Ben je een lichtgetinte jongeman van 18 tot 23 jaar?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:31 schreef GrunnigsTrots het volgende:
ik kom zo mss op tv in opsporing verzocht
ongeveer, iets ouderquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:32 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ben je een lichtgetinte jongeman van 18 tot 23 jaar?
Noord Afrikaans heet dat tegenwoordig.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:32 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ben je een lichtgetinte jongeman van 18 tot 23 jaar?
En daar ben je trots op?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:31 schreef GrunnigsTrots het volgende:
ik kom zo mss op tv in opsporing verzocht
Cruise Control? Welke auto en wat gebeurt er als je er op drukt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:30 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
spannend
maar toch zou ik het antwoord wel graag te weten komen
Dat is een soort awardshow voor sommigenquote:
tuurlijk kom ik er niet opquote:
dacht ik ook, maar was het in de stad aan het testen dus kon er niet echt wat van zeggenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:35 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Cruise Control? Welke auto en wat gebeurt er als je er op drukt.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:52 schreef .Neovo. het volgende:
Met een poederblusser blijft er niks meer van die electronica over
Precies!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:52 schreef .Neovo. het volgende:
Cruise controlequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:25 schreef GrunnigsTrots het volgende:
maar wie kan me vertellen wat dit knopje doet?
[ afbeelding ]
helpt wel goed tegen roestquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:52 schreef .Neovo. het volgende:
Zit niet te zeiken boskabouter, je hebt wel eens wat cadeau gekregen van zequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:02 schreef densmee het volgende:
slechte grappenmakers van teufel
krijg ik vanmiddag een mailtje met gefeliciteerd dit en dat in het pruisisch
10 min later krijg ik opnieuw een mailtje met sorry dit dat error zus zo en dat ik gisteren eigenlijk jarig was.
maar om het goed te maken krijg ik een waardebon van 20 euro die ik kan besteden bij een aankoop van minimaal 150 euro.
stelletje goeiekope kutten
ach ja als daarna blijkt dat je minimaal 2 emails per dag mag sturen, dan kun je wel een keer iets cadeau doenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:30 schreef Anne het volgende:
[..]
Zit niet te zeiken boskabouter, je hebt wel eens wat cadeau gekregen van ze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |