Met veel vleeschquote:Op maandag 22 oktober 2012 03:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wat ga je opscheppen? gebakken aardappelstaafjes?
dit is niet te lezen man doe eens normaal ofzo wat denk je eigenlijk wel niet zo is het niet leuk meer hoorquote:Op maandag 22 oktober 2012 11:12 schreef daNpy het volgende:
ik weet het niet kom je het vaker tegen mij valt het verder niet zo op alleen de extremen met hun me telefoon ofzo
hoeze jonge dit is gewoon nederlands ga terug naar school dan als je nie ken lezenquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:49 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
dit is niet te lezen man doe eens normaal ofzo wat denk je eigenlijk wel niet zo is het niet leuk meer hoor
ge moet ouw bakkes houwe of afkomme jonguh da ik ouw een keer op ouw bakkes stoemp denkquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:49 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
dit is niet te lezen man doe eens normaal ofzo wat denk je eigenlijk wel niet zo is het niet leuk meer hoor
je mag dan wel net jarig zijn geweest maar nu moet je uitkijken anders haal je je volgende verjaardag nietquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:34 schreef densmee het volgende:
[..]
ge moet ouw bakkes houwe of afkomme jonguh da ik ouw een keer op ouw bakkes stoemp denk
Correct!quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:14 schreef Anne het volgende:
En die densmee dan?
Stelletje brabantse boeren.
Dit is een redelijk drukke toko en duurt daarom meestal 45-60 minuten, het is helaas wel de enige met goede spareribsquote:Op maandag 22 oktober 2012 18:08 schreef .Neovo. het volgende:
Heb eigenlijk nog nooit eten via internet besteld. Beetje Snelle levering?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |