quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
[..]
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
Dan ik. We het altijd met elkaar eens! Want ik heb ook altijd gelijk!quote:
Daar heb je gelijk in!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dan ik. We het altijd met elkaar eens! Want ik heb ook altijd gelijk!
Je hebt de OP niet eens gelezenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:56 schreef densmee het volgende:
tt klopt niet, max 1600 kg trekken
tevens kut op
quote:
klopt de tt dan in een keer wel als jij hem niet verzonnen hebtquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:58 schreef Anne het volgende:
[..]
Je hebt de OP niet eens gelezen. Eerste zin:
[..]
Met extra mihoenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:48 schreef Anne het volgende:
Ik heb voor 12 euro Chinees besteld.. Volgens mij kan ik er bijna 3 dagen van eten. Was al bang toen ik d'r zag inpakken dat 't niet in mijn rugzak ging passen (ik was op de motor).
Smakelijk.
en dan is het wel lekker weer om buiten te spelenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 06:45 schreef densmee het volgende:
Goedemorgen allemaal we hebben eindelijk weer eens een zaterdag vrij
word je misschien wakkerquote:
bijna goedemiddagquote:
Wat een schijtbakquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:44 schreef Alfisti het volgende:
[ afbeelding ]
GF had moeite met inparkeren................ gisteren maar een 106 voor haar erbij gekocht.
volgend maand pas, Smee misschien eerderquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:56 schreef Anne het volgende:
Ik heb trek in taart, is er nog iemand jarig binnenkort? Smee?
Zekersteweten eerderquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:05 schreef lipje het volgende:
[..]
volgend maand pas, Smee misschien eerder
Ehm, 35 minuten rijden ongeveerquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:07 schreef lipje het volgende:
hoever is America bij jou/jullie vandaan?
vanuit hier 40 min ongeveerquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:10 schreef Anne het volgende:
[..]
Ehm, 35 minuten rijden ongeveer.
2 afslagen verder als m'n werk.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:45 schreef Anne het volgende:
Wat is het warm en benauwd vandaag.. En dat zonder SD.
Mooi werk ! Ik zou zoiets ook wel willen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 04:14 schreef Sounddragon het volgende:
Nee, ze hebben van vorige keer onthouden dat ik buiten een bovengemiddeld goede knuppelrukker, ook een redelijk bekwaam rigger ben, en daar maken ze nu misbruik van. Ik ben mega meccano aan het doen op de lower terminal, piping, kunstjes hijsen, problemen oplossen, oplossingen verzinnen voor ingewikkelde klusjes en ik ben een beetje aanspreekpunt van de uitvoering voor transportzooi. Ook wel eens leuk, dat hijsen is ook grappig, maar dit is weer eens wat anders.
Morgen mag ik effe een dagje kraanvogel spelen, effe rust voor mijn voetjes, want de hele dag apekooien leunt er aardig in zo af en toe.
Hela, ik was van de dubbelzinnige, suggestieve, foute, ranzige opmerkingen hier, ja !quote:
Duur deukjequote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:56 schreef Alfisti het volgende:
YepHet is zonde maar het is gebeurt en het is niet met opzet gedaan.............. het is niet anders.
Volgende maand gaan ze haar herstellen
Ik heb nog een stukje vlaai in de koelkast staan.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:56 schreef Anne het volgende:
Ik heb trek in taart, is er nog iemand jarig binnenkort? Smee?
Waarom heb ik het idee dat deze auto aan de vrouwenkant staat?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:32 schreef Dingest het volgende:
Ik heb eindelijk een auto die in een top 10 van iets staat![]()
http://www.autoweek.nl/au(...)ongens-tegen-meisjes
Omdat je niet goed leest?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:36 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Waarom heb ik het idee dat deze auto aan de vrouwenkant staat?
Hoeveel weken oud ook alweerquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:00 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Ik heb nog een stukje vlaai in de koelkast staan.
Een gat in zijn been! Zielig!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:09 schreef Barcaconia het volgende:
Hier een foto van Densmee.
[ afbeelding ]
Dildo, kut, straffen.. Het was zeker weten geen SM-feestje?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:32 schreef BaraCuda het volgende:
Vandaag airsoft gedaan in Belgie. 30 tegen 30 elkaar kapot schieten![]()
5x geraak op mijn rug allemaal door een of andere dildo die mij voor de enemy aan zag met nog 5 teammatenDie kut hebben we met 5 man meteen gestraft
als je nou een limburger was dan is er altijd vlaaiquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:59 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Nee, wij hebben wel vaker taart voor gewoon bij de koffie.
1 nov. is er wel weer iemand jarig
Oh, wij hebben hier meestal altijd droge worst oet Grunn. En jenever van Hooghoudt.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:36 schreef densmee het volgende:
[..]
als je nou een limburger was dan is er altijd vlaai
Je bent trouwens de enige met een ander pakkie aan!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:32 schreef BaraCuda het volgende:
5x geraak op mijn rug allemaal door een of andere dildo die mij voor de enemy aan zag met nog 5 teammatenDie kut hebben we met 5 man meteen gestraft
Geinig, waar heb je gespeeld?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:32 schreef BaraCuda het volgende:
is gedroogd grasquote:
en datquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:21 schreef Anne het volgende:
Hartelijk gefeliciteerd densmee![]()
!
[ afbeelding ]
bij http://mxp.nuquote:
waar kan ik hem ophalenquote:Op zondag 21 oktober 2012 09:03 schreef Barcaconia het volgende:
Gefeliciteerd Densmee. Hier, heb je een V8 kettingzaag:
[ afbeelding ]
wij hebben geloof ik appel monchou slagroom en een paar kruimel vlaaienquote:
nog niks gehad maar ik krijg vandaag een duits bosbouwboek in elk gevalquote:
Op www.google.be, dat zie je toch.quote:
Uhmmmmm, ik kan zo geen namen opnoemen. Dus dan zal het wel meevallen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 18:59 schreef Dingest het volgende:
Gefeliciteerd densmeekennelijk, ik vertrouw erop dat de rest het bij het juist eind heeft
![]()
Anne, hebben jullie ook van die gebruikers die om elke komma van een modje gaan lopen mierenneuken omdat die het altijd verkeerd en oneerlijk doen wanneer ze die gebruiker eens op hun eigen wangedrag wijzen.?Ik word daar zo moe van bij ons
SDquote:Op zondag 21 oktober 2012 19:03 schreef Sounddragon het volgende:
Zow, verhuisd naar ons oude pandje alhier, eindelijk weer fatsoenlijke webz
Helleuw Fripsiquote:
Ik hoef geen namenquote:Op zondag 21 oktober 2012 19:04 schreef Anne het volgende:
[..]
Uhmmmmm, ik kan zo geen namen opnoemen. Dus dan zal het wel meevallen.
Edit; Alhoewel, ik kan er wel ééntje opnoemen, maar die komt gelukkig niet meer zo vaak in PTA.
Leuk, ik heb twee keer in een bos ge-airsoft met deze club!quote:Op zondag 21 oktober 2012 09:51 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
bij http://mxp.nu
Ergens bij Hamoir in belgie. Ze hebben normaal ook een airport setting of iets dergelijks. Alleen de oude lokatie is vervroegd verkocht, terwijl de nieuwe nog niet af was.
Ik wil wel namen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 19:08 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ik hoef geen namenAlleen bevestiging dat wij (hoop ik) niet de enige zijn die zulke trieste figuren op het forum hebben rondlopen
Nooit problemen gehad met HP, mijn laptop en monitor zijn beide HP.quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:48 schreef Barcaconia het volgende:
Als ik een keuze heb wordt het idd Asus. Nu heb ik HP en dat is kut. Echt kut. Verschrikkelijk.
Ze hebben mij eigenlijk altijd gewoon nr.1 genoemd.quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:07 schreef Dingest het volgende:
[..]
Horen je ouders dat niet te doen bij je geboorte?
O, ze hebben je naar een plaatsnaam vernoemdquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:08 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ze hebben mij eigenlijk altijd gewoon nr.1 genoemd.
Weet je wat er fris uit ziet?quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:06 schreef Anne het volgende:
Ziet er lekker fris uit. Letterlijk en figuurlijk.
Ok, vanaf vandaag is het patatsnol, wat jij wilquote:Op zondag 21 oktober 2012 22:21 schreef Anne het volgende:
[..]
Jij noemt mij anders een friet-geitje.
Klinkt goed.. pics!quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:30 schreef densmee het volgende:
Zo net bij de longhorn geweest in oirschot met 8 man, en een crazy meat party besteld + 2 porties spareribs extra wat bij elkaar een kilo of 6 vlees is
quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Weet je wat er fris uit ziet?
[ afbeelding ]
Kost wel 23$, maar is bijna niet op te krijgen
quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:21 schreef Anne het volgende:
[..]
Jij noemt mij anders een friet-geitje.
quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:22 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ok, vanaf vandaag is het patatsnol, wat jij wil
Wat ga je opscheppen? gebakken aardappelstaafjes?quote:Op maandag 22 oktober 2012 00:04 schreef Dingest het volgende:
[..]![]()
En ik wil niet opscheppen, maar eh....
[..]
[..]
[ afbeelding ]
daar hebben veel mensen last van geloof ik of nietquote:Op maandag 22 oktober 2012 10:58 schreef daNpy het volgende:
interpunctie is nog wat ver te zoeken maar het kan ermee door
Wat pleuren wij een hoop airco's weg danquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:58 schreef Sounddragon het volgende:
Waarom zou je trouwens een dure airco unit kopen als je gewoon een oude vrieskist kunt verbouwen?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:22 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ok, vanaf vandaag is het patatsnol, wat jij wil
Met veel vleeschquote:Op maandag 22 oktober 2012 03:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wat ga je opscheppen? gebakken aardappelstaafjes?
dit is niet te lezen man doe eens normaal ofzo wat denk je eigenlijk wel niet zo is het niet leuk meer hoorquote:Op maandag 22 oktober 2012 11:12 schreef daNpy het volgende:
ik weet het niet kom je het vaker tegen mij valt het verder niet zo op alleen de extremen met hun me telefoon ofzo
hoeze jonge dit is gewoon nederlands ga terug naar school dan als je nie ken lezenquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:49 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
dit is niet te lezen man doe eens normaal ofzo wat denk je eigenlijk wel niet zo is het niet leuk meer hoor
ge moet ouw bakkes houwe of afkomme jonguh da ik ouw een keer op ouw bakkes stoemp denkquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:49 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
dit is niet te lezen man doe eens normaal ofzo wat denk je eigenlijk wel niet zo is het niet leuk meer hoor
je mag dan wel net jarig zijn geweest maar nu moet je uitkijken anders haal je je volgende verjaardag nietquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:34 schreef densmee het volgende:
[..]
ge moet ouw bakkes houwe of afkomme jonguh da ik ouw een keer op ouw bakkes stoemp denk
Correct!quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:14 schreef Anne het volgende:
En die densmee dan?
Stelletje brabantse boeren.
Dit is een redelijk drukke toko en duurt daarom meestal 45-60 minuten, het is helaas wel de enige met goede spareribsquote:Op maandag 22 oktober 2012 18:08 schreef .Neovo. het volgende:
Heb eigenlijk nog nooit eten via internet besteld. Beetje Snelle levering?
Wat doe jij in je macaroniquote:Op maandag 22 oktober 2012 18:05 schreef .Neovo. het volgende:
Ik zit aan de macaroni. Weer wat laxeermiddel voor vanavond.
macaroni, groenten, gehakt, normale recept, maar om de een of andere reden moet ik daarna altijd een bezoekje brengen aan het kleine kamertje. M'n darmen zullen het spul wel niet zo leuk vinden om te verteren.quote:
Not scratching this babyquote:Op maandag 22 oktober 2012 18:25 schreef Dingest het volgende:
Voornamelijk voor Anne, trouwens:
En ook nog voor de Top Gear liefhebbers:
Kwaliteit is een beetje bagger, maar goed
geen BezorgBeer?quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:09 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Dit is een redelijk drukke toko en duurt daarom meestal 45-60 minuten, het is helaas wel de enige met goede spareribs
Hij is zelf ook niet echt zachtzinnig, ondanks dat hij zich zo subtiel uitdruktquote:Op maandag 22 oktober 2012 18:38 schreef Anne het volgende:
[..]
Not scratching this baby. Jammer dat ie het daarna alsog doet, maar okay
.
vandaag wel onze stokbroden auto kei vast gereden in het bos.quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:30 schreef Paladijn het volgende:
En elke dag een lading foto's van een BX die vastzit in het bos
Heb ik ook al op de zorgverzekering gemopperd dan ?quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:31 schreef Anne het volgende:
En veel gemekker over Windows. En de zorgverzekering. En het UWV.
Holy shit wat hebben ze die arme BX aangedaan ! ?quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:43 schreef Paladijn het volgende:
Onze oosterburen hebben een nog groter probleem:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, over het eigen risico toch?quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:14 schreef 2cv het volgende:
[..]
Heb ik ook al op de zorgverzekering gemopperd dan ?
[..]
Holy shit wat hebben ze die arme BX aangedaan ! ?
Ik zei dan ook zorgverzekering, niet verzekeraar, gezien het daar onderdeel van is.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:47 schreef 2cv het volgende:
Ja, maar dat is niet iets wat de zorgverzekeraars verzonnen hebben, maar de politiek.
Ben hier om geld te verdienen, niet om vakantie te vierenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:24 schreef Vinniiee het volgende:
Lange dagen wel
Ik moet zo maar eens gaan pitten, beetje erg aangeschoten en morgen werken
Dat weet ik, maar dan zijn het alsnog wel lange dagenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:34 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ben hier om geld te verdienen, niet om vakantie te vieren
Tuste, en sterkte morgen![]()
Komt goed, zometeen douchen, en dan eens wat te eten opsnorrenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar dan zijn het alsnog wel lange dagenWerkse alvast !
Eten, daar heb ik ook wel zin inquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:36 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Komt goed, zometeen douchen, en dan eens wat te eten opsnorren
De politiek heeft het verzonnen en ingevoerd.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:08 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik zei dan ook zorgverzekering, niet verzekeraar, gezien het daar onderdeel van is.
Gooi er maar weer een zucht uit.
Dan bel je een taxi, en laat je die het brengenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]Hier bezorgen ze niks meer hoor om half 1. Dat houd rond een uurtje of 10 wel op
Dat zou wel geniaal zijn om te doen jaquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:41 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dan bel je een taxi, en laat je die het brengen [ afbeelding ]
Hier is dat redelijk normaal, die knakkers rijden voor 5$ het hele eiland over met je prakkie..quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zou wel geniaal zijn om te doen jaMaar nee, laat ik dat maar niet doen
Bezorgen die lui nog wel ?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:42 schreef GrunnigsTrots het volgende:
ik zit ook al een uur op thuisbezorgd.nl te twijfelen wat ik nou moet nemen
Hmm, geen geldquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hier is dat redelijk normaal, die knakkers rijden voor 5$ het hele eiland over met je prakkie..
als je in een fatsoenlijke stad woont wel jaquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bezorgen die lui nog wel ?
[..]
Hmm, geen geld
Amsterdam, Rotterdam, Eindhoven ofzo?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:44 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
als je in een fatsoenlijke stad woont wel ja
sws is hier altijd wel tot 7 uur eten te halen
werkelijk, dat is je eerste gok?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Amsterdam, Rotterdam, Eindhoven ofzo?Hier dus niet echt
Of Utrecht of Groningen. Ik kan geen andere grote stad bedenken.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:46 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
werkelijk, dat is je eerste gok?
je kijkt niet naar usernames he?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Of Utrecht of Groningen. Ik kan geen andere grote stad bedenken.
Niet echtquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:49 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
je kijkt niet naar usernames he?
Iets uit het communistische tijdperk van Oost-Duitsland of wellicht zelfs Rusland. Denk ik ...quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:29 schreef Bitlord het volgende:
Iemand die weet wat nou weer langs mijn lens reed?
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:03 schreef GrunnigsTrots het volgende:
lullo stond bij de verkeerde deur
stond bij 52B ipv 528 en dan mij nog proberen de schuld te geven
je kan je mss wel voorstellen dat nummer 52 ook wel een eindje bij 528 vandaan ligt, volgens google maps heeft ie dus 700 meter verderop bij iemand op de bel staan rammenquote:
Dat kan ik me voorstellen jaquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:59 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
je kan je mss wel voorstellen dat nummer 52 ook wel een eindje bij 528 vandaan ligt, volgens google maps heeft ie dus 700 meter verderop bij iemand op de bel staan rammen
en ik zag hem 10 minuten voor ie me belde al voorbij komen dus ik hoop maar dat die mensen niet thuis waren
ze hadden die oude flens wel even schoon en roestvrij mogen makenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 03:15 schreef Sounddragon het volgende:
Bonusfoto, ik noem hem 'rigger's view'![]()
[ afbeelding ]
Sinds ik een andere baan heb loop ik niet zo veel meer helaasquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 08:09 schreef Anne het volgende:
Is wel vermoeiend soms, dat lopen.
Edit; Dit is trouwens mijn 99399e post.
Idee/suggestie/tip/hint: knoop een camera aan een met de hijskraan te verplaatsen object, zet het ding in de filmstand en laat hem filmen, verplaatst het desbetrefende object met de hijskraan, schakel de camera uit, verwijder de camera en plaats het filmpje hier.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 03:15 schreef Sounddragon het volgende:
Bonusfoto, ik noem hem 'rigger's view'![]()
[ afbeelding ]
De wrâld is goed, mar de minsken koene better!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 08:06 schreef Barcaconia het volgende:
Omdat ik weer een dagje op deze prachtige wereld rond mag lopen natuurlijk!
Ik ook. Maar ja, werk en zo.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:12 schreef Anne het volgende:
[..]
Slaapie doen? Zou ik wel kunnen op zich.
Nee, mijn uitkering is door het UWV afgewezen dus ik moet vandaag gewoon werken.quote:
welke?quote:
ik moet mijn eigen risico vandaag verdienenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:47 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Nee, mijn uitkering is door het UWV afgewezen dus ik moet vandaag gewoon werken.
Geen idee, maar die van die mythe met het duikpak.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:56 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
welke?
de herhaling of de nieuwe?
Zieke shitquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:02 schreef 2cv het volgende:
[..]
Geen idee, maar die van die mythe met het duikpak.
quote:
SPOILER: WAARSCHUWING, GOOR ! ! ! Klikken op eigen risico.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
Ik vraag me af of dat geluid veroorzaakt werd door het in elkaar drukken van de helm of door het breken van de botten van Meatman.quote:
goeiekopequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:36 schreef GrunnigsTrots het volgende:
godver, m'n moeder is nog niet thuis en de taxi komt zo, met haar erbij betaal ik WMO tarief en anders de volle mep
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:19 schreef 2cv het volgende:
[..]Ha, een James Bond scene!SPOILER: WAARSCHUWING, GOOR ! ! ! Klikken op eigen risico.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
Ik vind eigenlijk dat ze niet genoeg uitkering geven. Hoe kun je nu van luxeproducten als taxi en smartphone gebruik maken als je niet werkt en geen bejaarde moeder bij je hebt?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:36 schreef GrunnigsTrots het volgende:
godver, m'n moeder is nog niet thuis en de taxi komt zo, met haar erbij betaal ik WMO tarief en anders de volle mep
Aanklacht indienen voor intimidatie.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:37 schreef Anne het volgende:
Ik kreeg daarstraks trouwens de opmerking van een van de managers of ik niet eens weer wat zou gaan eten.
En bedankt.
Beter zo'n opmerking dan dat ze je terug in zee proberen te duwen ...quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:37 schreef Anne het volgende:
Ik kreeg daarstraks trouwens de opmerking van een van de managers of ik niet eens weer wat zou gaan eten.
En bedankt.
Zulke opmerkingen zijn ook niet altijd even leuk hoor.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:38 schreef 2cv het volgende:
[..]
Beter zo'n opmerking dan dat ze je terug in zee proberen te duwen ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |