Dildo, kut, straffen.. Het was zeker weten geen SM-feestje?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:32 schreef BaraCuda het volgende:
Vandaag airsoft gedaan in Belgie. 30 tegen 30 elkaar kapot schieten![]()
5x geraak op mijn rug allemaal door een of andere dildo die mij voor de enemy aan zag met nog 5 teammatenDie kut hebben we met 5 man meteen gestraft
als je nou een limburger was dan is er altijd vlaaiquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:59 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Nee, wij hebben wel vaker taart voor gewoon bij de koffie.
1 nov. is er wel weer iemand jarig
Oh, wij hebben hier meestal altijd droge worst oet Grunn. En jenever van Hooghoudt.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:36 schreef densmee het volgende:
[..]
als je nou een limburger was dan is er altijd vlaai
Je bent trouwens de enige met een ander pakkie aan!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:32 schreef BaraCuda het volgende:
5x geraak op mijn rug allemaal door een of andere dildo die mij voor de enemy aan zag met nog 5 teammatenDie kut hebben we met 5 man meteen gestraft
Geinig, waar heb je gespeeld?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:32 schreef BaraCuda het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |