Punto uit 2003. Is een bekende kwaal indd. Zo'n motortje is niet goedkoop moet ik zeggen. Maar de bekrachtiging werkt prima.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:07 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
waarschijnlijk de motor defect. laat me raden een panda met city stand voor de stuur bekrachting? of een punto?
kun je ff een foto dumpen hier?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:46 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
ja, elektronica enzo
iemand trouwens enig idee of de handleiding online te vinden is?
snap van 1 knopje niet waar ie voor is, klein knopje waar een lampje bij gaat branden als je hem aandoet, en er zit een afbeelding van een soort teller/meter op
dacht eerst dat het cruise control was maar dat bleek niet het geval
ach, voor 1000 euro vind ik het een prima autoquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:06 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/d(...)an_garanties___.html
Ze verkopen helemaal niet zo goed![]()
Voor minder koop je een Koreaans schijthok met 7 jaar garantie.
de positie ring gaat ook wel kapot, en kun je los vervangen, ( niet via het officiële kanaal)quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:08 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Punto uit 2003. Is een bekende kwaal indd. Zo'n motortje is niet goedkoop moet ik zeggen. Maar de bekrachtiging werkt prima.
idd, zon F4 motor is fijner dan een K4quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:08 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
ach, voor 1000 euro vind ik het een prima auto
genoeg opties, niet te oud en qua uiterlijk staat ie er nog redelijk mooi bij
stond ook nog een 1.6 maar 2 liter leek me wat prettiger rijden in zo'n grote auto
Neequote:
ff camera opladen, over een halfuurtje welquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:08 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
kun je ff een foto dumpen hier?
ach, als ie daarvoor lekker rijdt vind ik het primaquote:
welke auto?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:11 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
volgens mij lag/licht de koppakking van dat ding er uit, als ik me niet vergis, was al 3 jaar op rij de waterpomp vervangen, zonder nader onderzoek!
Goede vraag. Wat stel je voor?quote:
Hoi Anne, leuk je hier te ontmoeten. Ik ben Hendrik.quote:
Nee, jij bent een leugenaar.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:21 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Hoi Anne, leuk je hier te ontmoeten. Ik ben Hendrik.
dat ding van jou, hij lijkt er verdacht veel op, zeker die kleur icm armsteun, en een 2 liter. maar zal het wel verkeerd hebbenquote:
maat van me vond hem net wel warm zei ie, ik vond het wel meevallenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:28 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
dat ding van jou, hij lijkt er verdacht veel op, zeker die kleur icm armsteun, en een 2 liter. maar zal het wel verkeerd hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |