Ik ook. Maar ja, werk en zo.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:12 schreef Anne het volgende:
[..]
Slaapie doen? Zou ik wel kunnen op zich.
Nee, mijn uitkering is door het UWV afgewezen dus ik moet vandaag gewoon werken.quote:
welke?quote:
ik moet mijn eigen risico vandaag verdienenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:47 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Nee, mijn uitkering is door het UWV afgewezen dus ik moet vandaag gewoon werken.
Geen idee, maar die van die mythe met het duikpak.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:56 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
welke?
de herhaling of de nieuwe?
Zieke shitquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:02 schreef 2cv het volgende:
[..]
Geen idee, maar die van die mythe met het duikpak.
quote:
SPOILER: WAARSCHUWING, GOOR ! ! ! Klikken op eigen risico.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
Ik vraag me af of dat geluid veroorzaakt werd door het in elkaar drukken van de helm of door het breken van de botten van Meatman.quote:
goeiekopequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:36 schreef GrunnigsTrots het volgende:
godver, m'n moeder is nog niet thuis en de taxi komt zo, met haar erbij betaal ik WMO tarief en anders de volle mep
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:19 schreef 2cv het volgende:
[..]Ha, een James Bond scene!SPOILER: WAARSCHUWING, GOOR ! ! ! Klikken op eigen risico.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
Ik vind eigenlijk dat ze niet genoeg uitkering geven. Hoe kun je nu van luxeproducten als taxi en smartphone gebruik maken als je niet werkt en geen bejaarde moeder bij je hebt?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:36 schreef GrunnigsTrots het volgende:
godver, m'n moeder is nog niet thuis en de taxi komt zo, met haar erbij betaal ik WMO tarief en anders de volle mep
Aanklacht indienen voor intimidatie.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:37 schreef Anne het volgende:
Ik kreeg daarstraks trouwens de opmerking van een van de managers of ik niet eens weer wat zou gaan eten.
En bedankt.
Beter zo'n opmerking dan dat ze je terug in zee proberen te duwen ...quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:37 schreef Anne het volgende:
Ik kreeg daarstraks trouwens de opmerking van een van de managers of ik niet eens weer wat zou gaan eten.
En bedankt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |