quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:58 schreef gebrokenglas het volgende:
Daannet, tijdens het bijsnoeien van de heg met de heggeschaar, het eigen snoer doorzagen....![]()
Dat had niet veel gescheeld dus...quote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:02 schreef Karina het volgende:
Van de zomer gebeurd: ik had iets opgewarmd op het gasfornuis, daarna de klep omlaaggedaan (zo een glazen deksel), koffiezetapparaat erop gezet, zo alles weer netjes.
Enfin, ik ga de huiskamer in en op een gegeven moment ruik ik wat, "oh de buren zijn zeker aan het barbecuen". Nog wat later: ik hoor een sirene, OK dat is mijn brandalarm
Hele huis onder de rook, wat bleek: toen ik die klep van het gasfornuis omlaag deed stond er nog 1 gaspit aan, het koffiezetapparaat wat erop stond is gaan smelten door de hitte en vervolgens gaan roken als een gek![]()
Het gesmolten plastic heb ik gelukkig bijna helemaal van die klep af kunnen krijgen.
Nog een mazzel dat het vlammetje van het gasfornuis niet uitging, anders had de hele boel nog kunnen ontploffen door gas wat aan het ontsnappen was.
wow dat had inderdaad veel erger kunnen uitpakkenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:02 schreef Karina het volgende:
Van de zomer gebeurd: ik had iets opgewarmd op het gasfornuis, daarna de klep omlaaggedaan (zo een glazen deksel), koffiezetapparaat erop gezet, zo alles weer netjes.
Enfin, ik ga de huiskamer in en op een gegeven moment ruik ik wat, "oh de buren zijn zeker aan het barbecuen". Nog wat later: ik hoor een sirene, OK dat is mijn brandalarm
Hele huis onder de rook, wat bleek: toen ik die klep van het gasfornuis omlaag deed stond er nog 1 gaspit aan, het koffiezetapparaat wat erop stond is gaan smelten door de hitte en vervolgens gaan roken als een gek![]()
Het gesmolten plastic heb ik gelukkig bijna helemaal van die klep af kunnen krijgen.
Nog een mazzel dat het vlammetje van het gasfornuis niet uitging, anders had de hele boel nog kunnen ontploffen door gas wat aan het ontsnappen was.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:15 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Dat had niet veel gescheeld dus...
Op het moment zelf realiseerde ik me dat helemaal niet, dat kwam pas later. De rookmelder had ik trouwens ook nog niet een zo lang, die was net een paar maanden daarvoor geïnstalleerd. Dat was ook nog een mazzel.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:37 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
wow dat had inderdaad veel erger kunnen uitpakken
Gelukkig dat je die rookmelder had.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:39 schreef Karina het volgende:
[..]
[..]
Op het moment zelf realiseerde ik me dat helemaal niet, dat kwam pas later. De rookmelder had ik trouwens ook nog niet een zo lang, die was net een paar maanden daarvoor geïnstalleerd. Dat was ook nog een mazzel.
In eerste instantie had ik niet eens door dat ik de rookmelder hoorde afgaan, ik dacht dat ik een autoalarm hoordequote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:48 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Gelukkig dat je die rookmelder had.
Tsja, zo heb je er NOG niks aan natuurlijkquote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:48 schreef Karina het volgende:
[..]
In eerste instantie had ik niet eens door dat ik de rookmelder hoorde afgaan, ik dacht dat ik een autoalarm hoorde
Nou na een aantal seconden had ik wel door dat het toch echt bij mij in de gang vandaan kwamquote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tsja, zo heb je er NOG niks aan natuurlijk
Ik lees deze nu pas, die is echt hilarisch!!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:28 schreef fh101 het volgende:
Ik ben een keertje op mijn kamer met bureaustoel en al omgevallen toen ik naar achterleunde en op 2 poten (met wieltjes) balanceerde. Dat was stom. Nog stommer was dat ik onder mijn bureau in een hoekje terecht kwam, en dus niet meer zelf overeind kon komen. Dus. Dat was leuk
Herkenbaar. Heb ik op school nog een aantal keer gehad...quote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:43 schreef douche-eendje het volgende:
Iets aan een collega willen vragen. "Mama.... " Uhm oeps![]()
![]()
![]()
Dude.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:08 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Gisteren nog. Zoals velen ben ik op dit moment flink verkouden en hoopt het dikke taaie groene slijm zich op in de meeste lichaamsopeningen. Toen ik gisteren dacht zo´n flinke taaie klodder op de fiets met wat gerochel in de berm te spuugen lukte dat maar half. Met als resultaat een warm slijmerig spoor van mijn mondhoek over mijn wang tot op mijn jas waar het slijm zich verzameld had. Natuurlijk geen doekje bij om het af te vegen.
Iiieeeuw.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:08 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Gisteren nog. Zoals velen ben ik op dit moment flink verkouden en hoopt het dikke taaie groene slijm zich op in de meeste lichaamsopeningen. Toen ik gisteren dacht zo´n flinke taaie klodder op de fiets met wat gerochel in de berm te spuugen lukte dat maar half. Met als resultaat een warm slijmerig spoor van mijn mondhoek over mijn wang tot op mijn jas waar het slijm zich verzameld had. Natuurlijk geen doekje bij om het af te vegen.
Ja, jezelf bellen en later kijken van wie je een gemiste oproept hebtquote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:29 schreef pannenkoekeneter het volgende:
ik heb een keer een kwartier lang naar mijn telefoon gezocht, toen ik de huistelefoon wou pakken om mijzelf op te bellen kwam ik erachter dat ik hem al die tijd gewoon vast had
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:45 schreef ArnosL het volgende:
Ik had op een vliegveld een beschimmeld broodje gekregen waar ik pas tijdens het eten achter kwam. Tijdens de vlucht begon ik me al beroerd te voelen, maar in de auto naar huis begon het helemaal erg te worden. En toen moest ik op een gegeven moment kotsen. Raam stond gelukkig al open, maar ik was net niet snel genoeg. Gevolg: Er vloog een stukje kots vol in het gezicht van een vriend van me, de rest ging over de zijkant van de auto. Daarna de rest met de deur open afgemaakt.
Was best guur
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:18 schreef DoofenSchmirz het volgende:
In een dronken bui op de brommer stappen, het gevoel hebben dat je moet kotsen.
Helm zat al vast en ik ging het niet redden.
Daar ik straal bezopen was, deed ik het vizier open (dacht ik) en HOPPAAA!!!
Maar waarom zit alle kots aan de binnenkant?
Bleek dat ik alvorens te buikhuilen, mijn vizier DICHT had gedaan.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:18 schreef DoofenSchmirz het volgende:
In een dronken bui op de brommer stappen, het gevoel hebben dat je moet kotsen.
Helm zat al vast en ik ging het niet redden.
Daar ik straal bezopen was, deed ik het vizier open (dacht ik) en HOPPAAA!!!
Maar waarom zit alle kots aan de binnenkant?
Bleek dat ik alvorens te buikhuilen, mijn vizier DICHT had gedaan.
jep ook wel eens gedaanquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:46 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Ja, jezelf bellen en later kijken van wie je een gemiste oproept hebt![]()
heb het op die manier een keer vol in mijn gezicht gekregenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:40 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Iiieeeuw.
Ik heb regelmatig wel eens dat als ik iemand in wil halen op de fiets, diegene net voordat ik naast hem fiets, ook zo'n klodder wegspuugt. Ik denk doe dat ff de andere kant op of helemaal niet.
Gelukkig tot nu toe nog nooit tegen me aan gekregen
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:53 schreef pannenkoekeneter het volgende:
was echt heel erg ziek en moest kotsen. ik dus met me hoofd over de wc bukken door de druk moest ik ook een scheet laten, bleek dus dat ik ook aan de diaree was. het was een grote puinhoop
Gelukkig was je al thuis!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:05 schreef Ellatjuh het volgende:
ben een tijdje terug met vrienden pannenkoeken gaan eten.
leuke avond gehad en had er vaker gegeten en wist dat het lekker was.
eind van de avond was ik weer alleen thuis en had wel wat buikpijn maarja goed veel gegeten dus dan krijg je dat,
tot ik op het idee kwam van: een goede scheet laten kan opluchten
dat was een stomme fout, had enorme diarree en kon daarna al mn kleding uitspoelen en onder de douche..
wat voelde ik mij klote
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik wilde daarnet wegrijden zonder dat ik de auto gestart had.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik wou eens een keer wegrijden in paps auto en maar vloeken waarom dat klote ding niet in de versnelling ging..quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:44 schreef dot-matrix het volgende:
Deze is al jaren geleden gebeurd.
Ik heb een paar leuke flessen whisky staan in een kastje met een deurtje ervoor. Ik had net een glas ingeschonken en wilde de fles terugzetten. Met mijn rechterhand had ik het kastdeurtje vast en, vooroverleunend, wilde ik met mijn linkerhand de zojuist gebruikte fles achter een kleinere lepelen.
Ineens ging het heel snel; ik tikte per ongeluk de kleinere fles uit het kastje en uit een reflex wilde ik deze met mijn rechterhand opvangen. Met rechts had ik alleen nog het kastdeurtje vast en voordat ik het wist sloeg ik dus het kastdeurtje snoei-hard in mijn eigen gezicht. Zo hard dat ik achteruit tegen de zijkant van de bank viel en even ben blijven zitten.
Alle flessen waren nog heel trouwens en het was echt pas mijn eerste glas.
Ik zat een keer bij m'n oom en tante in de auto. Ze reed achteruit, maar niet bepaald soepel. Was ze vergeten de handrem er af te halen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:42 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik wou eens een keer wegrijden in paps auto en maar vloeken waarom dat klote ding niet in de versnelling ging..
Ik was vergeten de koppeling in te trappen..Dat kwam omdat ik op dat moment een automaat had..
Oow, dat gebeurt me echt te vaak.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:51 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik zat een keer bij m'n oom en tante in de auto. Ze reed achteruit, maar niet bepaald soepel. Was ze vergeten de handrem er af te halen.
lolquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:51 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik zat een keer bij m'n oom en tante in de auto. Ze reed achteruit, maar niet bepaald soepel. Was ze vergeten de handrem er af te halen.
Koop een Renault Scenic/Laguna of VW Passat of elk ander willekeurig auto met electrische handrem..quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:52 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Oow, dat gebeurt me echt te vaak.
Net een polo aangeschaft.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:54 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Koop een Renault Scenic/Laguna of VW Passat of elk ander willekeurig auto met electrische handrem..
Ayy.. Snel inruilen op een Passat dan..quote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:16 schreef oLexie het volgende:
Ook hier een kotsverhaal;
.....
Uiteindelijk in en hopeloze poging dus maar in mijn handen gekotst maar het was zoveel dat de rest over de reling heen ging en er allemaal spaghetti aan de muur plakte. ll
.....
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:23 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]Daarom altijd als je kotst je tandjes op elkaar houden
![]()
Dan blijven de lekkerste brokjes binnen
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:32 schreef egeltje1985 het volgende:
Nog een auto-faal: bij een parkeergarage of een tolweg nét te ver van de kaartjesautomaat staan, zodat je of als een debiel half uit je auto hangt of daadwerkelijk uit moet stappen.
Ik zie het verband niet echt tussen wat je gegeten hebt en dat je seks met een meid hebt gehad?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:16 schreef oLexie het volgende:
Ook voor het eerst dat ik seks heb gehad met een meid, werd ik thuis helemaal misselijk en heb ik de badkamer onder gekotst. Lief als mijn pa toen was heeft hij het opgeruimd voor me en vroeg zich af wat ik gegeten had. Ehmmm...
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:30 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Na een concert gingen we op de terugweg even lang de benzinepomp voor snacks en drinken. Nadat ik mijn buit gekocht had stapte ik weer in de auto en riep: 'Let's go motherfuckers'
Toen ik opkeek zag ik drie voor mij totaal onbekende jongens zitten en na zo'n 10 sec verwarring zag ik in de vooruit dat onze auto (exact dezelfde auto!) 10 meter verder geparkeerd stond....
Je hebt dus je remblokken vernaggeld.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:53 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
lol![]()
Ik heb van Eindhoven naar Venlo gereden met de handrem op, in het begin ging het al een beetje trager dan normaal, maar eens aangekomen in Venlo was het opeens: heey de auto wilt niet meer blijven staan op de handrem: goh..![]()
Geluk bij een ongeluk was dat de handrem zowiezo al beetje op was en vervangen moest worden door nieuwe, maar ja..
Na een concert gingen we op de terugweg even lang de benzinepomp voor snacks en drinken. Nadat ik mijn buit gekocht had stapte ik weer in de auto en riep: 'Let's go motherfuckers'
Toen ik opkeek zag ik drie voor mij totaal onbekende jongens zitten en na zo'n 10 sec verwarring zag ik in de vooruit dat onze auto (exact dezelfde auto!) 10 meter verder geparkeerd stond....
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:42 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik wou eens een keer wegrijden in paps auto en maar vloeken waarom dat klote ding niet in de versnelling ging..
Ik was vergeten de koppeling in te trappen..Dat kwam omdat ik op dat moment een automaat had..
Helemaal erg als die het kaartje niet pakt en je maar uit het raam hangt.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:32 schreef egeltje1985 het volgende:
Nog een auto-faal: bij een parkeergarage of een tolweg nét te ver van de kaartjesautomaat staan, zodat je of als een debiel half uit je auto hangt of daadwerkelijk uit moet stappen.
Komt me bekend voorquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:53 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
lol![]()
Ik heb van Eindhoven naar Venlo gereden met de handrem op, in het begin ging het al een beetje trager dan normaal, maar eens aangekomen in Venlo was het opeens: heey de auto wilt niet meer blijven staan op de handrem: goh..![]()
Geluk bij een ongeluk was dat de handrem zowiezo al beetje op was en vervangen moest worden door nieuwe, maar ja..
volgens mij werd je toen wel stom aangekeken of niet?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:11 schreef Kentekenplaat het volgende:
Laatst bij de supermarkt: ik wilde een bakje slagroom pakken. Helaas bleef mijn trui haken aan een bordje en toen ik mijn los wrikte flikkerde er een bakje slagroom naar beneden.Die viel vol op een toetje daaronder die daardoor open barstte en toen is het bakje zelf geklapt. Mijn broekspijpen waren wit, mijn schoenen waren wit en de vloer van de winkel zat onder de slagroom.
Dat was een gevalletje oeps.
Ja in die nieuwe auto's is dat echt heel gek he.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:11 schreef HiddenResponse het volgende:
erg als die het kaartje niet pakt en je maar uit het raam hangt.
[..]
Komt me bekend voorMercedes van mijn vader heeft zo'n handrem aan de linkerkant die je naar je toe moet trekken. Toen ik daar voor de eerste keer in reed was ik al de handrem aan het zoeken, maar dacht dat die er niet op zat ofzo. Het rijden ging best stug, maar het is een suv dacht dat hoort zo en toen begon ineens dat lampje van handrem te branden! Ik de auto stopgezet en na 10 minuten gezocht te hebben en m'n pa gebeld had ik em gevonden! Dacht dat het een bakje ofzo was die hendel die de handrem dus was
Geen idee, ik durfde er niet op te letten.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:17 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
volgens mij werd je toen wel stom aangekeken of niet?
hoofd omlaag en snel weglopen als een baasquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:29 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Geen idee, ik durfde er niet op te letten.
Ja, vooral als het nieuw voor je is. Moest ook een keer de tijdelijke auto van mijn baas op het andere parkeerterrein zetten, want zijn auto werd weer gebracht en die moest natuurlijk perse op zijn plek staan. Zit ik in de auto en weer een handrem probleem. Is het een klein knopje dicht bij de pook.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:28 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ja in die nieuwe auto's is dat echt heel gek he.
Ik moest een keer met mijn baas mee een leaseauto terug naar de garage brengen. Ik reed in die leasebak en hij in zijn eigen auto.
Ik had geen idee hoe dat allemaal werkte, dat had ik nog nooit gezien zo in een auto.
Haha, ik sluit smsjes/mailtjes naar vrienden ook altijd af met XXXX oid.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:41 schreef pamper het volgende:
Een 'kus' onder een mailtje zetten naar een totaal onbekende collega van een andere afdeling, waar ik voor een hele serieuze vraag bij moest zijn (uit automatisme, sluit mn smjes ook zo af)
Fietsen ook wel..quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:08 schreef pannenkoekeneter het volgende:
conclussie... kotsen en auto's zijn nr.1 oorzaak beschamende momenten
laatst op de fiets naar school zat mijn veter los(ik strik ze niet doe ze los in mijn schoenen omdat ik sneakers heb). anyway, hij zat dus los en kwam in mijn ketting, vloog bijna met een rotgang tegen een auto aan terwijl ik mijn voet probeerde los te trekken kwam uiteindelijk tot stilstand doordat ik met mijn voorband tegen een stoeprand aankwam viel bijna op mijn plaat maar wist net optijd mijn evenwicht te reddenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Fietsen ook wel..
hebben jullie wel eens je veter rond je pedaal gehad?
Dat had ik onlangs nog en dan maar proberen zachtjes te vallen
Broekspijp tussen de ketting en het tandwiel mag ook?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Fietsen ook wel..
Niet nee?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 08:57 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ik zie het verband niet echt tussen wat je gegeten hebt en dat je seks met een meid hebt gehad?
Misschien ben ik te jong, of jij te oud. Orale seks wordt zo nu en dan ook wel eten genoemd.quote:
Serieus? Daar heb ik idd nog nooit van gehoord en ik ben niet oud.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:21 schreef oLexie het volgende:
[..]
Misschien ben ik te jong, of jij te oud. Orale seks wordt zo nu en dan ook wel eten genoemd.
Dat vermoeden had ik al. Weet je het nuquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:27 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Serieus? Daar heb ik idd nog nooit van gehoord en ik ben niet oud.
'eating pussy'quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:27 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Serieus? Daar heb ik idd nog nooit van gehoord en ik ben niet oud.
Nee, klopt. Zat even na te denken, orale sex moet vervangen worden door orale seks met vrouwen.quote:
Daar heb ik in principe niks op tegen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:30 schreef oLexie het volgende:
[..]
Nee, klopt. Zat even na te denken, orale sex moet vervangen worden door orale seks met vrouwen.
OMG!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:55 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
laatst op de fiets naar school zat mijn veter los(ik strik ze niet doe ze los in mijn schoenen omdat ik sneakers heb). anyway, hij zat dus los en kwam in mijn ketting, vloog bijna met een rotgang tegen een auto aan terwijl ik mijn voet probeerde los te trekken kwam uiteindelijk tot stilstand doordat ik met mijn voorband tegen een stoeprand aankwam viel bijna op mijn plaat maar wist net optijd mijn evenwicht te redden
Dat is nog engerquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:55 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Broekspijp tussen de ketting en het tandwiel mag ook?
jep, ik stond zelf ook te kijken van wat voor een waus ben ikquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
OMG!![]()
[..]
Dat is nog enger
Toen had ik trommels dus remschoenenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:35 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Je hebt dus je remblokken vernaggeld.![]()
Volgende keer gewoon in de versnelling zetten. En in de winter NOOIT op de handrem.
Hoelang was jij ook alweer werkzoekend na dit ongeval..?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:42 schreef Thezappa het volgende:
keertje had ik een mail van een klant die eigenlijk bij mijn collega moest zijn..
dus ik mailtje gemaakt...
hey je moet dat kutwijf .... (achternaam ) ff bellen
jankt de hele dag al op mijn mail...
bel of mail dat monster...
had ik op reply naar die klant gedrukt
Maar had het kotsen ook echt wat te maken met het "eten" ? Zo ja, dan wil ik niets weten over de hygiëne, of het gebrek daar aan, bij die andere vrouw.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:28 schreef oLexie het volgende:
[..]
Dat vermoeden had ik al. Weet je het nu
Ik vond het wel een ironische vraag van me pa.
Gewoon onthouden om iedere keer voor het wegrijden de handrem eraf te doen is ook een optie. Meestal heb je een bepaalde volgorde van handelingen voor je wegrijdt (tenminste mij is dat zo aangeleerd, dus ik kan het mis hebben). Dan voeg je daar het handrem losmaken aan toe. Bijvoorbeed: riem om, auto starten, spiegels checken, handrem los, in versnelling, wegrijden...quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:54 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Koop een Renault Scenic/Laguna of VW Passat of elk ander willekeurig auto met electrische handrem..
Daar heb ik dan weer geen last van. Ik probeer altijd zo te rijden dat ik dat kastje net niet raak met de autoquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:32 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik heb iemand op die manier wel eens vol in z'n smoel gespuugdquote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:40 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Iiieeeuw.
Ik heb regelmatig wel eens dat als ik iemand in wil halen op de fiets, diegene net voordat ik naast hem fiets, ook zo'n klodder wegspuugt. Ik denk doe dat ff de andere kant op of helemaal niet.
Gelukkig tot nu toe nog nooit tegen me aan gekregen
Ik stap in, start de auto, gooi hem in de versnelling, handrem omlaag, gordel om en koppeling los en rijden..quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:25 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Gewoon onthouden om iedere keer voor het wegrijden de handrem eraf te doen is ook een optie. Meestal heb je een bepaalde volgorde van handelingen voor je wegrijdt (tenminste mij is dat zo aangeleerd, dus ik kan het mis hebben). Dan voeg je daar het handrem losmaken aan toe. Bijvoorbeed: riem om, auto starten, spiegels checken, handrem los, in versnelling, wegrijden...
Schitterendquote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:30 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Dit heb ik ook meegemaakt, precies hetzelfde...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:38 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Oh en laatst nog een, ik was aan het shoppen en had een leuk jurkje gespot. Ik dat jurkje passen, kreeg het maar met moeite aan en toen ik het eenmaal aan had zat het veel te strak. Dus ik wilde het weer uit gaan doen maar dat ging toch niet zo makkelijk. Na 10 minuten trekken en sjorren met een knalrood hoofd van de inspanning gevraagd of mijn schoonmoeder met wie ik aan het shoppen was even kon helpen. Maar ook dat lukte niet, komt 5 min later de verkoopster aan met de melding dat er aan de zijkant gewoon een rits zit... Ja toen was het jurkje zo uit..
Ondanks dat het veel te strak zatquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:19 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Dit heb ik ook meegemaakt, precies hetzelfde...
Jurkje nog wel gekocht naderhand overigens
ROFL, schitterend. Nog wat van gehoord?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:42 schreef Thezappa het volgende:
keertje had ik een mail van een klant die eigenlijk bij mijn collega moest zijn..
dus ik mailtje gemaakt...
hey je moet dat kutwijf .... (achternaam ) ff bellen
jankt de hele dag al op mijn mail...
bel of mail dat monster...
had ik op reply naar die klant gedrukt
Ik voel nu anders wel plaatsvervangende schaamte voor jou.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:13 schreef behzad het volgende:
Ik heb geen beschamende momenten want ik ben perfect.
Based.
Ik heb een andere volgorde:quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:34 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik stap in, start de auto, gooi hem in de versnelling, handrem omlaag, gordel om en koppeling los en rijden..
En wat als de auto opeens begint te rollen wanneer je de handrem omlaag doet..?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:49 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ik heb een andere volgorde:
Ik stap in, doe de gordel om, start de auto, handrem omlaag, gooi hem in de versnelling, koppeling los en rijden
Dan heeft zij iig de gordel al omquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:45 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
En wat als de auto opeens begint te rollen wanneer je de handrem omlaag doet..?
Ik trap eigenlijk vaak de rem dan in. Één keer had ik per ongeluk vol het gas ingetrapt in plaats van de rem. Toen ging het zo van HUUMMMMMM superhard. En dat midden op een parkeerplaatse bij allemaal winkels. Dat was ook best beschamendquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:45 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
En wat als de auto opeens begint te rollen wanneer je de handrem omlaag doet..?
Preciesquote:
Wel in de winter gehad dat ik een cafe uitliep en er een jongen met zijn vriendin stond om naar binnen te gaan en er voor de ingang een spekglad rooster zat. Dus ik loop naar buiten stap op dat rooster en glij zo weg. Zo in de armen van die jongen. Nouja in zijn armen... kon me nergens anders aan vast houden. Heb me verontschuldigd en kreeg een verontwaardigde blik van hem en haar, ze zeiden niks. Keken alleen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 08:59 schreef gebrokenglas het volgende:
Ook wel herkenbaar voor iedereen.
In de winkelstraat even niet opletten en per ongeluk meelopen met een ander en ertegen praten, in de veronderstelling dat het je vriend/vrouw/man is waar je mee op pad bent.
Na een olijke "wat mot je eigenlijk?" dit pas doorhebben, blozen en snel terugrennen...
Oeh ja, ik maak daar altijd een foto van mijn kluisje, want ik ben ook bang te vergeten welke ik had...quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik was laatst in de Koninklijke Bibliotheek en daar mag je niet naar binnen met je tas. Die moet je in een kluisje met code opbergen. Dus ik loop na afloop van het bezoek vrolijk naar kluisje 281, maar krijg hem niet open met de code..
Beveiliging erbij gehaald.. kluisje open gemaakt.. is dat het kluisje van heel iemand anders![]()
Bleek het kluisje 381 te zijn..
Omg.. ik kon wel door de grond zakken.
Oh dat is wel een goede tipquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:18 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Oeh ja, ik maak daar altijd een foto van mijn kluisje, want ik ben ook bang te vergeten welke ik had...
Ja, en ook hoe ze die kluisjes gegroepeerd hebben kun je ook niet iets anders onthouden, niet de derde rij ofzo.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh dat is wel een goede tip
Al die kluisjes lijken ook op elkaar
Had het laatst ook bij de fitnesskluisjes en dat lijkt al helemaal op elkaar ..quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:22 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja, en ook hoe ze die kluisjes gegroepeerd hebben kun je ook niet iets anders onthouden, niet de derde rij ofzo.
nee..nooit meer wat van gehoord..dus order wel kwijt maar goed...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:31 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
ROFL, schitterend. Nog wat van gehoord?
wtf, je moet gaat kotsen en besluit dan om verder te slapen? ROFL, en ook nog er vlak naast? ROFL!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:40 schreef RadioSlut het volgende:
Nu ik zo over kotsen enzo lees dan ook maar een kotsverhaaltje.
RadioSlut was nog klein en lag in bed te slapen. Ik werd wakker, en voelde dat ik moest kotsen. Kut. Geen tijd om naar de wc te gaan, dus kots ik maar op mn kussen. *kots* En ik ging er met mijn hoofd naast liggen, want ik dacht dat ik wel stil bleef liggenNet dus. In de ochtend werd ik door mn vader wakker gemaakt met de mededeling dat ik met mn kop in de kots lag
En ook een keertje. Ik had een stel oordopjes, waarvan 1 oordopje het niet meer deed. Ik kwam op het geniale idee om er eentje af te knippen, die kapotte. Knip ik de verkeerde eraf
Jaquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:22 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
wtf, je moet gaat kotsen en besluit dan om verder te slapen, ERNAAST? ROFL
Had ik ook een keer. Mededirecteur zou zijn auto naar de garage brengen en ik moest hem ophalen met de A6 van de directeur. Ik was alleen maar simpele, oude auto's gewend, en kreeg hem niet aan de praat omdat de handrem er nog op stond. Maar ik kon nergens een handrem vinden. Uiteindelijk maar gebeld, bleek er een klein schakelaartje te zitten als handrem. Had ik de mededirecteur een kwartier in de kou laten staanquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:28 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ja in die nieuwe auto's is dat echt heel gek he.
Ik moest een keer met mijn baas mee een leaseauto terug naar de garage brengen. Ik reed in die leasebak en hij in zijn eigen auto.
Ik had geen idee hoe dat allemaal werkte, dat had ik nog nooit gezien zo in een auto.
Het zat niet strak, ik wist niet dat er een rits in zatquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:58 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ondanks dat het veel te strak zat?
Nog erger: in gedachten verzonken door een winkelstraat lopen, ineens denken: wat komt daar nou voor stom wijf op me af gelopen, en dan pas ontdekken dat ik in een spiegel kijk.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 08:59 schreef gebrokenglas het volgende:
In de winkelstraat even niet opletten en per ongeluk meelopen met een ander en ertegen praten, in de veronderstelling dat het je vriend/vrouw/man is waar je mee op pad bent.
Na een olijke "wat mot je eigenlijk?" dit pas doorhebben, blozen en snel terugrennen...
Dat had ik altijd 's nachts.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:02 schreef Gwywen het volgende:
Nog erger: in gedachten verzonken door een winkelstraat lopen, ineens denken: wat komt daar nou voor stom wijf op me af gelopen, en dan pas ontdekken dat ik in een spiegel kijk.![]()
Leer jij je lotnummers uit je hoofd dat je een weggegooid nummer weet bij het controleren van lotnummers?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:11 schreef Dagkaart het volgende:
Een keer een staatslot gekocht voor een nieuwe maand. Thuis onder een boek gelegd en meteen de oude van vorige maand weggegooid ( geen prijs).
Een paar dagen later de trekking gekeken en 100,- gewonnen. Blijkt achteraf dat ik het nieuwe lot had weggegooid en het oude gehouden. Nog geen geld dus.
Laat maar. Het is wel duidelijk dat je verhaaltjes verzint.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:20 schreef Dagkaart het volgende:
Vragen aan mijn docent hoeveel maanden ze nog moet terwijl ze niet zwanger bleek te zijn
Zoiets heb ik ook een keer gehad, maar toen was ik niet kleinquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:40 schreef RadioSlut het volgende:
Nu ik zo over kotsen enzo lees dan ook maar een kotsverhaaltje.
RadioSlut was nog klein en lag in bed te slapen. Ik werd wakker, en voelde dat ik moest kotsen. Kut. Geen tijd om naar de wc te gaan, dus kots ik maar op mn kussen. *kots* En ik ging er met mijn hoofd naast liggen, want ik dacht dat ik wel stil bleef liggenNet dus. In de ochtend werd ik door mn vader wakker gemaakt met de mededeling dat ik met mn kop in de kots lag
Zou ik waarschijnlijk ook gedaan hebben...quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:23 schreef JaafkeGB het volgende:
keer bij de albert heijn een hele kar eieren laten vallen in een volle winkel
heb me jas gepakt en ben naar huis gegaan.. ik schaamde me echt.
Ik heb iets soortgelijks nog geen maand geleden gehad.quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:18 schreef Ronzz het volgende:
Ik reed eens met mn toenmalige vriendin in de auto, we gingen ff naar de winkel om wat drank te halen. Toen we teruggingen sigaretje aangestoken en op gegeven moment wil ik die peuk uit het raam gooien.. ze had mijn raam dichtgedaan ipv de hare dus viel die peuk in de auto terwijl ik reed! Halsoverkop de auto aan de kant gezet en op zoek gegaan naar de brandende sigaret.. uiteindelijk gevonden en na hard lachen toch maar verder gereden.
Nog geen minuut later wou ik ff roggelen omdat ik inmiddels een beetje een rare (na)smaak kreeg.. dus wou wéér uit het raam spugen.. wat dus dicht bleek te zitten...
Je raad het al; een dikke klodder op de ramen en een zere buik van het lachen
zoiets heb ik ook eens gehad. met mn slaperige hoofd n eitje koken, pannetje met water op mn kookplaat en aangezet. op n andere pit stond de eierdoos. tja en die vloog dus na n paar minuten in de fikquote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:02 schreef Karina het volgende:
Was dat toevallig bij het kruispunt in de Hofzichtlaan, Den Haag Mariahoeve?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 07:27 schreef Karina het volgende:
Net gebeurd: ik sta voor het stoplicht te wachten en het wordt groen, ik doorrijden. Komt een auto keihard aanrijden van rechts, ik nog denken: wat een lul hij rjidt door rood.
Wat blijkt: ik reed zelf door roodEr zijn daar 2 stoplichten, 1 voor linksaf en 1 voor rechtdoor, ik denk dat die voor rechtdoor op groen ging en ik dacht dat het voor mij groen was (ik was nog niet helemaal wakker denk ik, ik rijd daar elke dag).
[..]Ja heel herkenbaar. Hier op het werk is ook een slagboom en dit is mij ook wel een keer of wat gebeurd.
Nee Beneluxbaan Amsterdam/Amstelveen.quote:Op maandag 4 februari 2013 14:55 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Was dat toevallig bij het kruispunt in de Hofzichtlaan, Den Haag Mariahoeve?
Ah. Zo'n actie maakte de auto die voor ons voor het stoplicht wachtte ookquote:Op maandag 4 februari 2013 15:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee Beneluxbaan Amsterdam/Amstelveen.
Moest hier ook tijdens de nachtdienst wat kopiëren dus loop het kantoor binnen en doe het licht aan maar ik liep direct door voodat het ligt al aan was. zie ik ineens een zwart gedaante voor me dus schrik me half dood, bleek het de kapstok te zijnquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:14 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Dat had ik altijd 's nachts.
Ik heb 's nachts regelmatig honger en/of dorst dus ga ik naar beneden
Waar ik dus voorbij een een aantal ramen kom, een lijst die nogal spiegelt, en een deur met een megagroot raam d'r in. Ben me een aantal keer helemaal de pleuris geschrokken omdat er een ongedefinieerde schaduw langs mee heen ging!Natuurlijk was het mijn schaduw.
Die actie heb ik ook wel eens gezienquote:Op maandag 4 februari 2013 15:12 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ah. Zo'n actie maakte de auto die voor ons voor het stoplicht wachtte ook
Stoplicht voor rechtdoor ging op groen, maar wij stonden op de strook voor linksaf. Gaat die auto opeens rijden en rijdt bijna een andere auto aan die van rechts komt.
Gebeurt hier vlakbij regelmatig. Rechtdoor en links ging eerst met 1 stoplicht, dat hebben ze opeens veranderd. Dus mensen die gedachteloos rijden doen dat makkelijk foutquote:Op maandag 4 februari 2013 19:49 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Die actie heb ik ook wel eens gezien
heb ik 3 weken geleden ook mee gemaaktquote:Op maandag 4 februari 2013 15:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee Beneluxbaan Amsterdam/Amstelveen.
Bij mij kwamen er wel een paar auto's aan maar gelukkig was ik net op tijd weg. Ik schrok me echt kapot.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:41 schreef Syphixx het volgende:
[..]
heb ik 3 weken geleden ook mee gemaakt
stond al midden op da kruispunt toe ik het realiseerde dat rechtdoor rood was en groen voor rechtsaf..
gelukkig kwamen geen andere wagens af
Ik ging vroeger met mijn moeder wel eens eten bij de McDonalds. Altijd netjes het afval met dienblad en al in de prullenbak, zo moest dat volgens mijn moeder. Die klep was ook precies groot genoeg. In de brugklas gingen we daar met de hele klas eten, en ik gooi na afloop zó een stuk of vier dienbladen weg. Boze leraar, lachende klas (jaren later nog) en ik was me van geen kwaad bewust.quote:Op zondag 23 december 2012 23:32 schreef Palomar het volgende:
Bij de McDonalds moet je altijd je dienblad leeggooien in zo'n bak. Een keer kieperde ik per ongeluk dat hele dienblad erinDacht nog even om hem eruit te halen, maar daarna 'fok it, dan sta ik daar voor lul een beetje in een vuilnisbak te graaien' en sneakte daarna snel weg
Ook wel es gehad dat ik dacht dat er nog een klein bodempje in mijn glas met drinken zit. Ik sloeg daarna dat glas naar achteren, echter bleek er nog veel meer in te zitten. Gevolg, half glas drinken over mijn gezicht en klerenLeuk moment voor in een volle kroeg... ik zei maar dat het kwam omdat iemand tegen me aan duwde
Herkenbaar, maar dan andersom. Zelf was ik toen een automaat gewend. Auto moest naar de garage, dus maar de auto van m'n ouders gebruiken. Dan weet je echt niet meer dat je de koppeling in moet trappen, dus ik rag die bak zo in z'n achteruit. Hoop herrie, auto schiet naar achter en slaat af. Pa boos (stond er toevallig naast te schoffelen)...quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:42 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ook herkenbaar. Ik wilde even sproeien, net nadat ik een baan opschoof om een paar vrachtwagens in te halen, groot licht dus. Die chauffeur dacht dat ik hem de ruimte gaf om in te halen, gooit gelijk zijn vrachtwagen naar links en bedankt me met zijn richtingaanwijzersquote:Op zondag 23 december 2012 23:35 schreef Palomar het volgende:
Ook wel es op de snelweg gehad dat ik de ruiten wilde sproeien (paar keer klik klik klik met het pookje), echter deed ik dat per ongeluk met het verkeerde pookje, waardoor ik als een gek met grootlicht zat te seinen. Reed een auto vlak voor me, dus die zal wel gedacht hebben wat een mong**l daar achter me. Durfde hem niet meer in te halen daarna en ging maar langzamer rijden
hoezo andersom..? Is toch exact het zelfde?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:46 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Herkenbaar, maar dan andersom. Zelf was ik toen een automaat gewend. Auto moest naar de garage, dus maar de auto van m'n ouders gebruiken. Dan weet je echt niet meer dat je de koppeling in moet trappen, dus ik rag die bak zo in z'n achteruit. Hoop herrie, auto schiet naar achter en slaat af. Pa boos (stond er toevallig naast te schoffelen)...
Ohjaquote:Op woensdag 6 februari 2013 02:31 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
hoezo andersom..? Is toch exact het zelfde?
Heel erg herkenbaar!quote:Op maandag 24 december 2012 11:48 schreef Silenus het volgende:
Ik loop laatst de supermarkt uit naar m'n auto, zie me toch een DEUK op de achterkant. Echt een minuut kijken en vloeken, geen briefje of wat dan ook...Snapte er ook niks van, in die 5 minuten gebeurd...
Ik teleurgesteld m'n (elektrische) deur willen openen, springen de lichtjes van de auto ernaast aan. Heb ik gewoon een minuut bij de verkeerde auto zitten vloeken.![]()
..T was ook exact model en kleur.
De auto stond gewoon open?!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:09 schreef Anesthetic het volgende:
[..]
Heel erg herkenbaar!
Ik had mijn huidige auto nog maar een paar weken in bezit toen ik met mijn vriend even op visite ging bij een collega. Op het moment dat we bij de auto kwamen om terug te gaan viel het me ineens op dat de lak van het dak helemaal beschadigd was.
Ik in paniek, mijn vriend in paniek. Hoe kon dat nou? We hadden de dag ervoor de auto nog gewassen en toen was ons niets opgevallen. We hebben een hele discussie gevoerd over het ontstaan van de schade (misschien was het tijdens het wassen gebeurd) en hebben als een idioot op het dak lopen krabben om te kijken of het wel echt lakschade was, wat ook zo bleek te zijn. Uiteindelijk hebben we besloten om in te stappen en de volgende ochtend de schade beter te gaan bekijken.
Blijkt onze auto één vak verder te staan, dit was een compleet andere auto van iemand anders. Het was niet eens hetzelfde model.
Je weet dat reutjes ook tepels hebben?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:20 schreef beach7 het volgende:
Toen ik vanmiddag mijn cavia op z'n kleedje wilde zetten zag ik ineens twee tepels, ik: Fuuuuuuuuuuuu(omdat ik bang was dat één van de twee mannetjes een vrouwtje bleek te zijn).
Blijken zowel mannetjes als vrouwtjes cavia's tepels te hebbenik ben honden gewend
![]()
![]()
M'n hart sloeg echt even over vooral omdat ze net de leeftijd hebben bereikt om zich voort te planten.
srsly?? Mijn hond niet, tenminste heb ze de afgelopen zeven jaar nooit ontdekt....quote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:40 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Je weet dat reutjes ook tepels hebben?
quote:Op maandag 11 februari 2013 00:35 schreef beach7 het volgende:
[..]
srsly?? Mijn hond niet, tenminste heb ze de afgelopen zeven jaar nooit ontdekt....
Zekers. Aan de ene kant weet ik wel dat mijn tante weet dat haar zus streng voor me is maar even die volle aandacht naar mij toe.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:59 schreef Silenus het volgende:
Zo Marius, dat zal je niet in de koude kleren gezeten hebben!
O ja, rooie kop krijgen kan ik over mee praten. Ik had dat zo'n anderhalf jaar geleden toen een klasgenootje die bij mij in de buurt woont aan de deur kwam om wat te vragen. Op zich niets bijzonders maar ik had net gedouchd en liep al in mijn pyjama, om 6 uur s'-avonds. Dus toen liep ik daardoor allemaal wartaal uit te slaan. Als ik haar zie moet ik hier nog altijd weer aan terug denken.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:55 schreef Marius95 het volgende:
Afgelopen zaterdagavond nog. Kwam het jongere zusje van mijn moeder langs. Aangezien ik deze maand niet uit mag was ik thuis in de kamer. Toen mijn tante dus binnenkwam en voluit zei "Zo, heb je weer straf joh", kreeg ik weer een rooie kop natuurlijk. Dan nog een paar minuten aanhoren dat het mijn eigen schuld was, had ik wel weer genoeg schaamte in ieder geval.
Hoeveel jonger is jonger? Als in batsbaar jonger en daardoor kreeg je een rode kop?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:55 schreef Marius95 het volgende:
Afgelopen zaterdagavond nog. Kwam het jongere zusje van mijn moeder langs. Aangezien ik deze maand niet uit mag was ik thuis in de kamer. Toen mijn tante dus binnenkwam en voluit zei "Zo, heb je weer straf joh", kreeg ik weer een rooie kop natuurlijk. Dan nog een paar minuten aanhoren dat het mijn eigen schuld was, had ik wel weer genoeg schaamte in ieder geval.
Haha herkenbaar! Zweet stond op mijn rug als ik voor een stoplicht stond om op te trekken en dan rijden, remmen en dan gewoon met je rechtervoet remmen zonder de koppeling in te drukken. Sta je dan met een afgeslagen motor en in paniek snel weer de auto proberen te starten.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:09 schreef Karina het volgende:
Automaat inmiddels gewend zijn en schakelauto moeten rijden gene heb ik ook een keer gehadMijn auto moest naar de garage en ik kreeg een schakelauto mee.
Uh ja hoe ging dat ook alweer. Ik reed weg als bij mijn eerste rijles. En bij elke stoplicht idem dito. Ik was blij toen ik op de plek van bestemming was, al hortend en stotend.
Ongeveer 7 jaar jonger, mijn moeder is 42 en ik 17. Een rooie kop krijg ik altijd veel te snel.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:15 schreef Dieter_Dengler het volgende:
[..]
Hoeveel jonger is jonger? Als in batsbaar jonger en daardoor kreeg je een rode kop?
Ik heb het eens op een drukke zaterdag tijdens het winkelen gehad. Liep de Bijenkorf uit met een toenmalige vriendin en er gebeurde wat een stukje verderop. Ik liep door terwijl ik keek naar het gebeuren. Na een paar meter voelde ik met mijn hand waar mijn vriendin was en voelde een hand. Hierop pakte ik haar bij haar billen en liep nog zo'n tien meter met mijn hand op haar billen. Bleek het een andere dame te zijnquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 08:59 schreef gebrokenglas het volgende:
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:47 schreef Dieter_Dengler het volgende:
[..]
Ik heb het eens op een drukke zaterdag tijdens het winkelen gehad. Liep de Bijenkorf uit met een toenmalige vriendin en er gebeurde wat een stukje verderop. Ik liep door terwijl ik keek naar het gebeuren. Na een paar meter voelde ik met mijn hand waar mijn vriendin was en voelde een hand. Hierop pakte ik haar bij haar billen en liep nog zo'n tien meter met mijn hand op haar billen. Bleek het een andere dame te zijn. Die dame zei er ook niets van, maar mijn vriendin die het zag gebeuren was not amused
.
Ze keek alleen een beetje lacherig naar een vriendin van haarquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:51 schreef VeerEli het volgende:
[..]![]()
![]()
Hoe kan zo'n chick daar ook niks van zeggen, wtf
Wtfquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:59 schreef Dieter_Dengler het volgende:
[..]
Ze keek alleen een beetje lacherig naar een vriendin van haar![]()
.
Is dat de reden dat ze een toenmalige vriendin was?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:47 schreef Dieter_Dengler het volgende:
[..]
Ik heb het eens op een drukke zaterdag tijdens het winkelen gehad. Liep de Bijenkorf uit met een toenmalige vriendin en er gebeurde wat een stukje verderop. Ik liep door terwijl ik keek naar het gebeuren. Na een paar meter voelde ik met mijn hand waar mijn vriendin was en voelde een hand. Hierop pakte ik haar bij haar billen en liep nog zo'n tien meter met mijn hand op haar billen. Bleek het een andere dame te zijn. Die dame zei er ook niets van, maar mijn vriendin die het zag gebeuren was not amused
.
In het verlengde hiervan wel. Beetje te jaloers en bezitterig naar mijn smaakquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:00 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Is dat de reden dat ze een toenmalige vriendin was?
Ik ben ooit zo'n chick geweest.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:47 schreef Dieter_Dengler het volgende:
[..]
.
Boven op iemand amders?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ben ooit zo'n chick geweest.![]()
Was een dagje op pad met een vriendin en haar vriend, op een gegeven moment lunch aan zo'n picknicktafel, waar je tegenover elkaar zit. Vriendin en ik naast elkaar, vriend er tegenover.
Op een gegeven moment voelde ik een hand op mijn been. Toen hij wel erg hoog op mijn dij dreigde te komen heb ik hem getipt dat hij waarschijnlijk een ander been bedoelde te pakken. Nog nooit zo gelachen en vriend heeft nog nooit zo'n rooie kop gehad.![]()
Recent beschamend moment (met een FOK!ker nota bene!) In de bioscoop na toiletbezoek onder de film in het donker naast je stoel gaan zitten. Eerst ik, daarna zij.
Nee, klapstoelen. Dus je zakt door je knieën zonder dat er een zitting onder zit.quote:
Ik ben ongeveer 25 keer van mijn fiets geflikkerd omdat mijn veter zich om de trapper had gewonden.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:00 schreef Skateboard het volgende:
Een paar weken geleden had ik een nieuwe joggingbroek gekocht, met brede pijpen. Toen ik hem aanhad op de fiets, had ik niet door dat de broekspijp om mijn trapper vast ging zitten. Toen ik eenmaal thuis aankwam en wou afstappen, bleef die broekspijp natuurlijk hangen.. waardoor ik heel langzaam maar zeker omviel met m'n fiets.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:00 schreef Skateboard het volgende:
Een paar weken geleden had ik een nieuwe joggingbroek gekocht, met brede pijpen. Toen ik hem aanhad op de fiets, had ik niet door dat de broekspijp om mijn trapper vast ging zitten. Toen ik eenmaal thuis aankwam en wou afstappen, bleef die broekspijp natuurlijk hangen.. waardoor ik heel langzaam maar zeker omviel met m'n fiets.
Ah zo. Dat zou ik 'voor' noemen :pquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee, klapstoelen. Dus je zakt door je knieën zonder dat er een zitting onder zit.
Zo herkenbaar, vroeger wel vaker gehadquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:00 schreef Skateboard het volgende:
Ik heb een keer een beker melk teruggevonden op de linnenkast, gelukkig dezelfde avond, maar ik heb 's morgens toch wel een uurtje vergeefs lopen zoeken toen ik merkte dat m'n melk spoorloos was.quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:17 schreef eefje801 het volgende:
Afstandbediening terugvinden in de koelkast na een uur zoeken
(...)
Ben ook een ster in met een vreemde meelopen wanneer je met iemand aan het boodschappen doen bent en dan dingen in het karretje gooien zonder te kijken wie het is
faalhaasquote:Op woensdag 13 februari 2013 10:17 schreef eefje801 het volgende:
Zat voorbeelden, maar kan me nu zowat alleen wat keukenincidenten voor de geest halen;
Afstandbediening terugvinden in de koelkast na een uur zoeken
Een afwaskrat (in studentenhuis) op fornuis gezet terwijl er nog een pit aanstond, even later grote steekvlam en dan water proberen te blussen of all things...dagen bezig geweest het gesmolten plastic van het fornuis te krabben en het heeft nog lang chemisch geroken wanneer gekookt werd
Een koekepan de hele dag op laag vuur op het fornuis gestaan terwijl ik aan het werk was, kom thuis (was winter) en denk: ah het is hier nog lekker warm! Een uur later kom ik er pas achter
Ranzig: er was ongezien een bakje met daarin nat voer van de kat achter de koelkast geschoten (zomer) en zag het staan op een gegeven moment. Alleen echt vól met maden. Nog nooit zo snel gereageerd, in één beweging de vuilnisbak in met dat krioelende ding
Verder eens mijn kleine teen gebroken doordat ik tegen een kast liep omdat ik te enthousiast op een leuk nummer aan het dansen was en een vinger uit de kom toen ik een beetje aan het geinen was met iemand en met mijn hand recht tegen een muurtje op liep.
Te dicht achter iemand gaan staan met het geweldige spel midgetgolf bij het netje, flinke zwaai naar achter en ik onderuit met een hersenschudding en uiteraard een bloederig geheel.
Vingertopje los door de kaasschaaf
en zo kan ik nog wel even doorgaan
Ben ook een ster in met een vreemde meelopen wanneer je met iemand aan het boodschappen doen bent en dan dingen in het karretje gooien zonder te kijken wie het is
ik heb een keer zon kelnersmes proberen te gebruiken adhv een youtubefilmpjequote:Op donderdag 14 februari 2013 19:30 schreef Karina het volgende:
OK ik had er net weer eentje. Ik had van een kadobon van mijn werk 6 flessen rose besteld. En ik dacht net, ik maak er een open.
Fles gepakt uit de koelkast en kut het is er eentje met een kurk (ben ik niet meer gewend). Ik had nog een kurketrekker liggen, maar ja hoe werkt dat ding, nog nooit gebruikt. Volgens mij heet het een obermes? zoiets. Ik draai dat ding er in, maar geen flauw idee hoe de kurk er nou uit moet
Kurketrekker er maar weer uitgedraaid (was inmiddels krom door mijn gehannes) en een andere fles gepakt met draaidop
Morgen maar een andere kurketrekker kopen, waarvan ik WEL weet hoe die werkt.
Oh kelnersmes heet het dusquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb een keer zon kelnersmes proberen te gebruiken adhv een youtubefilmpjeik vind ze gewoon niet logisch
Met pasje gewoon langs de slagboom kunnen... parkeren, naar binnen, met de lift omhoog, sta voor de deur van de afdeling, kan de toegangspas niet vinden. Zeker weten dat je je pas wel bij je hebt want je bent immers de slagboom langs gekomen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:33 schreef Waaghals het volgende:
Met mijn pasje van de sportschool wapperen voor het oog bij de slagboom op het werk.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:58 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik had laatst pizza's besteld. Uitgerekend dat ik +/- ¤17,- moest betalen.
Dus die jongen komt de pizza's brengen, ik geef hem een briefje van 20 en zeg ''zo is het wel goed..''
Zag ik later op het bonnetje dat ik ¤21,- had moeten betalen...
Ja hij zei ook niks hè.. Zag het later pas op het bonnetje, dus was wel behoorlijk beschamend..quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:59 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]Dat heb ik ook een paar keer meegemaakt, denk je van hou de rest maar, blijkt dat je te weinig betaald hebt..
Been there done thatquote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:36 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ja hij zei ook niks hè.. Zag het later pas op het bonnetje, dus was wel behoorlijk beschamend..
aaahgerm, dan bestel ik wel voor je.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:39 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Nu durf ik daar niet meer te bestellen
's-Ochtens vroeg met een duffe kop naar de bushalte lopen, portemonnee uit kontzak halen en dan bedenken dat het nog wel een paar minuten duurt voordat de bus er is. Portemonnee dus maar even in mn jaszak stoppen en als de bus eraan komt automatisch naar mn kontzak grijpen om het ding te vinden.quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Met pasje gewoon langs de slagboom kunnen... parkeren, naar binnen, met de lift omhoog, sta voor de deur van de afdeling, kan de toegangspas niet vinden. Zeker weten dat je je pas wel bij je hebt want je bent immers de slagboom langs gekomen.
Dus maar weer naar beneden... binnenkomende collega's groetend terwijl je weer naar buiten loopt..![]()
In de auto zoeken, onder de stoel, achter de stoel, zijvakken nogmaals, kofferbak inspecteren, onder de auto, om de auto heen, het asfalt afturen... ... nergens de pas te vinden. Shit.
Weer naar binnen, melden bij de beveiliging, en terwijl je wacht zie je vanuit je ooghoek ineens die pas in de bovenzak van je overhemd zitten.
Ook wel eens gehad, maar dan compleet de andere kant op. Gelukkig had ik vrienden in Groningen waar ik kon slapen, anders had ik een nacht op straat geslapen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:45 schreef CaptainCookie het volgende:
Vanochtend zo in een verkeerde trein gestapt, en ik kwam er bij het eindstation pas achter. Gelukkig was het nog enigszins de goede kant op.
O, dat is balen zeg!quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:54 schreef Asskicker14 het volgende:
Hotelletje boeken voor Antwerpen op '28 maart', totaal niet gemerkt dat het de verkeerde datum was, blijkt later dat ik voor 28 januari had geboekt en dat het bedrag niet gerestitueerd kan worden. ¤50 door de plee gespoeld.
Oh das zuur zegquote:Op woensdag 20 februari 2013 16:14 schreef Cue_ het volgende:
Ooit een kaartje gekregen voor de voorstelling van Hans Liberg. Maar die zou pas in mei 2009 ofzo plaatsvinden en had het kaartje al in juni 2008.
Op een dag dacht ik er weer aan dat het binnenkort toch eens zou moeten zijn. Kijk ik op m'n kaartje.. 28 mei. kijk ik op de kalender 29 mei
Dat was wel fucked up. Heb toen maar kaartje gekocht voor de voorstelling die avond. Maar was wel zonde, want had een goede plek.
Ja lullig.. is mij ook een keer overkomen. Ik heb een gas tank + benzine tank. Maar tank dus altijd gas maar die zit achter de achterbank dus ik ga niet altijd kijken hoeveel % er nog in zit. Beter wel kunnen doen dus...quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:07 schreef Gwywen het volgende:
Ik ben een keer op 100 meter van de pomp gestrand met een lege tank.
Ik had die auto toen net, en met mijn vorige auto kon ik altijd nog makkelijk doorrijden als het metertje een heel eind in het rood stond. Dus ik had er echt totaal niet bij nagedacht.
En ineens prut, prut, uit.
Gelukkig stond ik alleen maar voor een stoplicht met een rij van tig auto's achter me, dus wat gaf 't.
Daar heb je toch zo'n metertje voor in je dashboard zitten? Hebben wij tenminste bij onze auto op lpg.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:11 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Ja lullig.. is mij ook een keer overkomen. Ik heb een gas tank + benzine tank. Maar tank dus altijd gas maar die zit achter de achterbank dus ik ga niet altijd kijken hoeveel % er nog in zit. Beter wel kunnen doen dus...
Ik reed er net heen en wil nét bij de benzine pomp erop rijden (zo'n hoge stoep) staat hij stil. Stond ik daar... midden op de weg. Krijg dat ding maar eens in je eentje dan óver die hoge (wel een schuin afgesneden hoor) stoep heen. Niet-te-doen. En niemand die je helpt hoor...
Volgens mij heb ik hem hier al eens gepost, ik had iets vergelijkbaars.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:55 schreef Dragonberry het volgende:
Ik dacht laatst dat er iets met de koppeling van mijn auto aan de hand was. Dus even langs een garage gereden. Bleek dat de mat gewoon naar voren was geschoven en tegen het pedaal aan zat
Nope... Heb wel een benzine meter, maar dat heeft dus geen nut want die gebruiken we niet. Dus als ik wil kijken, achterbank naar voren, klepje eraf schroeven. Dus nu heb ik een dag teller. Kan ongeveer 200/225 km met een tank rijden. Dus zo kan ik het een beetje bijhouden. Rij ook 1 op 6/7..quote:Op zondag 24 februari 2013 23:02 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Daar heb je toch zo'n metertje voor in je dashboard zitten? Hebben wij tenminste bij onze auto op lpg.
Ohja, dat is wat lastiger. Wij rijden 1 op 8, ook niet echt zuinigquote:Op zondag 24 februari 2013 23:03 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Nope... Heb wel een benzine meter, maar dat heeft dus geen nut want die gebruiken we niet. Dus als ik wil kijken, achterbank naar voren, klepje eraf schroeven. Dus nu heb ik een dag teller. Kan ongeveer 200/225 km met een tank rijden. Dus zo kan ik het een beetje bijhouden. Rij ook 1 op 6/7..
Ik ben eens langs het voetbalveld aangesproken door een oude dame. Ze begon me te vragen waarom ik nooit meer langs kwam en meer van dat soort dingen. Ik wist voetbal iet wat te zeggen dus reageerde maar serieus. Vond het ook zo zielig voor dat oude dametje.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:53 schreef ringomanic het volgende:
Of ik heb wel eens gehad dat ik tegen iemand praatte die ik helemaal niet kende, maar diegene leek wel op de persoon waar tegen ik wilde pratenEn dat diegene zich dan omdraait en je aan kijkt van "Tegen wie praat je?!"
![]()
Heel beschamend was dat.. Is me wel een aantal keer overkomen
Als ik de plaatjes hier zie is het wel redelijk duidelijk toch? Erin draaien en dan eerst dat ene ding op de rand zetten en omhoog wippen, daarna een tandje verder op de rand zetten en je wipt de kurk eruit.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:30 schreef Karina het volgende:
OK ik had er net weer eentje. Ik had van een kadobon van mijn werk 6 flessen rose besteld. En ik dacht net, ik maak er een open.
Fles gepakt uit de koelkast en kut het is er eentje met een kurk (ben ik niet meer gewend). Ik had nog een kurketrekker liggen, maar ja hoe werkt dat ding, nog nooit gebruikt. Volgens mij heet het een obermes? zoiets. Ik draai dat ding er in, maar geen flauw idee hoe de kurk er nou uit moet
Kurketrekker er maar weer uitgedraaid (was inmiddels krom door mijn gehannes) en een andere fles gepakt met draaidop
Morgen maar een andere kurketrekker kopen, waarvan ik WEL weet hoe die werkt.
quote:Op zondag 24 februari 2013 23:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik hem hier al eens gepost, ik had iets vergelijkbaars.
Auto kreeg de grote beurt, dan lever ik hem af, word door een monteur thuis gebracht en na afloop weer opgehaald, waarna ik monteur bij de garage aflever en de gedane verrichtingen doorspreek.
Bij het terugrijden hoorde ik een klapperend geluid aan de bestuurszijde. Vast iets niet goed vastgezet.![]()
Dit gemeld en de baas reed meteen een rondje met me om te achterhalen waar het probleem zit (ik heb een hele fijne garage). Geen geluid meer te horen.![]()
Terug naar de garage en de belofte gekregen dat ik gewoon kon terugkomen als ik het geluid weer hoorde.
Ik stap uit en loop met de baas mee naar binnen. En ontdek dan dat het koord van mijn jas er bijna uithangt en ook erg nat is. Bleek deze tussen het portier geklemd te zijn... En dus onder het rijden tegen het portier en de onderkant te hebben geslagen.![]()
Ik heb het ze nooit durven vertellen.
Mijn eigen post quoten... Maar vandeweek iets met een ezel en een steen...quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:09 schreef gebrokenglas het volgende:
lang verhaal pas kwijt lang verhaal
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:17 schreef Cue_ het volgende:
Oordopje uit de oren halen omdat snoertje niet te lang is, vervolgens kauwgompje uit de tas pakken, laatste slok drinken doorslikken, voordat ik de kauwgom neem.
Maar door die vertraging en de wil om alvast het oordopje weer terug in je oren te stoppen, want ja wil wel muziek luisteren... stop ik niet het oordopje, maar het kauwgommetje in m'n oren![]()
Gelukkig zag niemand het
Ik heb een keer m'n schoolpas aan de conducteur gegevenquote:Op woensdag 13 februari 2013 10:33 schreef Waaghals het volgende:
Met mijn pasje van de sportschool wapperen voor het oog bij de slagboom op het werk.
Boos de beveiliging bellen dat het niet werkt en er later achter komen dat het het verkeerde pasje was
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:55 schreef Kola het volgende:
Met mijn moeder bij de bouwmarkt. Kon ze me 5 minuten niet vinden en werd ik meteen via de intercom opgeroepen door het personeel (een paar keer achter elkaar zelfs)Ik was toen al bijna 18 ook, geen klein kind meer.
Maar dan stond je op wat? Stadhuis toch gewoon? Das om de hoek bij de Lushquote:Op donderdag 14 maart 2013 00:23 schreef RadioSlut het volgende:
Ik heb slaapproblemen en soms gebeuren er rare dingen door dat.
Een tijd geleden was ik in Rotterdam voor de ortho. Die zit op Zuid dus dan ga ik altijd met de metro. Nadat ik daar ben geweest ga ik altijd nog even de stad in, naar de bieb ofzo. Maar deze keer moest ik iets halen bij de Lush. In ieder geval, ik moest er bij de Beurs uit. Rijdt de metro weg bij de Beurs, ik helemaal in paniek omdat ik daar moest zijn.In alle dufheid heel dat station gemist.
Nou, dat was nog niet alles. Uit schaamte durfde ik niet in de metro te stappen die er tegenover stond. Die dus terug gaat. Dan pak ik wel de tramDe 25. Ik het station uitpluizen waar de 25 zit. Zie ik de 25 staan en ik ren er snel in. Inchecken, zitten, zuchten, relax. Alles komt goed.
Bleek het de tram te zijn die de andere kant op ging, en daar kwam ik pas achter toen de tram lang en breed het centrum uit was.
![]()
_!
De meest recente was begin deze week. Ik heb een krantenwijk en omdat het zo'n geklooi is met de schuur en de fiets heb ik m'n fiets maar in de voortuin gezet. Ik pak m'n spullen en graai in m'n jaszak om de fietssleutel te pakken. Niks. Andere zak. Niks. Die zak is kapot, dus ook even in dat gat voelen. Sta ik met mn hele arm in dat gat te graaien. Niks. Alle zakken gehad, niks. In m'n muts gekeken, in mn handen, in de kastjes, het halve huis doorzocht naar de fietssleutel... niks. Loop ik naar m'n fiets toe om er flink mee te smijtenbleek de sleutel er nog in te zitten, sinds zaterdag.
Nope, Centraal station.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Maar dan stond je op wat? Stadhuis toch gewoon? Das om de hoek bij de Lush
quote:Op zondag 17 maart 2013 15:38 schreef Hitori het volgende:
Het bekende veter om trapper verhaal, maar dan met beide benen tegelijk. Ik kon weinig anders doen dan met fiets en al omvallen, maar helaas lag ik languit in een smalle straat waar ook bussen rijden. De naderende buschauffeur zag mij in het schemerdonker niet op de straat liggen, maar opstaan kon ik ook niet want beide benen zaten vast.
Voorbijgangers hebben me onder luid hulpgeroep met fiets en al de stoep op gesleept.
Daarna hebben diezelfde voorbijgangers bij een winkel daar een schaar geleend en me losgeknipt van m'n fiets.
Ik mag toch hopen dat je daarna een gloedvolle liefdesverklaring kreeg, net als in de reclame.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:55 schreef Kola het volgende:
Met mijn moeder bij de bouwmarkt. Kon ze me 5 minuten niet vinden en werd ik meteen via de intercom opgeroepen door het personeel (een paar keer achter elkaar zelfs)Ik was toen al bijna 18 ook, geen klein kind meer.
en alsnog trein gemist?quote:Op zondag 17 maart 2013 21:06 schreef DecoAoreste het volgende:
Een klassiekertje: vanmiddag op station Groningen vol op mijn bek gegaan toen ik een trein wilde halen ivm gladheid. Niet opzienbarend, wel altijd lullig.
Dat lijkt me echt heel eng!quote:Op zondag 17 maart 2013 15:38 schreef Hitori het volgende:
Het bekende veter om trapper verhaal, maar dan met beide benen tegelijk. Ik kon weinig anders doen dan met fiets en al omvallen, maar helaas lag ik languit in een smalle straat waar ook bussen rijden. De naderende buschauffeur zag mij in het schemerdonker niet op de straat liggen, maar opstaan kon ik ook niet want beide benen zaten vast.
Voorbijgangers hebben me onder luid hulpgeroep met fiets en al de stoep op gesleept.
Daarna hebben diezelfde voorbijgangers bij een winkel daar een schaar geleend en me losgeknipt van m'n fiets.
Ik krimp hier in elkaar bij het idee alleen alquote:Op zondag 17 maart 2013 21:39 schreef Triptamine2 het volgende:
Net de puberteit in gaan. Geleerd hoe mezelf te scheren. Eerste keer solo, ging helemaal goed. Wat niet zo goed ging was kijken wat er gebeurde als ik dat mes heel snel over mijn vingertop trok.![]()
Het was net de zondvloed
Dat is denk ik ook een van de pijnlijkste pijntjes die ik ooit heb gehad. Voel het nu nog als ik eraan denkquote:Op maandag 18 maart 2013 09:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik krimp hier in elkaar bij het idee alleen al
Dat heb ik een paar keer gehad, ineens voel je dan je schoen heel strak zitten. De eerste keer was dat een fucking creepy gevoel, ik schrok me rot.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Fietsen ook wel..
Totdat terugtrapremquote:Op maandag 18 maart 2013 18:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat heb ik een paar keer gehad, ineens voel je dan je schoen heel strak zitten. De eerste keer was dat een fucking creepy gevoel, ik schrok me rot.
Maar ik heb het opgelost zonder te vallen, gewoon achteruit trappen, dan komt de veter vaak een beetje los. En daarna voorzichtig remmen, afstappen en je veter opnieuw strikken.
Gheghe, die heb ik al jaren niet meer. Zo vervelend.quote:
Ik ook niet. Mede door bovenstaand akkefietjequote:Op maandag 18 maart 2013 18:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Gheghe, die heb ik al jaren niet meer. Zo vervelend.
Deze is echt geweldig.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:55 schreef Kola het volgende:
Heb ik vorig jaar ook gehad op het station, ik liep naar de plek waar ik mijn auto had neergezet, stop de sleutel in het sleutelgat en probeer hem open te maken.. lukt niet. Dacht dat iemand er mee had lopen kloten ofzo. Toen draaide ik om en herinnerde ik me dat ik mijn auto 's ochtends naast eenzelfde merk+kleur had gezet, omdat ik dat wel grappig vond staanquote:Op dinsdag 19 maart 2013 07:59 schreef Guppyfriend het volgende:
Wij hebben een VW Polo, zoals half NL. Hoe vaak ik al niet bij de verkeerde auto heb gestaan en er dan na een halve minuut achter kwam dat dat niet de onze is
Vaag dat de deur dan wel opent en je niet kan starten met dezelfde sleutel.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:19 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Stapte in m'n auto, doe sleutel in het contact... wil ie niet draaien om te starten. Hard lopen draaien aan het stuur, maar het was niet het stuurslot. 5 minuten vanalles lopen proberen, maar niks werkte en ik moest echt gaan. Bleek dat dit een andere auto was, terwijl de deur wel gewoon open ging met deze sleutel
Ik heb dat ook ooit eens gehad op het station en auto's..quote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:19 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Heb ik vorig jaar ook gehad op het station, ik liep naar de plek waar ik mijn auto had neergezet, stop de sleutel in het sleutelgat en probeer hem open te maken.. lukt niet. Dacht dat iemand er mee had lopen kloten ofzo. Toen draaide ik om en herinnerde ik me dat ik mijn auto 's ochtends naast eenzelfde merk+kleur had gezet, omdat ik dat wel grappig vond staan
En vorig jaar iets soortgelijks met m'n werkauto (VW Caddy):
Stapte in m'n auto, doe sleutel in het contact... wil ie niet draaien om te starten. Hard lopen draaien aan het stuur, maar het was niet het stuurslot. 5 minuten vanalles lopen proberen, maar niks werkte en ik moest echt gaan. Bleek dat dit een andere auto was, terwijl de deur wel gewoon open ging met deze sleutel
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:41 schreef nightsweat het volgende:
Bij het uitspuiten van de oren bij de dokter, hield ik het bakje aan de verkeerde kant.
Startonderbrekerquote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vaag dat de deur dan wel opent en je niet kan starten met dezelfde sleutel.
quote:Op zondag 17 maart 2013 20:28 schreef scooby69 het volgende:
Afgesproken met vrienden in een restaurant. Mijn vrouw en ik waren een beetje vroeg en zaten dus al aan ons tafeltje te wachten. Toen ze eindelijk binnen kwamen dacht hij mijn vrouw aan de bar te zien zitten. Voorzichtig sloop hij naar haar toe, sloeg van achteren zijn armen om haar heen en gaf haar een kus op de wang. Pas toen zag hij dat het een wildvreemde vrouw was. Ik heb staan te gillen van het lachen.
quote:Op maandag 1 april 2013 09:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]zoiets heb ik ook eens gehad met mijn husband, ik liep op de markt in mijn lunchpauze en
sprong bijna op zijn rug met ''Gesnapt''want hij werkte aan de andere kant van de stad,
dus ik vond het héél raar dat hij daar liep, alleen het was hem niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |