Wat een schijtbakquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:44 schreef Alfisti het volgende:
[ afbeelding ]
GF had moeite met inparkeren................ gisteren maar een 106 voor haar erbij gekocht.
volgend maand pas, Smee misschien eerderquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:56 schreef Anne het volgende:
Ik heb trek in taart, is er nog iemand jarig binnenkort? Smee?
Zekersteweten eerderquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:05 schreef lipje het volgende:
[..]
volgend maand pas, Smee misschien eerder
Ehm, 35 minuten rijden ongeveerquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:07 schreef lipje het volgende:
hoever is America bij jou/jullie vandaan?
vanuit hier 40 min ongeveerquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:10 schreef Anne het volgende:
[..]
Ehm, 35 minuten rijden ongeveer.
2 afslagen verder als m'n werk.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:45 schreef Anne het volgende:
Wat is het warm en benauwd vandaag.. En dat zonder SD.
Mooi werk ! Ik zou zoiets ook wel willen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 04:14 schreef Sounddragon het volgende:
Nee, ze hebben van vorige keer onthouden dat ik buiten een bovengemiddeld goede knuppelrukker, ook een redelijk bekwaam rigger ben, en daar maken ze nu misbruik van. Ik ben mega meccano aan het doen op de lower terminal, piping, kunstjes hijsen, problemen oplossen, oplossingen verzinnen voor ingewikkelde klusjes en ik ben een beetje aanspreekpunt van de uitvoering voor transportzooi. Ook wel eens leuk, dat hijsen is ook grappig, maar dit is weer eens wat anders.
Morgen mag ik effe een dagje kraanvogel spelen, effe rust voor mijn voetjes, want de hele dag apekooien leunt er aardig in zo af en toe.
Hela, ik was van de dubbelzinnige, suggestieve, foute, ranzige opmerkingen hier, ja !quote:
Duur deukjequote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:56 schreef Alfisti het volgende:
YepHet is zonde maar het is gebeurt en het is niet met opzet gedaan.............. het is niet anders.
Volgende maand gaan ze haar herstellen
Ik heb nog een stukje vlaai in de koelkast staan.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:56 schreef Anne het volgende:
Ik heb trek in taart, is er nog iemand jarig binnenkort? Smee?
Waarom heb ik het idee dat deze auto aan de vrouwenkant staat?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:32 schreef Dingest het volgende:
Ik heb eindelijk een auto die in een top 10 van iets staat![]()
http://www.autoweek.nl/au(...)ongens-tegen-meisjes
Omdat je niet goed leest?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:36 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Waarom heb ik het idee dat deze auto aan de vrouwenkant staat?
Hoeveel weken oud ook alweerquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:00 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Ik heb nog een stukje vlaai in de koelkast staan.
Een gat in zijn been! Zielig!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:09 schreef Barcaconia het volgende:
Hier een foto van Densmee.
[ afbeelding ]
Dildo, kut, straffen.. Het was zeker weten geen SM-feestje?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:32 schreef BaraCuda het volgende:
Vandaag airsoft gedaan in Belgie. 30 tegen 30 elkaar kapot schieten![]()
5x geraak op mijn rug allemaal door een of andere dildo die mij voor de enemy aan zag met nog 5 teammatenDie kut hebben we met 5 man meteen gestraft
als je nou een limburger was dan is er altijd vlaaiquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:59 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Nee, wij hebben wel vaker taart voor gewoon bij de koffie.
1 nov. is er wel weer iemand jarig
Oh, wij hebben hier meestal altijd droge worst oet Grunn. En jenever van Hooghoudt.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:36 schreef densmee het volgende:
[..]
als je nou een limburger was dan is er altijd vlaai
Je bent trouwens de enige met een ander pakkie aan!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:32 schreef BaraCuda het volgende:
5x geraak op mijn rug allemaal door een of andere dildo die mij voor de enemy aan zag met nog 5 teammatenDie kut hebben we met 5 man meteen gestraft
Geinig, waar heb je gespeeld?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:32 schreef BaraCuda het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |