geen idee, dit is mn enige account, geen kloons, of bans gehadquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:44 schreef Barcaconia het volgende:
Is dat niet vervelend om elke week een nieuw account aan te meten?
Ik heb ooit voor deze een andere account gehad, geen bans oid maar op die andere werd ik privé iets te veel aangesprokenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:45 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
geen idee, dit is mn enige account, geen kloons, of bans gehad
Ik wist wel dat jij peu was!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:46 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik heb ooit voor deze een andere account gehad, geen bans oid maar op die andere werd ik privé iets te veel aangesproken
Ik vraag me oprecht af hoe ik/wij de link moesten leggen eigenlijk.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:46 schreef GrunnigsTrots het volgende:
toch, dat niemand de link welkominspace-GT had gelegd
Ja, net alsof welkominspace zo'n geweldig opvallende user wasquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:47 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik vraag me oprecht af hoe ik/wij de link moesten leggen eigenlijk.
Een grapje is leuk, maar je kunt ook te ver gaanquote:
tokkie uit oosterparkwijk groningen, hoeveel denk je dat er op fok zitten daarvan?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:47 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik vraag me oprecht af hoe ik/wij de link moesten leggen eigenlijk.
Iedere week ook weer niet had eerst van die animeachtige usernames ben dat wel een beetje ontgroeid inmiddelsquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:44 schreef Barcaconia het volgende:
Is dat niet vervelend om elke week een nieuw account aan te meten?
Sorry meneer Barcaconia.................quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:47 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Een grapje is leuk, maar je kunt ook te ver gaan
Die andere kwam ik anders niet zo vervelend vaak tegenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:46 schreef GrunnigsTrots het volgende:
toch, dat niemand de link welkominspace-GT had gelegd
welkominspace was best wel bekend hoorquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:47 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, net alsof welkominspace zo'n geweldig opvallende user was![]()
.
Het is al goed.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:48 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Sorry meneer Barcaconia.................
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De meesten hebben het denk ik te druk met wiet verbouwen ipv op Fok zittenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:48 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
tokkie uit oosterparkwijk groningen, hoeveel denk je dat er op fok zitten daarvan?
Eerlijk snap hem ook niet.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:53 schreef Anne het volgende:
Ik snap 'm niet. Dus.. als iemand anders hem wel snapt, leg het een me uit?
jij staat te schreeuwen tegen SDquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:53 schreef Anne het volgende:
Ik snap 'm niet. Dus.. als iemand anders hem wel snapt, leg het een me uit?
dat was wel geniaal afgelopen weken toen ik zonder auto zat, ik hoefde niet naar de coffeeshop te lopenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:51 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
De meesten hebben het denk ik te druk met wiet verbouwen ipv op Fok zitten
Blowen is harstikke slecht voor jequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:53 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
dat was wel geniaal afgelopen weken toen ik zonder auto zat, ik hoefde niet naar de coffeeshop te lopen
Van leven ga je dood.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:54 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Blowen is harstikke slecht voor je
Oké!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:53 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
jij staat te schreeuwen tegen SD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |