Ik denk inderdaad ook dat geen enkele vrouw met je samen wilt leven.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:03 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
mannen en vrouwen zijn veel te verschillend, dat werkt gewoon niet.
dat is net als de paus en charlie sheen een huis laten delen
Zouden de Paus en Charlie Sheen dat zelf mogen bepalen? Als de Paus en Charlie Sheen het toch willen proberen is dat een zaak tussen de Paus en Charlie Sheen en verder niemand.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:03 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
mannen en vrouwen zijn veel te verschillend, dat werkt gewoon niet.
dat is net als de paus en charlie sheen een huis laten delen
is ook niks mis met man en vrouw samen, maar in 1 huis werkt het gewoon vaak nietquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:04 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Wat je overdag tekort komt (zie je toch niet als je gewoon werkt) maak je 's avonds en 's nachts makkelijk goed.
Paul is niet Paus.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:06 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Zouden de Paus en Charlie Sheen dat zelf mogen bepalen? Als de Paus en Charlie Sheen het toch willen proberen is dat een zaak tussen Paul en Charlie Sheen en verder niemand.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:04 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad ook dat geen enkele vrouw met je samen wilt leven.
Als je de hele dag op de bank zit te blowen begrijp ik dat. Bij anderen gaat het soms ook wel goed.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:06 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
is ook niks mis met man en vrouw samen, maar in 1 huis werkt het gewoon vaak niet
Zit ie nu op zijn eilandje op de bank te blowen, of mag dat daar niet?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:08 schreef Anne het volgende:
Ik kan in ieder geval niet wachten tot SD hier weer op de bank zit te blowen.
valt me gewoon altijd op bij stelletjes hoe de dame zich zo druk kan maken om niks terwijl de kerel zoiets heeft van "gedraag je gewoon"quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:07 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Als je de hele dag op de bank zit te blowen begrijp ik dat. Bij anderen gaat het soms ook wel goed.
wait whut?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:09 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
valt me gewoon altijd op bij stelletjes hoe de dame zich zo druk kan maken om niks terwijl de kerel zoiets heeft van "gedraag je gewoon"
en heb zelf ook met een vrouw samengewoond en relaties gehad, dat gaat toch echt wat stroever dan met een man hoor
Dat vraag je 'm zelf maar; geen idee.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:09 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Zit ie nu op zijn eilandje op de bank te blowen, of mag dat daar niet?
Heeft hij al een wiet-pas?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:08 schreef Anne het volgende:
Ik kan in ieder geval niet wachten tot SD hier weer op de bank zit te blowen.
Tja, daar zijn ook liefhebbers van inderdaad.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:09 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
valt me gewoon altijd op bij stelletjes hoe de dame zich zo druk kan maken om niks terwijl de kerel zoiets heeft van "gedraag je gewoon"
en heb zelf ook met een vrouw samengewoond en relaties gehad, dat gaat toch echt wat stroever dan met een man hoor
ligt eraan vanaf welke kant je het bekijktquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:09 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
wait whut?
ben je van de verkeerde kant ?
Misschien daar welquote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:10 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
ligt eraan vanaf welke kant je het bekijkt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar vertel eens jij had toch een kleine?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:10 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
ligt eraan vanaf welke kant je het bekijkt
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:11 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Maar vertel eens jij had toch een kleine?
> SEXquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:11 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Maar vertel eens jij had toch een kleine?
eindelijk een FCquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:11 schreef .Neovo. het volgende:
Sjonge jonge, topic zit al weer half vol
[..]![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |