Aja jippiejippie jeequote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:35 schreef GrunnigsTrots het volgende:
Hornbach heeft aanhangers voor 400 euro in de aanbieding
Hoedat, met vuurpijlen?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:22 schreef GrunnigsTrots het volgende:
werd hier net een oud mannetje op het zebrapad gelanceerd joh
Dat is helaas onzin... Samsung telefoons hebben een touchwiz laag met die kleurige icoontjes die hun overgesatureerde schermen accentueren. HTC heeft sense wat net als touchwiz vroegah nog wel nodig was met android 2.x, maar op de huidige 4.x versies alleen maar bloatware is.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:43 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
mijn S1 had stock android bij aanschaf, stond op de telefoon Google, en dat mag dacht ik alleen als er een stock Android op staat
Dat kun je instellenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:06 schreef Barcaconia het volgende:
Ik vind dat Android gebeuren maar irritant wat betreft het telefoonboek. Waarom pleurt dat ding al mijn skype contacten en e-mail contacten tussen het gewone telefoonboek?
Hij synct automatisch met gmail. Dan stel ik in dat hij dat niet meer moet doen en vervolgens kan ik die contacten er niet meer via de gewone weg uitpleuren omdat ze al gesynced zijn. Alleen via een omweg gaan ze nog weg (verwijderen in Gmail zelf, opnieuw syncen, backup van contacten in Gmail terugplaatsen...)quote:
Hoe maak je zo'n screenshot eigenlijk? Ik zal eens kijken of het werkt wat je zegt.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:17 schreef Anne het volgende:
Je kunt filteren op vanalles:
[ afbeelding ]
Ik heb de rest van de filteropties ff eraf gelaten omdat mijn emailadres en 06 zichtbaar was.
Nou.. Goeie.. Bij SD zijn Xperia werkt het niet zoals bij mijn Xperia mini maar zoals ik het doe: Aan/Uit knop ingedrukt houden en dan staat helemaal onderaan bij mij de optie "screenshot maken".quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:20 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Hoe maak je zo'n screenshot eigenlijk? Ik zal eens kijken of het werkt wat je zegt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |