Heb ik ook al op de zorgverzekering gemopperd dan ?quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:31 schreef Anne het volgende:
En veel gemekker over Windows. En de zorgverzekering. En het UWV.
Holy shit wat hebben ze die arme BX aangedaan ! ?quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:43 schreef Paladijn het volgende:
Onze oosterburen hebben een nog groter probleem:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, over het eigen risico toch?quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:14 schreef 2cv het volgende:
[..]
Heb ik ook al op de zorgverzekering gemopperd dan ?
[..]
Holy shit wat hebben ze die arme BX aangedaan ! ?
Ik zei dan ook zorgverzekering, niet verzekeraar, gezien het daar onderdeel van is.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:47 schreef 2cv het volgende:
Ja, maar dat is niet iets wat de zorgverzekeraars verzonnen hebben, maar de politiek.
Ben hier om geld te verdienen, niet om vakantie te vierenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:24 schreef Vinniiee het volgende:
Lange dagen wel
Ik moet zo maar eens gaan pitten, beetje erg aangeschoten en morgen werken
Dat weet ik, maar dan zijn het alsnog wel lange dagenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:34 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ben hier om geld te verdienen, niet om vakantie te vieren
Tuste, en sterkte morgen![]()
Komt goed, zometeen douchen, en dan eens wat te eten opsnorrenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar dan zijn het alsnog wel lange dagenWerkse alvast !
Eten, daar heb ik ook wel zin inquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:36 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Komt goed, zometeen douchen, en dan eens wat te eten opsnorren
De politiek heeft het verzonnen en ingevoerd.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:08 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik zei dan ook zorgverzekering, niet verzekeraar, gezien het daar onderdeel van is.
Gooi er maar weer een zucht uit.
Dan bel je een taxi, en laat je die het brengenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]Hier bezorgen ze niks meer hoor om half 1. Dat houd rond een uurtje of 10 wel op
Dat zou wel geniaal zijn om te doen jaquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:41 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dan bel je een taxi, en laat je die het brengen [ afbeelding ]
Hier is dat redelijk normaal, die knakkers rijden voor 5$ het hele eiland over met je prakkie..quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zou wel geniaal zijn om te doen jaMaar nee, laat ik dat maar niet doen
Bezorgen die lui nog wel ?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:42 schreef GrunnigsTrots het volgende:
ik zit ook al een uur op thuisbezorgd.nl te twijfelen wat ik nou moet nemen
Hmm, geen geldquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hier is dat redelijk normaal, die knakkers rijden voor 5$ het hele eiland over met je prakkie..
als je in een fatsoenlijke stad woont wel jaquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bezorgen die lui nog wel ?
[..]
Hmm, geen geld
Amsterdam, Rotterdam, Eindhoven ofzo?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:44 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
als je in een fatsoenlijke stad woont wel ja
sws is hier altijd wel tot 7 uur eten te halen
werkelijk, dat is je eerste gok?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Amsterdam, Rotterdam, Eindhoven ofzo?Hier dus niet echt
Of Utrecht of Groningen. Ik kan geen andere grote stad bedenken.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:46 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
werkelijk, dat is je eerste gok?
je kijkt niet naar usernames he?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Of Utrecht of Groningen. Ik kan geen andere grote stad bedenken.
Niet echtquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:49 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
je kijkt niet naar usernames he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |