Mooie Saab.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:47 schreef .Neovo. het volgende:
Even de huizen van dichtbij bekijken
[ afbeelding ]
Leuk werk, krantenbezorger. Maak je nog eens wat mee.
Zodra de eerste krassen erop zitten denk je wel anders.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:57 schreef Barcaconia het volgende:
Nieuwe telefoon. Nu moet ik weer zuinig gaan zijn op dat ding en opletten waar ik mijn sleutels laat enzoIk ben niet gemaakt voor smartphones en dergelijke
Wtf hoe heeft diegene dat voor elkaar gekregen?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:47 schreef .Neovo. het volgende:
Even de huizen van dichtbij bekijken
[ afbeelding ]
Leuk werk, krantenbezorger. Maak je nog eens wat mee.
Beschermhoesje kopen. Heb ik ook gedaan. Telefoon is nu een jaar oud, geen één krasje erop en ziet er nog als nieuw uit.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:57 schreef Barcaconia het volgende:
Nieuwe telefoon. Nu moet ik weer zuinig gaan zijn op dat ding en opletten waar ik mijn sleutels laat enzoIk ben niet gemaakt voor smartphones en dergelijke
Een automobilist heeft woensdagmiddag een vitrine van makelaardij Van der Velde & Hoen met zijn auto geramd. De automobilist wilde om een vrachtwagen heen de Groningerstraat in, maar nam de bocht veel te ruimquote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:52 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Zodra de eerste krassen erop zitten denk je wel anders.
Tip: gooi dat ding nu alvast op een grindtegel.
[..]
Wtf hoe heeft diegene dat voor elkaar gekregen?
Quanta costa?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:13 schreef densmee het volgende:
deze vandaag opgehaald bij de huva in eersel![]()
[ afbeelding ]
185 euro incl btwquote:
inderdaad, 2 collega's hadden binnen een week hun scherm kapot, een was van het bureau gevallen op de vloerbedekkingquote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:18 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
dat gorilla glas van de S3 ook, zou geen kras op kunnen
Gelukkig viel mijn telefoon op de (aluminium) achterkantquote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:18 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
dat gorilla glas van de S3 ook, zou geen kras op kunnen
Dat hoesje heeft mijn telefoon al een paar keer gered van de dood. Plus dat het een htc is en niet een plastic speelgoed telefoontje van samsungquote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:13 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik had ook altijd zo'n hoesje om mijn mobiel. Eén keer laten stuiteren op de stoep en al die jaren voorzichtigheid was teniet gegaan.
mijn htc was anders toch wel veel sneller brak dan mijn samsungquote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:33 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Dat hoesje heeft mijn telefoon al een paar keer gered van de dood. Plus dat het een htc is en niet een plastic speelgoed telefoontje van samsung
mha, die S3 kan wel wat hebben (koelwater, remmenreiniger), val van 3 meterquote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:33 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Dat hoesje heeft mijn telefoon al een paar keer gered van de dood. Plus dat het een htc is en niet een plastic speelgoed telefoontje van samsung
^^ dat.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:33 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Halloquote:
Ben niet zo fan van het design van Samsung's telefoons. Vind de modellen van HTC er veel mooier uitzien.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:12 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
mha, die S3 kan wel wat hebben (koelwater, remmenreiniger), val van 3 meter
ach als hij al niet tegen wat remmenreiniger kan dan is het geen telefoon,quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:12 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
mha, die S3 kan wel wat hebben (koelwater, remmenreiniger), val van 3 meter
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:30 schreef densmee het volgende:
[..]
mijn S2 is een mobiele werkplaatshandboek, voor alles wat gerepareerd dient te worden van motorzaag tot uitrijcombi of mobiele kraan
hoiquote:
ik vind een HTC er dus niet uitzienquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:19 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Hallo
[..]
Ben niet zo fan van het design van Samsung's telefoons. Vind de modellen van HTC er veel mooier uitzien.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:36 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
hoi
[..]
ik vind een HTC er dus niet uitzien![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |