mijn S1 had stock android bij aanschaf, stond op de telefoon Google, en dat mag dacht ik alleen als er een stock Android op staatquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:41 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Euh, nee, die heeft zijn Touchwizz interface erook nog overheen zitten, waar HTC sense gebruikt
bodemplaat moet ik er nog onder schroeven, en over een paar weken krijgt hij een grote beurt en dan laat ik ook maar de dif olie direct vervangen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:40 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
@densmee, is dat nog gelukt met de kangoo?
trouwens, het profiel van de 4 banden mag onderling niet meer dan 2MM afwijken, anders gaat je diff snel kapot, zelfde voor de banden maat, hou de fabrieks maat aan
Euj, mijn foon! Is een Sensation XE btw, op de foto.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:39 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die HTC ziet er veel beter uit, zelfde geldt voor de software. Samsung's Android versie is zo kaal., de software van HTC kan veel meer. Samsung heeft dan wel weer een betere camera, dat kan ik niet ontkennen
Ik heb de Desire S, de HTC hierboven is een Sensation.
Ik heb van Anne voor de mijne een kewl hoesje van Krusell gekregen, werkt prima, heb hem er al regelmatig mee laten vallen en hij doettut nog steeds .. desalniettemin issie wel stevig verneuqt, maar dat ligt meer aan mij; hij zit er nl niet altijd inquote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:57 schreef Barcaconia het volgende:
Nieuwe telefoon. Nu moet ik weer zuinig gaan zijn op dat ding en opletten waar ik mijn sleutels laat enzoIk ben niet gemaakt voor smartphones en dergelijke
Valt mee.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:59 schreef Sounddragon het volgende:
En een ander beast; Barracuda onder de Jetty, daar wemelt het van, dus beter ga je geen gebruik maken van het voorgeschreven zwemvest. De paal is een metertje dik ongeveer, dat maakt dit vissie tot eentje van de kleineren die er rondzwemmen, en het wemelt ervan daar![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 07:23 schreef lipje het volgende:
zware ochtendspits op komst... dus wat heb jij allemaal opde weg uitgespookt Anne?
Ah, vandaar. Doet lieve papa wel voor jouquote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:08 schreef Anne het volgende:
[..]
Vast niet, maar ik heb 2 linkerhanden.
Doet die het nog een beetje goed?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:58 schreef Duvel het volgende:
[..]
Euj, mijn foon! Is een Sensation XE btw, op de foto.
Dat ligt aan de voorwaarden, die je waarschijnlijk hebt in mogen zien/ontvangen toen je iets ondertekende voor de leenauto?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:30 schreef Andyy het volgende:
Zeg, ik heb even een vraagje
Ik heb een leenauto meegekregen omdat onze auto schade heeft, is het de bedoeling dat je 'm weer afgetankt inlevert?
Aja jippiejippie jeequote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:35 schreef GrunnigsTrots het volgende:
Hornbach heeft aanhangers voor 400 euro in de aanbieding
Hoedat, met vuurpijlen?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:22 schreef GrunnigsTrots het volgende:
werd hier net een oud mannetje op het zebrapad gelanceerd joh
Dat is helaas onzin... Samsung telefoons hebben een touchwiz laag met die kleurige icoontjes die hun overgesatureerde schermen accentueren. HTC heeft sense wat net als touchwiz vroegah nog wel nodig was met android 2.x, maar op de huidige 4.x versies alleen maar bloatware is.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:43 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
mijn S1 had stock android bij aanschaf, stond op de telefoon Google, en dat mag dacht ik alleen als er een stock Android op staat
Dat kun je instellenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:06 schreef Barcaconia het volgende:
Ik vind dat Android gebeuren maar irritant wat betreft het telefoonboek. Waarom pleurt dat ding al mijn skype contacten en e-mail contacten tussen het gewone telefoonboek?
Hij synct automatisch met gmail. Dan stel ik in dat hij dat niet meer moet doen en vervolgens kan ik die contacten er niet meer via de gewone weg uitpleuren omdat ze al gesynced zijn. Alleen via een omweg gaan ze nog weg (verwijderen in Gmail zelf, opnieuw syncen, backup van contacten in Gmail terugplaatsen...)quote:
Hoe maak je zo'n screenshot eigenlijk? Ik zal eens kijken of het werkt wat je zegt.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:17 schreef Anne het volgende:
Je kunt filteren op vanalles:
[ afbeelding ]
Ik heb de rest van de filteropties ff eraf gelaten omdat mijn emailadres en 06 zichtbaar was.
Nou.. Goeie.. Bij SD zijn Xperia werkt het niet zoals bij mijn Xperia mini maar zoals ik het doe: Aan/Uit knop ingedrukt houden en dan staat helemaal onderaan bij mij de optie "screenshot maken".quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:20 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Hoe maak je zo'n screenshot eigenlijk? Ik zal eens kijken of het werkt wat je zegt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |