Iets uit het communistische tijdperk van Oost-Duitsland of wellicht zelfs Rusland. Denk ik ...quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:29 schreef Bitlord het volgende:
Iemand die weet wat nou weer langs mijn lens reed?
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:03 schreef GrunnigsTrots het volgende:
lullo stond bij de verkeerde deur
stond bij 52B ipv 528 en dan mij nog proberen de schuld te geven
je kan je mss wel voorstellen dat nummer 52 ook wel een eindje bij 528 vandaan ligt, volgens google maps heeft ie dus 700 meter verderop bij iemand op de bel staan rammenquote:
Dat kan ik me voorstellen jaquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:59 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
je kan je mss wel voorstellen dat nummer 52 ook wel een eindje bij 528 vandaan ligt, volgens google maps heeft ie dus 700 meter verderop bij iemand op de bel staan rammen
en ik zag hem 10 minuten voor ie me belde al voorbij komen dus ik hoop maar dat die mensen niet thuis waren
ze hadden die oude flens wel even schoon en roestvrij mogen makenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 03:15 schreef Sounddragon het volgende:
Bonusfoto, ik noem hem 'rigger's view'![]()
[ afbeelding ]
Sinds ik een andere baan heb loop ik niet zo veel meer helaasquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 08:09 schreef Anne het volgende:
Is wel vermoeiend soms, dat lopen.
Edit; Dit is trouwens mijn 99399e post.
Idee/suggestie/tip/hint: knoop een camera aan een met de hijskraan te verplaatsen object, zet het ding in de filmstand en laat hem filmen, verplaatst het desbetrefende object met de hijskraan, schakel de camera uit, verwijder de camera en plaats het filmpje hier.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 03:15 schreef Sounddragon het volgende:
Bonusfoto, ik noem hem 'rigger's view'![]()
[ afbeelding ]
De wrâld is goed, mar de minsken koene better!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 08:06 schreef Barcaconia het volgende:
Omdat ik weer een dagje op deze prachtige wereld rond mag lopen natuurlijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |