Uhmmmmm, ik kan zo geen namen opnoemen. Dus dan zal het wel meevallen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 18:59 schreef Dingest het volgende:
Gefeliciteerd densmeekennelijk, ik vertrouw erop dat de rest het bij het juist eind heeft
![]()
Anne, hebben jullie ook van die gebruikers die om elke komma van een modje gaan lopen mierenneuken omdat die het altijd verkeerd en oneerlijk doen wanneer ze die gebruiker eens op hun eigen wangedrag wijzen.?Ik word daar zo moe van bij ons
SDquote:Op zondag 21 oktober 2012 19:03 schreef Sounddragon het volgende:
Zow, verhuisd naar ons oude pandje alhier, eindelijk weer fatsoenlijke webz
Helleuw Fripsiquote:
Ik hoef geen namenquote:Op zondag 21 oktober 2012 19:04 schreef Anne het volgende:
[..]
Uhmmmmm, ik kan zo geen namen opnoemen. Dus dan zal het wel meevallen.
Edit; Alhoewel, ik kan er wel ééntje opnoemen, maar die komt gelukkig niet meer zo vaak in PTA.
Leuk, ik heb twee keer in een bos ge-airsoft met deze club!quote:Op zondag 21 oktober 2012 09:51 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
bij http://mxp.nu
Ergens bij Hamoir in belgie. Ze hebben normaal ook een airport setting of iets dergelijks. Alleen de oude lokatie is vervroegd verkocht, terwijl de nieuwe nog niet af was.
Ik wil wel namen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 19:08 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ik hoef geen namenAlleen bevestiging dat wij (hoop ik) niet de enige zijn die zulke trieste figuren op het forum hebben rondlopen
Nooit problemen gehad met HP, mijn laptop en monitor zijn beide HP.quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:48 schreef Barcaconia het volgende:
Als ik een keuze heb wordt het idd Asus. Nu heb ik HP en dat is kut. Echt kut. Verschrikkelijk.
Ze hebben mij eigenlijk altijd gewoon nr.1 genoemd.quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:07 schreef Dingest het volgende:
[..]
Horen je ouders dat niet te doen bij je geboorte?
O, ze hebben je naar een plaatsnaam vernoemdquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:08 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ze hebben mij eigenlijk altijd gewoon nr.1 genoemd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |