kutstoelen, is dat waar de slakkensporen al op staan?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:47 schreef Anne het volgende:
Bijna kaarten voor de chippendales besteldmaar ze hebben alleen nog maar kutstoelen en niet eens twee naast elkaar.
Jakkie!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:52 schreef densmee het volgende:
[..]
kutstoelen, is dat waar de slakkensporen al op staan?
recht voor mijn raam hangt zo'n reclamebord ervan, niet slecht een paar mooie sixpacks ipv die reclame van de brandwonden stichting die er normaal hangtquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:47 schreef Anne het volgende:
Bijna kaarten voor de chippendales besteldmaar ze hebben alleen nog maar kutstoelen en niet eens twee naast elkaar.
Schilders komen later, komt goed.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 07:20 schreef lipje het volgende:
[..]
ze hadden die oude flens wel even schoon en roestvrij mogen maken
Hmm, op zich een goeie, alleen duurt het uppen van langere filmpjes hier een weekquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:53 schreef 2cv het volgende:
[..]
Idee/suggestie/tip/hint: knoop een camera aan een met de hijskraan te verplaatsen object, zet het ding in de filmstand en laat hem filmen, verplaatst het desbetrefende object met de hijskraan, schakel de camera uit, verwijder de camera en plaats het filmpje hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, en nee, dat mag hier niet.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:09 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Zit ie nu op zijn eilandje op de bank te blowen, of mag dat daar niet?Je koopt hier gewoon bij een huisdealertje (tevens collega), die belt een mannetje, komt een gecrashte 1000RR met verlengde brug voorrijden met een rasta erop, handel doen, beetje slap ouwehoeren -> doeiiiquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Ik zit vol met goede ideeen. Mijn volgende goede idee is dan ook om het filmpje pas weer in NL te uppen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hmm, op zich een goeie, alleen duurt het uppen van langere filmpjes hier een week
En daar trek jij je wat van aan ?quote:Ow, enneh.. ik mag niet filmen of fotograferen op de terminal![]()
quote:GoedzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Camera wel goed vastmaken he. Ik zou het riempje gebruiken als veiligheidslijn.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
Neequote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:44 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik zit vol met goede ideeen. Mijn volgende goede idee is dan ook om het filmpje pas weer in NL te uppen.
[..]
En daar trek jij je wat van aan ?
[..]
GoedzoCamera wel goed vastmaken he. Ik zou het riempje gebruiken als veiligheidslijn.
Mocht dat apparaat een gat met schroefdraad hebben om hem op een statief ofzo te monteren: dat is dan 99% zeker withworth schroefdraad. Dus geen metrische bout in draaien. Of het moet stuk mogen ...quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee
Nee, heb je wel goed op de voorgaande foto's gekeken, ik schiet plaatjes bij de vleet.
En moeilijk; heb geen cam bij me, alles wat ik post is Sony Ericsson X10, dus ik moet mijn foon effe vast zien te knoeien aan het hijsblok ofzo.
word je werk vandaag besproken in de tweede kamer?quote:
quote:WOENSDAG 24 OKTOBER
10.15 uur - Initiatiefwetsvoorstel Verhoeven/Van Tongeren tot wijziging van de Winkeltijdenwet i.v.m.
verruiming bevoegdheid gemeenten om vrijstelling te verlenen van de verboden m.b.t. de zondag en een aantal feestdagen (32 412) voortzetting
14.30 uur - VSO Milieuraad (21501-08, nr. 436)
AANSLUITEND: STEMMINGEN (over moties ingediend bij het VSO Milieuraad)
±15.15 uur - Goedkeuring van het Protocol tot wijziging van het Verdrag inzake wederzijdse
Administratieve bijstand in belastingzaken (33 174)
16.30 uur - Debat over de afspraken die het Rijk, gemeenten, woningcorporaties, de uitzendbranche,
koepels van werkgevers en vakbonden op 28 maart jl. hebben gemaakt over meer en betere tijdelijke huisvesting voor werknemers uit de EU
19.30 uur - Behandeling van de begroting Koninkrijksrelaties (33 400-IV) 1e TK
nope wel die van mijn vrouw.quote:
Mooie Saab.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:47 schreef .Neovo. het volgende:
Even de huizen van dichtbij bekijken
[ afbeelding ]
Leuk werk, krantenbezorger. Maak je nog eens wat mee.
Zodra de eerste krassen erop zitten denk je wel anders.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:57 schreef Barcaconia het volgende:
Nieuwe telefoon. Nu moet ik weer zuinig gaan zijn op dat ding en opletten waar ik mijn sleutels laat enzoIk ben niet gemaakt voor smartphones en dergelijke
Wtf hoe heeft diegene dat voor elkaar gekregen?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:47 schreef .Neovo. het volgende:
Even de huizen van dichtbij bekijken
[ afbeelding ]
Leuk werk, krantenbezorger. Maak je nog eens wat mee.
Beschermhoesje kopen. Heb ik ook gedaan. Telefoon is nu een jaar oud, geen één krasje erop en ziet er nog als nieuw uit.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:57 schreef Barcaconia het volgende:
Nieuwe telefoon. Nu moet ik weer zuinig gaan zijn op dat ding en opletten waar ik mijn sleutels laat enzoIk ben niet gemaakt voor smartphones en dergelijke
Een automobilist heeft woensdagmiddag een vitrine van makelaardij Van der Velde & Hoen met zijn auto geramd. De automobilist wilde om een vrachtwagen heen de Groningerstraat in, maar nam de bocht veel te ruimquote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:52 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Zodra de eerste krassen erop zitten denk je wel anders.
Tip: gooi dat ding nu alvast op een grindtegel.
[..]
Wtf hoe heeft diegene dat voor elkaar gekregen?
Quanta costa?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:13 schreef densmee het volgende:
deze vandaag opgehaald bij de huva in eersel![]()
[ afbeelding ]
185 euro incl btwquote:
inderdaad, 2 collega's hadden binnen een week hun scherm kapot, een was van het bureau gevallen op de vloerbedekkingquote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:18 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
dat gorilla glas van de S3 ook, zou geen kras op kunnen
Gelukkig viel mijn telefoon op de (aluminium) achterkantquote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:18 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
dat gorilla glas van de S3 ook, zou geen kras op kunnen
Dat hoesje heeft mijn telefoon al een paar keer gered van de dood. Plus dat het een htc is en niet een plastic speelgoed telefoontje van samsungquote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:13 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik had ook altijd zo'n hoesje om mijn mobiel. Eén keer laten stuiteren op de stoep en al die jaren voorzichtigheid was teniet gegaan.
mijn htc was anders toch wel veel sneller brak dan mijn samsungquote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:33 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Dat hoesje heeft mijn telefoon al een paar keer gered van de dood. Plus dat het een htc is en niet een plastic speelgoed telefoontje van samsung
mha, die S3 kan wel wat hebben (koelwater, remmenreiniger), val van 3 meterquote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:33 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Dat hoesje heeft mijn telefoon al een paar keer gered van de dood. Plus dat het een htc is en niet een plastic speelgoed telefoontje van samsung
^^ dat.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:33 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Halloquote:
Ben niet zo fan van het design van Samsung's telefoons. Vind de modellen van HTC er veel mooier uitzien.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:12 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
mha, die S3 kan wel wat hebben (koelwater, remmenreiniger), val van 3 meter
ach als hij al niet tegen wat remmenreiniger kan dan is het geen telefoon,quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:12 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
mha, die S3 kan wel wat hebben (koelwater, remmenreiniger), val van 3 meter
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:30 schreef densmee het volgende:
[..]
mijn S2 is een mobiele werkplaatshandboek, voor alles wat gerepareerd dient te worden van motorzaag tot uitrijcombi of mobiele kraan
hoiquote:
ik vind een HTC er dus niet uitzienquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:19 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Hallo
[..]
Ben niet zo fan van het design van Samsung's telefoons. Vind de modellen van HTC er veel mooier uitzien.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:36 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
hoi
[..]
ik vind een HTC er dus niet uitzien![]()
Euh, nee, die heeft zijn Touchwizz interface erook nog overheen zitten, waar HTC sense gebruiktquote:
mijn S1 had stock android bij aanschaf, stond op de telefoon Google, en dat mag dacht ik alleen als er een stock Android op staatquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:41 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Euh, nee, die heeft zijn Touchwizz interface erook nog overheen zitten, waar HTC sense gebruikt
bodemplaat moet ik er nog onder schroeven, en over een paar weken krijgt hij een grote beurt en dan laat ik ook maar de dif olie direct vervangen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:40 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
@densmee, is dat nog gelukt met de kangoo?
trouwens, het profiel van de 4 banden mag onderling niet meer dan 2MM afwijken, anders gaat je diff snel kapot, zelfde voor de banden maat, hou de fabrieks maat aan
Euj, mijn foon! Is een Sensation XE btw, op de foto.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:39 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die HTC ziet er veel beter uit, zelfde geldt voor de software. Samsung's Android versie is zo kaal., de software van HTC kan veel meer. Samsung heeft dan wel weer een betere camera, dat kan ik niet ontkennen
Ik heb de Desire S, de HTC hierboven is een Sensation.
Ik heb van Anne voor de mijne een kewl hoesje van Krusell gekregen, werkt prima, heb hem er al regelmatig mee laten vallen en hij doettut nog steeds .. desalniettemin issie wel stevig verneuqt, maar dat ligt meer aan mij; hij zit er nl niet altijd inquote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:57 schreef Barcaconia het volgende:
Valt mee.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:59 schreef Sounddragon het volgende:
En een ander beast; Barracuda onder de Jetty, daar wemelt het van, dus beter ga je geen gebruik maken van het voorgeschreven zwemvest. De paal is een metertje dik ongeveer, dat maakt dit vissie tot eentje van de kleineren die er rondzwemmen, en het wemelt ervan daar![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 07:23 schreef lipje het volgende:
zware ochtendspits op komst... dus wat heb jij allemaal opde weg uitgespookt Anne?
Ah, vandaar. Doet lieve papa wel voor jouquote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:08 schreef Anne het volgende:
[..]
Vast niet, maar ik heb 2 linkerhanden.
Doet die het nog een beetje goed?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:58 schreef Duvel het volgende:
[..]
Euj, mijn foon! Is een Sensation XE btw, op de foto.
Dat ligt aan de voorwaarden, die je waarschijnlijk hebt in mogen zien/ontvangen toen je iets ondertekende voor de leenauto?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:30 schreef Andyy het volgende:
Zeg, ik heb even een vraagje
Ik heb een leenauto meegekregen omdat onze auto schade heeft, is het de bedoeling dat je 'm weer afgetankt inlevert?
Aja jippiejippie jeequote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:35 schreef GrunnigsTrots het volgende:
Hornbach heeft aanhangers voor 400 euro in de aanbieding
Hoedat, met vuurpijlen?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:22 schreef GrunnigsTrots het volgende:
werd hier net een oud mannetje op het zebrapad gelanceerd joh
Dat is helaas onzin... Samsung telefoons hebben een touchwiz laag met die kleurige icoontjes die hun overgesatureerde schermen accentueren. HTC heeft sense wat net als touchwiz vroegah nog wel nodig was met android 2.x, maar op de huidige 4.x versies alleen maar bloatware is.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:43 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
mijn S1 had stock android bij aanschaf, stond op de telefoon Google, en dat mag dacht ik alleen als er een stock Android op staat
Dat kun je instellenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:06 schreef Barcaconia het volgende:
Ik vind dat Android gebeuren maar irritant wat betreft het telefoonboek. Waarom pleurt dat ding al mijn skype contacten en e-mail contacten tussen het gewone telefoonboek?
Hij synct automatisch met gmail. Dan stel ik in dat hij dat niet meer moet doen en vervolgens kan ik die contacten er niet meer via de gewone weg uitpleuren omdat ze al gesynced zijn. Alleen via een omweg gaan ze nog weg (verwijderen in Gmail zelf, opnieuw syncen, backup van contacten in Gmail terugplaatsen...)quote:
Hoe maak je zo'n screenshot eigenlijk? Ik zal eens kijken of het werkt wat je zegt.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:17 schreef Anne het volgende:
Je kunt filteren op vanalles:
[ afbeelding ]
Ik heb de rest van de filteropties ff eraf gelaten omdat mijn emailadres en 06 zichtbaar was.
Nou.. Goeie.. Bij SD zijn Xperia werkt het niet zoals bij mijn Xperia mini maar zoals ik het doe: Aan/Uit knop ingedrukt houden en dan staat helemaal onderaan bij mij de optie "screenshot maken".quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:20 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Hoe maak je zo'n screenshot eigenlijk? Ik zal eens kijken of het werkt wat je zegt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |