minder slecht dan een trein koppenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:54 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Blowen is harstikke slecht voor je
Ligt er maar net aan welke doelen je in je leven hebt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:56 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
minder slecht dan een trein koppen
dan heeft anne wel de broek aanquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:56 schreef GrunnigsTrots het volgende:
SD wordt thuis zwaar geklapt door anne?
Ik denk het laatste inderdaad. Moeten we het hem vertellen, denk je?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:56 schreef Alfisti het volgende:
[..]
ik begrijp hem nog steeds niet of hij is gewoon niet leuk
Waarheid wat je daar zegt.quote:
Schei uit daar loopt een voorbeeld van rond hier in de buurt die het overleefd heeft. Dat ziet eruitquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:56 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
minder slecht dan een trein koppen
ik zie hier in oosterpark regelmatig dat zo'n meisje/vrouw d'r man vet staat te klappen, dat zijn die echte tokkiewijvenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:57 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
dan heeft anne wel de broek aan![]()
Ik heb toevallig een rokje aanquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:57 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
dan heeft anne wel de broek aan![]()
je kat is homo?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:58 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb toevallig een rokje aan.
En ik weet niet wat jullie voor een relaties hebben, maar SD en ik behandelen elkaar volgens mij toch gewoon netjes als gelijken en is thuis niemand de baas. Hooguit onze prins(es) op de erwt, homopoes Dushi.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:58 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
ik zie hier in oosterpark regelmatig dat zo'n meisje/vrouw d'r man vet staat te klappen, dat zijn die echte tokkiewijven
Doe dat vooral niet arme poesquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:59 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, maar ik zou hem niet aan je uitlenen in ieder geval.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:59 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, maar ik zou hem niet aan je uitlenen in ieder geval.
ik heb geen relatiequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:58 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb toevallig een rokje aan.
En ik weet niet wat jullie voor een relaties hebben, maar SD en ik behandelen elkaar volgens mij toch gewoon netjes als gelijken en is thuis niemand de baas. Hooguit onze prins(es) op de erwt, homopoes Dushi.
jij bent een manwijfquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:02 schreef GrunnigsTrots het volgende:
mannen en vrouwen horen niet samen te leven
?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:02 schreef GrunnigsTrots het volgende:
Godsammequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:02 schreef GrunnigsTrots het volgende:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:02 schreef GrunnigsTrots het volgende:
mannen en vrouwen zijn veel te verschillend, dat werkt gewoon niet.quote:
Wat je overdag tekort komt (zie je toch niet als je gewoon werkt) maak je 's avonds en 's nachts makkelijk goed.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:03 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
mannen en vrouwen zijn veel te verschillend, dat werkt gewoon niet.
dat is net als de paus en charlie sheen een huis laten delen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |