Wat doe jij in je macaroniquote:Op maandag 22 oktober 2012 18:05 schreef .Neovo. het volgende:
Ik zit aan de macaroni. Weer wat laxeermiddel voor vanavond.
macaroni, groenten, gehakt, normale recept, maar om de een of andere reden moet ik daarna altijd een bezoekje brengen aan het kleine kamertje. M'n darmen zullen het spul wel niet zo leuk vinden om te verteren.quote:
Not scratching this babyquote:Op maandag 22 oktober 2012 18:25 schreef Dingest het volgende:
Voornamelijk voor Anne, trouwens:
En ook nog voor de Top Gear liefhebbers:
Kwaliteit is een beetje bagger, maar goed
geen BezorgBeer?quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:09 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Dit is een redelijk drukke toko en duurt daarom meestal 45-60 minuten, het is helaas wel de enige met goede spareribs
Hij is zelf ook niet echt zachtzinnig, ondanks dat hij zich zo subtiel uitdruktquote:Op maandag 22 oktober 2012 18:38 schreef Anne het volgende:
[..]
Not scratching this baby. Jammer dat ie het daarna alsog doet, maar okay
.
vandaag wel onze stokbroden auto kei vast gereden in het bos.quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:30 schreef Paladijn het volgende:
En elke dag een lading foto's van een BX die vastzit in het bos
Heb ik ook al op de zorgverzekering gemopperd dan ?quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:31 schreef Anne het volgende:
En veel gemekker over Windows. En de zorgverzekering. En het UWV.
Holy shit wat hebben ze die arme BX aangedaan ! ?quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:43 schreef Paladijn het volgende:
Onze oosterburen hebben een nog groter probleem:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, over het eigen risico toch?quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:14 schreef 2cv het volgende:
[..]
Heb ik ook al op de zorgverzekering gemopperd dan ?
[..]
Holy shit wat hebben ze die arme BX aangedaan ! ?
Ik zei dan ook zorgverzekering, niet verzekeraar, gezien het daar onderdeel van is.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:47 schreef 2cv het volgende:
Ja, maar dat is niet iets wat de zorgverzekeraars verzonnen hebben, maar de politiek.
Ben hier om geld te verdienen, niet om vakantie te vierenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:24 schreef Vinniiee het volgende:
Lange dagen wel
Ik moet zo maar eens gaan pitten, beetje erg aangeschoten en morgen werken
Dat weet ik, maar dan zijn het alsnog wel lange dagenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:34 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ben hier om geld te verdienen, niet om vakantie te vieren
Tuste, en sterkte morgen![]()
Komt goed, zometeen douchen, en dan eens wat te eten opsnorrenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar dan zijn het alsnog wel lange dagenWerkse alvast !
Eten, daar heb ik ook wel zin inquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:36 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Komt goed, zometeen douchen, en dan eens wat te eten opsnorren
De politiek heeft het verzonnen en ingevoerd.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:08 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik zei dan ook zorgverzekering, niet verzekeraar, gezien het daar onderdeel van is.
Gooi er maar weer een zucht uit.
Dan bel je een taxi, en laat je die het brengenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]Hier bezorgen ze niks meer hoor om half 1. Dat houd rond een uurtje of 10 wel op
Dat zou wel geniaal zijn om te doen jaquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:41 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dan bel je een taxi, en laat je die het brengen [ afbeelding ]
Hier is dat redelijk normaal, die knakkers rijden voor 5$ het hele eiland over met je prakkie..quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zou wel geniaal zijn om te doen jaMaar nee, laat ik dat maar niet doen
Bezorgen die lui nog wel ?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:42 schreef GrunnigsTrots het volgende:
ik zit ook al een uur op thuisbezorgd.nl te twijfelen wat ik nou moet nemen
Hmm, geen geldquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hier is dat redelijk normaal, die knakkers rijden voor 5$ het hele eiland over met je prakkie..
als je in een fatsoenlijke stad woont wel jaquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bezorgen die lui nog wel ?
[..]
Hmm, geen geld
Amsterdam, Rotterdam, Eindhoven ofzo?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:44 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
als je in een fatsoenlijke stad woont wel ja
sws is hier altijd wel tot 7 uur eten te halen
werkelijk, dat is je eerste gok?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Amsterdam, Rotterdam, Eindhoven ofzo?Hier dus niet echt
Of Utrecht of Groningen. Ik kan geen andere grote stad bedenken.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:46 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
werkelijk, dat is je eerste gok?
je kijkt niet naar usernames he?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Of Utrecht of Groningen. Ik kan geen andere grote stad bedenken.
Niet echtquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:49 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
je kijkt niet naar usernames he?
Iets uit het communistische tijdperk van Oost-Duitsland of wellicht zelfs Rusland. Denk ik ...quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:29 schreef Bitlord het volgende:
Iemand die weet wat nou weer langs mijn lens reed?
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:03 schreef GrunnigsTrots het volgende:
lullo stond bij de verkeerde deur
stond bij 52B ipv 528 en dan mij nog proberen de schuld te geven
je kan je mss wel voorstellen dat nummer 52 ook wel een eindje bij 528 vandaan ligt, volgens google maps heeft ie dus 700 meter verderop bij iemand op de bel staan rammenquote:
Dat kan ik me voorstellen jaquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:59 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
je kan je mss wel voorstellen dat nummer 52 ook wel een eindje bij 528 vandaan ligt, volgens google maps heeft ie dus 700 meter verderop bij iemand op de bel staan rammen
en ik zag hem 10 minuten voor ie me belde al voorbij komen dus ik hoop maar dat die mensen niet thuis waren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |