar ben je trots op?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:31 schreef GrunnigsTrots het volgende:
ik kom zo mss op tv in opsporing verzocht
Cruise Control? Welke auto en wat gebeurt er als je er op drukt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:30 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
spannend
maar toch zou ik het antwoord wel graag te weten komen
Dat is een soort awardshow voor sommigenquote:
tuurlijk kom ik er niet opquote:
dacht ik ook, maar was het in de stad aan het testen dus kon er niet echt wat van zeggenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:35 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Cruise Control? Welke auto en wat gebeurt er als je er op drukt.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:52 schreef .Neovo. het volgende:
Met een poederblusser blijft er niks meer van die electronica over
Precies!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:52 schreef .Neovo. het volgende:
Cruise controlequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:25 schreef GrunnigsTrots het volgende:
maar wie kan me vertellen wat dit knopje doet?
[ afbeelding ]
helpt wel goed tegen roestquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:52 schreef .Neovo. het volgende:
Zit niet te zeiken boskabouter, je hebt wel eens wat cadeau gekregen van zequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:02 schreef densmee het volgende:
slechte grappenmakers van teufel
krijg ik vanmiddag een mailtje met gefeliciteerd dit en dat in het pruisisch
10 min later krijg ik opnieuw een mailtje met sorry dit dat error zus zo en dat ik gisteren eigenlijk jarig was.
maar om het goed te maken krijg ik een waardebon van 20 euro die ik kan besteden bij een aankoop van minimaal 150 euro.
stelletje goeiekope kutten
ach ja als daarna blijkt dat je minimaal 2 emails per dag mag sturen, dan kun je wel een keer iets cadeau doenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:30 schreef Anne het volgende:
[..]
Zit niet te zeiken boskabouter, je hebt wel eens wat cadeau gekregen van ze.
kutstoelen, is dat waar de slakkensporen al op staan?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:47 schreef Anne het volgende:
Bijna kaarten voor de chippendales besteldmaar ze hebben alleen nog maar kutstoelen en niet eens twee naast elkaar.
Jakkie!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:52 schreef densmee het volgende:
[..]
kutstoelen, is dat waar de slakkensporen al op staan?
recht voor mijn raam hangt zo'n reclamebord ervan, niet slecht een paar mooie sixpacks ipv die reclame van de brandwonden stichting die er normaal hangtquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:47 schreef Anne het volgende:
Bijna kaarten voor de chippendales besteldmaar ze hebben alleen nog maar kutstoelen en niet eens twee naast elkaar.
Schilders komen later, komt goed.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 07:20 schreef lipje het volgende:
[..]
ze hadden die oude flens wel even schoon en roestvrij mogen maken
Hmm, op zich een goeie, alleen duurt het uppen van langere filmpjes hier een weekquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:53 schreef 2cv het volgende:
[..]
Idee/suggestie/tip/hint: knoop een camera aan een met de hijskraan te verplaatsen object, zet het ding in de filmstand en laat hem filmen, verplaatst het desbetrefende object met de hijskraan, schakel de camera uit, verwijder de camera en plaats het filmpje hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, en nee, dat mag hier niet.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:09 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Zit ie nu op zijn eilandje op de bank te blowen, of mag dat daar niet?Je koopt hier gewoon bij een huisdealertje (tevens collega), die belt een mannetje, komt een gecrashte 1000RR met verlengde brug voorrijden met een rasta erop, handel doen, beetje slap ouwehoeren -> doeiiiquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Ik zit vol met goede ideeen. Mijn volgende goede idee is dan ook om het filmpje pas weer in NL te uppen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hmm, op zich een goeie, alleen duurt het uppen van langere filmpjes hier een week
En daar trek jij je wat van aan ?quote:Ow, enneh.. ik mag niet filmen of fotograferen op de terminal![]()
quote:GoedzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Camera wel goed vastmaken he. Ik zou het riempje gebruiken als veiligheidslijn.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
Neequote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:44 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik zit vol met goede ideeen. Mijn volgende goede idee is dan ook om het filmpje pas weer in NL te uppen.
[..]
En daar trek jij je wat van aan ?
[..]
GoedzoCamera wel goed vastmaken he. Ik zou het riempje gebruiken als veiligheidslijn.
Mocht dat apparaat een gat met schroefdraad hebben om hem op een statief ofzo te monteren: dat is dan 99% zeker withworth schroefdraad. Dus geen metrische bout in draaien. Of het moet stuk mogen ...quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee
Nee, heb je wel goed op de voorgaande foto's gekeken, ik schiet plaatjes bij de vleet.
En moeilijk; heb geen cam bij me, alles wat ik post is Sony Ericsson X10, dus ik moet mijn foon effe vast zien te knoeien aan het hijsblok ofzo.
word je werk vandaag besproken in de tweede kamer?quote:
quote:WOENSDAG 24 OKTOBER
10.15 uur - Initiatiefwetsvoorstel Verhoeven/Van Tongeren tot wijziging van de Winkeltijdenwet i.v.m.
verruiming bevoegdheid gemeenten om vrijstelling te verlenen van de verboden m.b.t. de zondag en een aantal feestdagen (32 412) voortzetting
14.30 uur - VSO Milieuraad (21501-08, nr. 436)
AANSLUITEND: STEMMINGEN (over moties ingediend bij het VSO Milieuraad)
±15.15 uur - Goedkeuring van het Protocol tot wijziging van het Verdrag inzake wederzijdse
Administratieve bijstand in belastingzaken (33 174)
16.30 uur - Debat over de afspraken die het Rijk, gemeenten, woningcorporaties, de uitzendbranche,
koepels van werkgevers en vakbonden op 28 maart jl. hebben gemaakt over meer en betere tijdelijke huisvesting voor werknemers uit de EU
19.30 uur - Behandeling van de begroting Koninkrijksrelaties (33 400-IV) 1e TK
nope wel die van mijn vrouw.quote:
Mooie Saab.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:47 schreef .Neovo. het volgende:
Even de huizen van dichtbij bekijken
[ afbeelding ]
Leuk werk, krantenbezorger. Maak je nog eens wat mee.
Zodra de eerste krassen erop zitten denk je wel anders.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:57 schreef Barcaconia het volgende:
Nieuwe telefoon. Nu moet ik weer zuinig gaan zijn op dat ding en opletten waar ik mijn sleutels laat enzoIk ben niet gemaakt voor smartphones en dergelijke
Wtf hoe heeft diegene dat voor elkaar gekregen?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:47 schreef .Neovo. het volgende:
Even de huizen van dichtbij bekijken
[ afbeelding ]
Leuk werk, krantenbezorger. Maak je nog eens wat mee.
Beschermhoesje kopen. Heb ik ook gedaan. Telefoon is nu een jaar oud, geen één krasje erop en ziet er nog als nieuw uit.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:57 schreef Barcaconia het volgende:
Nieuwe telefoon. Nu moet ik weer zuinig gaan zijn op dat ding en opletten waar ik mijn sleutels laat enzoIk ben niet gemaakt voor smartphones en dergelijke
Een automobilist heeft woensdagmiddag een vitrine van makelaardij Van der Velde & Hoen met zijn auto geramd. De automobilist wilde om een vrachtwagen heen de Groningerstraat in, maar nam de bocht veel te ruimquote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:52 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Zodra de eerste krassen erop zitten denk je wel anders.
Tip: gooi dat ding nu alvast op een grindtegel.
[..]
Wtf hoe heeft diegene dat voor elkaar gekregen?
Quanta costa?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:13 schreef densmee het volgende:
deze vandaag opgehaald bij de huva in eersel![]()
[ afbeelding ]
185 euro incl btwquote:
inderdaad, 2 collega's hadden binnen een week hun scherm kapot, een was van het bureau gevallen op de vloerbedekkingquote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:18 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
dat gorilla glas van de S3 ook, zou geen kras op kunnen
Gelukkig viel mijn telefoon op de (aluminium) achterkantquote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:18 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
dat gorilla glas van de S3 ook, zou geen kras op kunnen
Dat hoesje heeft mijn telefoon al een paar keer gered van de dood. Plus dat het een htc is en niet een plastic speelgoed telefoontje van samsungquote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:13 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik had ook altijd zo'n hoesje om mijn mobiel. Eén keer laten stuiteren op de stoep en al die jaren voorzichtigheid was teniet gegaan.
mijn htc was anders toch wel veel sneller brak dan mijn samsungquote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:33 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Dat hoesje heeft mijn telefoon al een paar keer gered van de dood. Plus dat het een htc is en niet een plastic speelgoed telefoontje van samsung
mha, die S3 kan wel wat hebben (koelwater, remmenreiniger), val van 3 meterquote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:33 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Dat hoesje heeft mijn telefoon al een paar keer gered van de dood. Plus dat het een htc is en niet een plastic speelgoed telefoontje van samsung
^^ dat.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:33 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Halloquote:
Ben niet zo fan van het design van Samsung's telefoons. Vind de modellen van HTC er veel mooier uitzien.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:12 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
mha, die S3 kan wel wat hebben (koelwater, remmenreiniger), val van 3 meter
ach als hij al niet tegen wat remmenreiniger kan dan is het geen telefoon,quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:12 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
mha, die S3 kan wel wat hebben (koelwater, remmenreiniger), val van 3 meter
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:30 schreef densmee het volgende:
[..]
mijn S2 is een mobiele werkplaatshandboek, voor alles wat gerepareerd dient te worden van motorzaag tot uitrijcombi of mobiele kraan
hoiquote:
ik vind een HTC er dus niet uitzienquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:19 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Hallo
[..]
Ben niet zo fan van het design van Samsung's telefoons. Vind de modellen van HTC er veel mooier uitzien.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:36 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
hoi
[..]
ik vind een HTC er dus niet uitzien![]()
Euh, nee, die heeft zijn Touchwizz interface erook nog overheen zitten, waar HTC sense gebruiktquote:
mijn S1 had stock android bij aanschaf, stond op de telefoon Google, en dat mag dacht ik alleen als er een stock Android op staatquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:41 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Euh, nee, die heeft zijn Touchwizz interface erook nog overheen zitten, waar HTC sense gebruikt
bodemplaat moet ik er nog onder schroeven, en over een paar weken krijgt hij een grote beurt en dan laat ik ook maar de dif olie direct vervangen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:40 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
@densmee, is dat nog gelukt met de kangoo?
trouwens, het profiel van de 4 banden mag onderling niet meer dan 2MM afwijken, anders gaat je diff snel kapot, zelfde voor de banden maat, hou de fabrieks maat aan
Euj, mijn foon! Is een Sensation XE btw, op de foto.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:39 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die HTC ziet er veel beter uit, zelfde geldt voor de software. Samsung's Android versie is zo kaal., de software van HTC kan veel meer. Samsung heeft dan wel weer een betere camera, dat kan ik niet ontkennen
Ik heb de Desire S, de HTC hierboven is een Sensation.
Ik heb van Anne voor de mijne een kewl hoesje van Krusell gekregen, werkt prima, heb hem er al regelmatig mee laten vallen en hij doettut nog steeds .. desalniettemin issie wel stevig verneuqt, maar dat ligt meer aan mij; hij zit er nl niet altijd inquote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:57 schreef Barcaconia het volgende:
Valt mee.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:59 schreef Sounddragon het volgende:
En een ander beast; Barracuda onder de Jetty, daar wemelt het van, dus beter ga je geen gebruik maken van het voorgeschreven zwemvest. De paal is een metertje dik ongeveer, dat maakt dit vissie tot eentje van de kleineren die er rondzwemmen, en het wemelt ervan daar![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 07:23 schreef lipje het volgende:
zware ochtendspits op komst... dus wat heb jij allemaal opde weg uitgespookt Anne?
Ah, vandaar. Doet lieve papa wel voor jouquote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:08 schreef Anne het volgende:
[..]
Vast niet, maar ik heb 2 linkerhanden.
Doet die het nog een beetje goed?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:58 schreef Duvel het volgende:
[..]
Euj, mijn foon! Is een Sensation XE btw, op de foto.
Dat ligt aan de voorwaarden, die je waarschijnlijk hebt in mogen zien/ontvangen toen je iets ondertekende voor de leenauto?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:30 schreef Andyy het volgende:
Zeg, ik heb even een vraagje
Ik heb een leenauto meegekregen omdat onze auto schade heeft, is het de bedoeling dat je 'm weer afgetankt inlevert?
Aja jippiejippie jeequote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:35 schreef GrunnigsTrots het volgende:
Hornbach heeft aanhangers voor 400 euro in de aanbieding
Hoedat, met vuurpijlen?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:22 schreef GrunnigsTrots het volgende:
werd hier net een oud mannetje op het zebrapad gelanceerd joh
Dat is helaas onzin... Samsung telefoons hebben een touchwiz laag met die kleurige icoontjes die hun overgesatureerde schermen accentueren. HTC heeft sense wat net als touchwiz vroegah nog wel nodig was met android 2.x, maar op de huidige 4.x versies alleen maar bloatware is.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:43 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
mijn S1 had stock android bij aanschaf, stond op de telefoon Google, en dat mag dacht ik alleen als er een stock Android op staat
Dat kun je instellenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:06 schreef Barcaconia het volgende:
Ik vind dat Android gebeuren maar irritant wat betreft het telefoonboek. Waarom pleurt dat ding al mijn skype contacten en e-mail contacten tussen het gewone telefoonboek?
Hij synct automatisch met gmail. Dan stel ik in dat hij dat niet meer moet doen en vervolgens kan ik die contacten er niet meer via de gewone weg uitpleuren omdat ze al gesynced zijn. Alleen via een omweg gaan ze nog weg (verwijderen in Gmail zelf, opnieuw syncen, backup van contacten in Gmail terugplaatsen...)quote:
Hoe maak je zo'n screenshot eigenlijk? Ik zal eens kijken of het werkt wat je zegt.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:17 schreef Anne het volgende:
Je kunt filteren op vanalles:
[ afbeelding ]
Ik heb de rest van de filteropties ff eraf gelaten omdat mijn emailadres en 06 zichtbaar was.
Nou.. Goeie.. Bij SD zijn Xperia werkt het niet zoals bij mijn Xperia mini maar zoals ik het doe: Aan/Uit knop ingedrukt houden en dan staat helemaal onderaan bij mij de optie "screenshot maken".quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:20 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Hoe maak je zo'n screenshot eigenlijk? Ik zal eens kijken of het werkt wat je zegt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |