ge moet ouw bakkes houwe of afkomme jonguh da ik ouw een keer op ouw bakkes stoemp denkquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:49 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
dit is niet te lezen man doe eens normaal ofzo wat denk je eigenlijk wel niet zo is het niet leuk meer hoor
je mag dan wel net jarig zijn geweest maar nu moet je uitkijken anders haal je je volgende verjaardag nietquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:34 schreef densmee het volgende:
[..]
ge moet ouw bakkes houwe of afkomme jonguh da ik ouw een keer op ouw bakkes stoemp denk
Correct!quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:14 schreef Anne het volgende:
En die densmee dan?
Stelletje brabantse boeren.
Dit is een redelijk drukke toko en duurt daarom meestal 45-60 minuten, het is helaas wel de enige met goede spareribsquote:Op maandag 22 oktober 2012 18:08 schreef .Neovo. het volgende:
Heb eigenlijk nog nooit eten via internet besteld. Beetje Snelle levering?
Wat doe jij in je macaroniquote:Op maandag 22 oktober 2012 18:05 schreef .Neovo. het volgende:
Ik zit aan de macaroni. Weer wat laxeermiddel voor vanavond.
macaroni, groenten, gehakt, normale recept, maar om de een of andere reden moet ik daarna altijd een bezoekje brengen aan het kleine kamertje. M'n darmen zullen het spul wel niet zo leuk vinden om te verteren.quote:
Not scratching this babyquote:Op maandag 22 oktober 2012 18:25 schreef Dingest het volgende:
Voornamelijk voor Anne, trouwens:
En ook nog voor de Top Gear liefhebbers:
Kwaliteit is een beetje bagger, maar goed
geen BezorgBeer?quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:09 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Dit is een redelijk drukke toko en duurt daarom meestal 45-60 minuten, het is helaas wel de enige met goede spareribs
Hij is zelf ook niet echt zachtzinnig, ondanks dat hij zich zo subtiel uitdruktquote:Op maandag 22 oktober 2012 18:38 schreef Anne het volgende:
[..]
Not scratching this baby. Jammer dat ie het daarna alsog doet, maar okay
.
vandaag wel onze stokbroden auto kei vast gereden in het bos.quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:30 schreef Paladijn het volgende:
En elke dag een lading foto's van een BX die vastzit in het bos
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |