abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 17 oktober 2012 @ 08:49:31 #1
206580 Luxuria
It was love at first bite
  woensdag 17 oktober 2012 @ 08:51:18 #2
206580 Luxuria
pi_118070800
Komop met die beschamende momenten :D
Er is al te lang niet meer hier gepost :P

[ Bericht 5% gewijzigd door Luxuria op 17-10-2012 09:37:22 ]
All she wants and needs is just a little taste..
  Moderator woensdag 17 oktober 2012 @ 09:02:53 #3
9859 crew  Karina
Woman
pi_118070996
Van de zomer gebeurd: ik had iets opgewarmd op het gasfornuis, daarna de klep omlaaggedaan (zo een glazen deksel), koffiezetapparaat erop gezet, zo alles weer netjes.

Enfin, ik ga de huiskamer in en op een gegeven moment ruik ik wat, "oh de buren zijn zeker aan het barbecuen". Nog wat later: ik hoor een sirene, OK dat is mijn brandalarm :')

Hele huis onder de rook, wat bleek: toen ik die klep van het gasfornuis omlaag deed stond er nog 1 gaspit aan, het koffiezetapparaat wat erop stond is gaan smelten door de hitte en vervolgens gaan roken als een gek :')

Het gesmolten plastic heb ik gelukkig bijna helemaal van die klep af kunnen krijgen.

Nog een mazzel dat het vlammetje van het gasfornuis niet uitging, anders had de hele boel nog kunnen ontploffen door gas wat aan het ontsnappen was.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_118071237
quote:
99s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 09:02 schreef Karina het volgende:
Van de zomer gebeurd: ik had iets opgewarmd op het gasfornuis, daarna de klep omlaaggedaan (zo een glazen deksel), koffiezetapparaat erop gezet, zo alles weer netjes.

Enfin, ik ga de huiskamer in en op een gegeven moment ruik ik wat, "oh de buren zijn zeker aan het barbecuen". Nog wat later: ik hoor een sirene, OK dat is mijn brandalarm :')

Hele huis onder de rook, wat bleek: toen ik die klep van het gasfornuis omlaag deed stond er nog 1 gaspit aan, het koffiezetapparaat wat erop stond is gaan smelten door de hitte en vervolgens gaan roken als een gek :')

Het gesmolten plastic heb ik gelukkig bijna helemaal van die klep af kunnen krijgen.

Nog een mazzel dat het vlammetje van het gasfornuis niet uitging, anders had de hele boel nog kunnen ontploffen door gas wat aan het ontsnappen was.
Dat had niet veel gescheeld dus... :o
pi_118071755
quote:
99s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 09:02 schreef Karina het volgende:

wow dat had inderdaad veel erger kunnen uitpakken :o
There are only 151 Pokémon.
pi_118071770
Laatst was ik met mijn collega naar de supermarkt gegaan en stonden we bij wat producten. Ik zat nog gefocused op die producten welke we zouden kiezen en begon te praten tegen mijn collega, was die eikel weggelopen en hoor ik ineens jongen zeggen: "heb je het tegen mij?"

Die dacht dat ik het tegen hem had. Wist niet hoe snel ik weg moest komen.

Of

In de zomer bij een vriendin thuis hebben ze een hordeur. De eerste keer liep ik er al tegenaan, de tweede keer stond die open en de derde keer was ik aan het rennen voor haar broertje met een spin en loop/val zo door die hordeur. Iedereen lachen en lachte zelf ook maar mee, maar heel grappig vond ik het.
  Moderator woensdag 17 oktober 2012 @ 09:39:12 #7
9859 crew  Karina
Woman
pi_118071790
quote:
11s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 09:15 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

Dat had niet veel gescheeld dus... :o
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 09:37 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

wow dat had inderdaad veel erger kunnen uitpakken :o
Op het moment zelf realiseerde ik me dat helemaal niet, dat kwam pas later. De rookmelder had ik trouwens ook nog niet een zo lang, die was net een paar maanden daarvoor geïnstalleerd. Dat was ook nog een mazzel.
niet zo tof doen
pi_118071957
quote:
99s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 09:39 schreef Karina het volgende:

[..]

[..]

Op het moment zelf realiseerde ik me dat helemaal niet, dat kwam pas later. De rookmelder had ik trouwens ook nog niet een zo lang, die was net een paar maanden daarvoor geïnstalleerd. Dat was ook nog een mazzel.
Gelukkig dat je die rookmelder had.
  Moderator woensdag 17 oktober 2012 @ 09:48:51 #9
9859 crew  Karina
Woman
pi_118071971
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 09:48 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

Gelukkig dat je die rookmelder had.
In eerste instantie had ik niet eens door dat ik de rookmelder hoorde afgaan, ik dacht dat ik een autoalarm hoorde :')
niet zo tof doen
pi_118072007
quote:
99s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 09:48 schreef Karina het volgende:

[..]

In eerste instantie had ik niet eens door dat ik de rookmelder hoorde afgaan, ik dacht dat ik een autoalarm hoorde :')
Tsja, zo heb je er NOG niks aan natuurlijk :{w
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator woensdag 17 oktober 2012 @ 09:51:30 #11
9859 crew  Karina
Woman
pi_118072023
quote:
10s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 09:50 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Tsja, zo heb je er NOG niks aan natuurlijk :{w
Nou na een aantal seconden had ik wel door dat het toch echt bij mij in de gang vandaan kwam :D
niet zo tof doen
  woensdag 17 oktober 2012 @ 09:58:03 #12
206580 Luxuria
pi_118072177
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 13:28 schreef fh101 het volgende:
Ik ben een keertje op mijn kamer met bureaustoel en al omgevallen toen ik naar achterleunde en op 2 poten (met wieltjes) balanceerde. Dat was stom. Nog stommer was dat ik onder mijn bureau in een hoekje terecht kwam, en dus niet meer zelf overeind kon komen. Dus. Dat was leuk :')
Ik lees deze nu pas, die is echt hilarisch!! _O-
  Forum Admin woensdag 17 oktober 2012 @ 10:08:16 #13
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_118072419
Gisteren nog. Zoals velen ben ik op dit moment flink verkouden en hoopt het dikke taaie groene slijm zich op in de meeste lichaamsopeningen. Toen ik gisteren dacht zo´n flinke taaie klodder op de fiets met wat gerochel in de berm te spuugen lukte dat maar half. Met als resultaat een warm slijmerig spoor van mijn mondhoek over mijn wang tot op mijn jas waar het slijm zich verzameld had. Natuurlijk geen doekje bij om het af te vegen. ;(
pi_118073356
Iets aan een collega willen vragen. "Mama.... " Uhm oeps :{ :@ :D _O-
pi_118073522
quote:
17s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 10:43 schreef douche-eendje het volgende:
Iets aan een collega willen vragen. "Mama.... " Uhm oeps :{ :@ :D _O-
Herkenbaar. Heb ik op school nog een aantal keer gehad... :')
  Forum Admin woensdag 17 oktober 2012 @ 11:12:16 #16
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_118074121
Dit was ook best beschamend. Helaas ook niet helemaal in mijn eentje. Fietsperikelen
  woensdag 17 oktober 2012 @ 11:17:56 #17
306043 tomaat52
Hallo Boppers!
pi_118074290
quote:
9s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 10:08 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Gisteren nog. Zoals velen ben ik op dit moment flink verkouden en hoopt het dikke taaie groene slijm zich op in de meeste lichaamsopeningen. Toen ik gisteren dacht zo´n flinke taaie klodder op de fiets met wat gerochel in de berm te spuugen lukte dat maar half. Met als resultaat een warm slijmerig spoor van mijn mondhoek over mijn wang tot op mijn jas waar het slijm zich verzameld had. Natuurlijk geen doekje bij om het af te vegen. ;(
Dude. :D :r
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
pi_118074685
ik heb een keer een kwartier lang naar mijn telefoon gezocht, toen ik de huistelefoon wou pakken om mijzelf op te bellen kwam ik erachter dat ik hem al die tijd gewoon vast had
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
  woensdag 17 oktober 2012 @ 11:40:22 #19
206580 Luxuria
pi_118075085
quote:
9s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 10:08 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Iiieeeuw.
Ik heb regelmatig wel eens dat als ik iemand in wil halen op de fiets, diegene net voordat ik naast hem fiets, ook zo'n klodder wegspuugt. Ik denk doe dat ff de andere kant op of helemaal niet.
Gelukkig tot nu toe nog nooit tegen me aan gekregen :r
pi_118075279
Ik had op een vliegveld een beschimmeld broodje gekregen waar ik pas tijdens het eten achter kwam. Tijdens de vlucht begon ik me al beroerd te voelen, maar in de auto naar huis begon het helemaal erg te worden. En toen moest ik op een gegeven moment kotsen. Raam stond gelukkig al open, maar ik was net niet snel genoeg. Gevolg: Er vloog een stukje kots vol in het gezicht van een vriend van me, de rest ging over de zijkant van de auto. Daarna de rest met de deur open afgemaakt.

Was best guur :P
pi_118077664
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 11:29 schreef pannenkoekeneter het volgende:
ik heb een keer een kwartier lang naar mijn telefoon gezocht, toen ik de huistelefoon wou pakken om mijzelf op te bellen kwam ik erachter dat ik hem al die tijd gewoon vast had
Ja, jezelf bellen en later kijken van wie je een gemiste oproept hebt :D |:(
pi_118078270
quote:
2s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 11:45 schreef ArnosL het volgende:
Ik had op een vliegveld een beschimmeld broodje gekregen waar ik pas tijdens het eten achter kwam. Tijdens de vlucht begon ik me al beroerd te voelen, maar in de auto naar huis begon het helemaal erg te worden. En toen moest ik op een gegeven moment kotsen. Raam stond gelukkig al open, maar ik was net niet snel genoeg. Gevolg: Er vloog een stukje kots vol in het gezicht van een vriend van me, de rest ging over de zijkant van de auto. Daarna de rest met de deur open afgemaakt.

Was best guur :P
;( :r :')
  woensdag 17 oktober 2012 @ 13:18:03 #23
377656 DoofenSchmirz
You glorified Waffle iron!
pi_118078838
In een dronken bui op de brommer stappen, het gevoel hebben dat je moet kotsen.
Helm zat al vast en ik ging het niet redden.

Daar ik straal bezopen was, deed ik het vizier open (dacht ik) en HOPPAAA!!!

Maar waarom zit alle kots aan de binnenkant?

Bleek dat ik alvorens te buikhuilen, mijn vizier DICHT had gedaan. :')
Perry the Platypus, what an unexpected surprise. And by unexpected, I really mean unexpected, what are you doing here, this is my week off.
Origin ID: LatteFragiato
Battlefield 3: [BoF]Robhimself
pi_118080484
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 13:18 schreef DoofenSchmirz het volgende:

:r

Wat een vettige dingen hier allemaal ;( :')
  Moderator / Redactie FP woensdag 17 oktober 2012 @ 14:19:19 #25
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_118081064
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 13:18 schreef DoofenSchmirz het volgende:

:D
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_118082897
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 12:46 schreef HiddenResponse het volgende:

[..]

Ja, jezelf bellen en later kijken van wie je een gemiste oproept hebt :D |:(
jep ook wel eens gedaan :D
pi_118082981
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 11:40 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Iiieeeuw.
Ik heb regelmatig wel eens dat als ik iemand in wil halen op de fiets, diegene net voordat ik naast hem fiets, ook zo'n klodder wegspuugt. Ik denk doe dat ff de andere kant op of helemaal niet.
heb het op die manier een keer vol in mijn gezicht gekregen
pi_118083800
Ik werd misselijk in de auto en ineens, echt ineens een hele dikke zure straal over het hele dashboard. Maanden later rook het nog zuur als ik de blowers aanzette. Mijn radioknopjes functioneren ook niet helemaal meer zoalsnhet hoort
pi_118094810
was echt heel erg ziek en moest kotsen. ik dus met me hoofd over de wc bukken door de druk moest ik ook een scheet laten, bleek dus dat ik ook aan de diaree was. het was een grote puinhoop :(
pi_118095566
Laatst, zat op de racefiets, moest dringend mijn behoefte doen, je krijgt dat pak dan niet al te sneluit.. Te laat! @ genant
Ik ben een wielrenner en daar ben ik trots op!
pi_118095635
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 19:53 schreef pannenkoekeneter het volgende:
was echt heel erg ziek en moest kotsen. ik dus met me hoofd over de wc bukken door de druk moest ik ook een scheet laten, bleek dus dat ik ook aan de diaree was. het was een grote puinhoop :(
_O-
pi_118098800
ben een tijdje terug met vrienden pannenkoeken gaan eten.
leuke avond gehad en had er vaker gegeten en wist dat het lekker was.
eind van de avond was ik weer alleen thuis en had wel wat buikpijn maarja goed veel gegeten dus dan krijg je dat,
tot ik op het idee kwam van: een goede scheet laten kan opluchten :D
dat was een stomme fout, had enorme diarree en kon daarna al mn kleding uitspoelen en onder de douche..
wat voelde ik mij klote
Wie een kuil graaft voor een ander is in ieder geval geen egoïst
  woensdag 17 oktober 2012 @ 21:54:51 #33
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_118101848
quote:
15s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 21:05 schreef Ellatjuh het volgende:
ben een tijdje terug met vrienden pannenkoeken gaan eten.
leuke avond gehad en had er vaker gegeten en wist dat het lekker was.
eind van de avond was ik weer alleen thuis en had wel wat buikpijn maarja goed veel gegeten dus dan krijg je dat,
tot ik op het idee kwam van: een goede scheet laten kan opluchten :D
dat was een stomme fout, had enorme diarree en kon daarna al mn kleding uitspoelen en onder de douche..
wat voelde ik mij klote
Gelukkig was je al thuis!
pi_118103128
Ik wilde daarnet wegrijden zonder dat ik de auto gestart had.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  woensdag 17 oktober 2012 @ 22:27:18 #35
306043 tomaat52
Hallo Boppers!
pi_118103614
quote:
9s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 22:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
pi_118103688
quote:
_O_
pi_118104421
Dit was echt een grappig topic maar zo'n overkill aan poep, plas en kots hoeft van mij niet :'(
pi_118104442
quote:
Ik wou eens een keer wegrijden in paps auto en maar vloeken waarom dat klote ding niet in de versnelling ging.. :(

Ik was vergeten de koppeling in te trappen.. :') Dat kwam omdat ik op dat moment een automaat had.. :P
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_118104591
Deze is al jaren geleden gebeurd.

Ik heb een paar leuke flessen whisky staan in een kastje met een deurtje ervoor. Ik had net een glas ingeschonken en wilde de fles terugzetten. Met mijn rechterhand had ik het kastdeurtje vast en, vooroverleunend, wilde ik met mijn linkerhand de zojuist gebruikte fles achter een kleinere lepelen.

Ineens ging het heel snel; ik tikte per ongeluk de kleinere fles uit het kastje en uit een reflex wilde ik deze met mijn rechterhand opvangen. Met rechts had ik alleen nog het kastdeurtje vast en voordat ik het wist sloeg ik dus het kastdeurtje snoei-hard in mijn eigen gezicht. Zo hard dat ik achteruit tegen de zijkant van de bank viel en even ben blijven zitten.

Alle flessen waren nog heel trouwens en het was echt pas mijn eerste glas.
  woensdag 17 oktober 2012 @ 22:50:36 #40
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_118104917
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 22:44 schreef dot-matrix het volgende:
Deze is al jaren geleden gebeurd.

Ik heb een paar leuke flessen whisky staan in een kastje met een deurtje ervoor. Ik had net een glas ingeschonken en wilde de fles terugzetten. Met mijn rechterhand had ik het kastdeurtje vast en, vooroverleunend, wilde ik met mijn linkerhand de zojuist gebruikte fles achter een kleinere lepelen.

Ineens ging het heel snel; ik tikte per ongeluk de kleinere fles uit het kastje en uit een reflex wilde ik deze met mijn rechterhand opvangen. Met rechts had ik alleen nog het kastdeurtje vast en voordat ik het wist sloeg ik dus het kastdeurtje snoei-hard in mijn eigen gezicht. Zo hard dat ik achteruit tegen de zijkant van de bank viel en even ben blijven zitten.

Alle flessen waren nog heel trouwens en het was echt pas mijn eerste glas.
_O-
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_118106956
Ik wilde laatst met de bus naar het station reizen maar het lukte maar niet om in te checken met mijn OV chipkaart.
Uiteindelijk maar zwart gereisd want het was superdruk en toch maar een klein stukje. Zat al wel te vloeken op die klote kaart die het nooit deed.

Even later op het station wilde ik inchecken bij de NS en deed die kaart het weer niet.
Staat er ineens een klasgenoot voor me. Uhh je weet dat dit je collegekaart is in plaats van je ov kaart?

Nee dus :')
  woensdag 17 oktober 2012 @ 23:51:43 #42
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_118107911
quote:
2s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 22:42 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Ik wou eens een keer wegrijden in paps auto en maar vloeken waarom dat klote ding niet in de versnelling ging.. :(

Ik was vergeten de koppeling in te trappen.. :') Dat kwam omdat ik op dat moment een automaat had.. :P
Ik zat een keer bij m'n oom en tante in de auto. Ze reed achteruit, maar niet bepaald soepel. Was ze vergeten de handrem er af te halen.
  woensdag 17 oktober 2012 @ 23:52:21 #43
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_118107944
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 23:51 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Ik zat een keer bij m'n oom en tante in de auto. Ze reed achteruit, maar niet bepaald soepel. Was ze vergeten de handrem er af te halen.
Oow, dat gebeurt me echt te vaak.
pi_118108022
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 23:51 schreef Ceviche het volgende:

[..]

lol _O-

Ik heb van Eindhoven naar Venlo gereden met de handrem op, in het begin ging het al een beetje trager dan normaal, maar eens aangekomen in Venlo was het opeens: heey de auto wilt niet meer blijven staan op de handrem: goh.. :+

Geluk bij een ongeluk was dat de handrem zowiezo al beetje op was en vervangen moest worden door nieuwe, maar ja.. :')
Quote van Tjabbo:
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
pi_118108041
quote:
99s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 23:52 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

Oow, dat gebeurt me echt te vaak.
Koop een Renault Scenic/Laguna of VW Passat of elk ander willekeurig auto met electrische handrem.. :P
Quote van Tjabbo:
  woensdag 17 oktober 2012 @ 23:58:13 #46
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_118108277
quote:
2s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 23:54 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Koop een Renault Scenic/Laguna of VW Passat of elk ander willekeurig auto met electrische handrem.. :P
Net een polo aangeschaft. :P
pi_118108300
quote:
99s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 23:58 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

Net een polo aangeschaft. :P
Ayy.. Snel inruilen op een Passat dan.. :P
Quote van Tjabbo:
pi_118109718
Stoppen voor een spoorwegovergang is opzich niet zo beschamend, maar wel wanneer je zó dichtbij stopt (terwijl er niemand achter je staat) dat de slagboom je motorkap raakt...
  donderdag 18 oktober 2012 @ 00:32:03 #49
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_118109834
Nog een auto-faal: bij een parkeergarage of een tolweg nét te ver van de kaartjesautomaat staan, zodat je of als een debiel half uit je auto hangt of daadwerkelijk uit moet stappen.
pi_118110762
Haha, toen ik een jaar of acht was een nieuwe fiets gekregen, met dynamo! Dus ik testen of mijn voorlicht het deed (over het stuur hangend en in de lamp proberen te kijken) tot er ineens een lantaarnpaal in de weg stond.. Had niet bedacht dat ik gewoon mijn hand voor de lamp kon houden :')
  donderdag 18 oktober 2012 @ 01:16:44 #51
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_118111429
Ook hier een kotsverhaal;

Was een jaartje of tien en ik had spaghetti met kaas gegeten. Ik sliep op zolder en mijn bed stond tegen de reling aan. Aan 1 kant van het bed had je nog een deel over waar je bij het schot kon komen en muur. Dus ik in het donker helemaal misselijk uit de verkeerde kant van mijn bed gesprongen, en ik kon dus niet weg en kon niets zien.

Uiteindelijk in en hopeloze poging dus maar in mijn handen gekotst maar het was zoveel dat de rest over de reling heen ging en er allemaal spaghetti aan de muur plakte.

Ook voor het eerst dat ik seks heb gehad met een meid, werd ik thuis helemaal misselijk en heb ik de badkamer onder gekotst. Lief als mijn pa toen was heeft hij het opgeruimd voor me en vroeg zich af wat ik gegeten had. Ehmmm... :+
Bay of Plenty
pi_118111590
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 01:16 schreef oLexie het volgende:
Ook hier een kotsverhaal;
.....
Uiteindelijk in en hopeloze poging dus maar in mijn handen gekotst maar het was zoveel dat de rest over de reling heen ging en er allemaal spaghetti aan de muur plakte. ll
.....
:{w Daarom altijd als je kotst je tandjes op elkaar houden :7
Dan blijven de lekkerste brokjes binnen :Y)
  donderdag 18 oktober 2012 @ 01:24:00 #53
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_118111601
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 01:23 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

:{w Daarom altijd als je kotst je tandjes op elkaar houden :7
Dan blijven de lekkerste brokjes binnen :Y)
:r
Bay of Plenty
  Moderator donderdag 18 oktober 2012 @ 07:27:10 #54
9859 crew  Karina
Woman
pi_118113897
Net gebeurd: ik sta voor het stoplicht te wachten en het wordt groen, ik doorrijden. Komt een auto keihard aanrijden van rechts, ik nog denken: wat een lul hij rjidt door rood.

Wat blijkt: ik reed zelf door rood :@ Er zijn daar 2 stoplichten, 1 voor linksaf en 1 voor rechtdoor, ik denk dat die voor rechtdoor op groen ging en ik dacht dat het voor mij groen was (ik was nog niet helemaal wakker denk ik, ik rijd daar elke dag).

quote:
99s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 00:32 schreef egeltje1985 het volgende:
Nog een auto-faal: bij een parkeergarage of een tolweg nét te ver van de kaartjesautomaat staan, zodat je of als een debiel half uit je auto hangt of daadwerkelijk uit moet stappen.
:D Ja heel herkenbaar. Hier op het werk is ook een slagboom en dit is mij ook wel een keer of wat gebeurd.
niet zo tof doen
  donderdag 18 oktober 2012 @ 08:57:56 #55
206580 Luxuria
pi_118114843
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 01:16 schreef oLexie het volgende:
Ook voor het eerst dat ik seks heb gehad met een meid, werd ik thuis helemaal misselijk en heb ik de badkamer onder gekotst. Lief als mijn pa toen was heeft hij het opgeruimd voor me en vroeg zich af wat ik gegeten had. Ehmmm... :+
Ik zie het verband niet echt tussen wat je gegeten hebt en dat je seks met een meid hebt gehad? :)
  donderdag 18 oktober 2012 @ 10:25:17 #56
267795 De_Vink
De vink is een dagtrekker
pi_118117048
Gisteren parkeer ik de auto, stap uit en net voordat ik de deur in het slot gooi begint de auto weg te rollen!!! Was ik vergeten de handrem erop te zetten |:( Als een gek zwaai ik de deur weer open en duik in een "superman" achtige manier de auto in en trek met alle macht aan de handrem... Gelukkig kwam er niemand aan op dat moment want de auto stond echt half op de weg :')

Ik moest zelf best wel lachen om mijn dramatische duik toen ik overeind kwam en heb zo snel mogelijk de auto weer achteruit in het vak gereden. Is me echt nog nooooooit overkomen dat ik de handrem vergeet, maar voor alles een eerste keer zullen we maar zeggen.

[ Bericht 0% gewijzigd door De_Vink op 18-10-2012 12:15:41 ]
Zang: Heftig, melodieus "tsitsitsitsitsitsitsi-tjoe-ie-ò"
Lokroep: Een herhaald en helder "pink", ook "wiet" en "tsjwit". In vlucht en tijdens de trek een zacht "tjuub-tjuub"
pi_118117178
Na een concert gingen we op de terugweg even lang de benzinepomp voor snacks en drinken. Nadat ik mijn buit gekocht had stapte ik weer in de auto en riep: 'Let's go motherfuckers'
Toen ik opkeek zag ik drie voor mij totaal onbekende jongens zitten en na zo'n 10 sec verwarring zag ik in de vooruit dat onze auto (exact dezelfde auto!) 10 meter verder geparkeerd stond....
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_118117247
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 10:30 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Na een concert gingen we op de terugweg even lang de benzinepomp voor snacks en drinken. Nadat ik mijn buit gekocht had stapte ik weer in de auto en riep: 'Let's go motherfuckers'
Toen ik opkeek zag ik drie voor mij totaal onbekende jongens zitten en na zo'n 10 sec verwarring zag ik in de vooruit dat onze auto (exact dezelfde auto!) 10 meter verder geparkeerd stond....
  donderdag 18 oktober 2012 @ 10:35:31 #59
306043 tomaat52
Hallo Boppers!
pi_118117331
quote:
2s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 23:53 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

lol _O-

Ik heb van Eindhoven naar Venlo gereden met de handrem op, in het begin ging het al een beetje trager dan normaal, maar eens aangekomen in Venlo was het opeens: heey de auto wilt niet meer blijven staan op de handrem: goh.. :+

Geluk bij een ongeluk was dat de handrem zowiezo al beetje op was en vervangen moest worden door nieuwe, maar ja.. :')
Je hebt dus je remblokken vernaggeld. :D

Volgende keer gewoon in de versnelling zetten. En in de winter NOOIT op de handrem. :+
pi_118117425
Oh en laatst nog een, ik was aan het shoppen en had een leuk jurkje gespot. Ik dat jurkje passen, kreeg het maar met moeite aan en toen ik het eenmaal aan had zat het veel te strak. Dus ik wilde het weer uit gaan doen maar dat ging toch niet zo makkelijk. Na 10 minuten trekken en sjorren met een knalrood hoofd van de inspanning gevraagd of mijn schoonmoeder met wie ik aan het shoppen was even kon helpen. Maar ook dat lukte niet, komt 5 min later de verkoopster aan met de melding dat er aan de zijkant gewoon een rits zit... Ja toen was het jurkje zo uit..
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_118117839
quote:
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_118118300
quote:
2s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 22:42 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

:') Ik had iets anders: ik reed een proefrit in een automaat en bij de uitrit van de garage wilde ik de koppeling intrappen. Toen stond ik heel snel stil.
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
pi_118118407
conclussie... kotsen en auto's zijn nr.1 oorzaak beschamende momenten
pi_118118504
quote:
_O-

quote:
Helemaal erg als die het kaartje niet pakt en je maar uit het raam hangt.

quote:
2s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 23:53 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

lol _O-

Komt me bekend voor :') Mercedes van mijn vader heeft zo'n handrem aan de linkerkant die je naar je toe moet trekken. Toen ik daar voor de eerste keer in reed was ik al de handrem aan het zoeken, maar dacht dat die er niet op zat ofzo. Het rijden ging best stug, maar het is een suv dacht dat hoort zo en toen begon ineens dat lampje van handrem te branden! Ik de auto stopgezet en na 10 minuten gezocht te hebben en m'n pa gebeld had ik em gevonden! Dacht dat het een bakje ofzo was die hendel die de handrem dus was :')
pi_118118518
Laatst bij de supermarkt: ik wilde een bakje slagroom pakken. Helaas bleef mijn trui haken aan een bordje en toen ik mijn los wrikte flikkerde er een bakje slagroom naar beneden. :') Die viel vol op een toetje daaronder die daardoor open barstte en toen is het bakje zelf geklapt. Mijn broekspijpen waren wit, mijn schoenen waren wit en de vloer van de winkel zat onder de slagroom.

Dat was een gevalletje oeps.
pi_118118704
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 11:11 schreef Kentekenplaat het volgende:
Laatst bij de supermarkt: ik wilde een bakje slagroom pakken. Helaas bleef mijn trui haken aan een bordje en toen ik mijn los wrikte flikkerde er een bakje slagroom naar beneden. :') Die viel vol op een toetje daaronder die daardoor open barstte en toen is het bakje zelf geklapt. Mijn broekspijpen waren wit, mijn schoenen waren wit en de vloer van de winkel zat onder de slagroom.

Dat was een gevalletje oeps.
volgens mij werd je toen wel stom aangekeken of niet?
  donderdag 18 oktober 2012 @ 11:28:55 #67
206580 Luxuria
pi_118119080
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 11:11 schreef HiddenResponse het volgende:
erg als die het kaartje niet pakt en je maar uit het raam hangt.

[..]

Komt me bekend voor :') Mercedes van mijn vader heeft zo'n handrem aan de linkerkant die je naar je toe moet trekken. Toen ik daar voor de eerste keer in reed was ik al de handrem aan het zoeken, maar dacht dat die er niet op zat ofzo. Het rijden ging best stug, maar het is een suv dacht dat hoort zo en toen begon ineens dat lampje van handrem te branden! Ik de auto stopgezet en na 10 minuten gezocht te hebben en m'n pa gebeld had ik em gevonden! Dacht dat het een bakje ofzo was die hendel die de handrem dus was :')
Ja in die nieuwe auto's is dat echt heel gek he.
Ik moest een keer met mijn baas mee een leaseauto terug naar de garage brengen. Ik reed in die leasebak en hij in zijn eigen auto.
Ik had geen idee hoe dat allemaal werkte, dat had ik nog nooit gezien zo in een auto.
pi_118119113
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 11:17 schreef pannenkoekeneter het volgende:

[..]

volgens mij werd je toen wel stom aangekeken of niet?
Geen idee, ik durfde er niet op te letten. :@
pi_118119158
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 11:29 schreef Kentekenplaat het volgende:

[..]

Geen idee, ik durfde er niet op te letten. :@
hoofd omlaag en snel weglopen als een baas
pi_118119521
Een 'kus' onder een mailtje zetten naar een totaal onbekende collega van een andere afdeling, waar ik voor een hele serieuze vraag bij moest zijn (uit automatisme, sluit mn smjes ook zo af :') )
pi_118119719
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 11:28 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Ja in die nieuwe auto's is dat echt heel gek he.
Ik moest een keer met mijn baas mee een leaseauto terug naar de garage brengen. Ik reed in die leasebak en hij in zijn eigen auto.
Ik had geen idee hoe dat allemaal werkte, dat had ik nog nooit gezien zo in een auto.
Ja, vooral als het nieuw voor je is. Moest ook een keer de tijdelijke auto van mijn baas op het andere parkeerterrein zetten, want zijn auto werd weer gebracht en die moest natuurlijk perse op zijn plek staan. Zit ik in de auto en weer een handrem probleem. Is het een klein knopje dicht bij de pook.

Of ik moest een amerikaanse auto wegzetten en toen moest ik terug naar mijn collega om te vragen hoe die schakelt. Maarja dat wisten ze natuurlijk al en vroegen zich af wanneer ik met die vraag zou komen.

Dan voel ik me altijd echt dom.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 11:49:14 #72
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_118119778
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 11:41 schreef pamper het volgende:
Een 'kus' onder een mailtje zetten naar een totaal onbekende collega van een andere afdeling, waar ik voor een hele serieuze vraag bij moest zijn (uit automatisme, sluit mn smjes ook zo af :') )
Haha, ik sluit smsjes/mailtjes naar vrienden ook altijd af met XXXX oid. :') Is er door de jaren een beetje ingeslopen, gewoon inside grapjes.

Totdat je idd een werkgerelateerde serieuze mail stuurt en dat snel even afsluit met xxxxx. :'( KAK. :')
Gourmetten of steengrillen?
pi_118119904
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 11:08 schreef pannenkoekeneter het volgende:
conclussie... kotsen en auto's zijn nr.1 oorzaak beschamende momenten
Fietsen ook wel..

hebben jullie wel eens je veter rond je pedaal gehad?
Dat had ik onlangs nog en dan maar proberen zachtjes te vallen
pi_118119981
quote:
9s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 11:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Fietsen ook wel..

laatst op de fiets naar school zat mijn veter los(ik strik ze niet doe ze los in mijn schoenen omdat ik sneakers heb). anyway, hij zat dus los en kwam in mijn ketting, vloog bijna met een rotgang tegen een auto aan terwijl ik mijn voet probeerde los te trekken kwam uiteindelijk tot stilstand doordat ik met mijn voorband tegen een stoeprand aankwam viel bijna op mijn plaat maar wist net optijd mijn evenwicht te redden
  donderdag 18 oktober 2012 @ 11:55:43 #75
306043 tomaat52
Hallo Boppers!
pi_118119998
quote:
9s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 11:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Fietsen ook wel..

Broekspijp tussen de ketting en het tandwiel mag ook? :D
  donderdag 18 oktober 2012 @ 11:58:47 #76
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_118120130
Ohja, jaar geleden toen ik begon bij nieuwe baan…mocht al snel in de dure lease-bak van m’n baas naar een afspraak. Hij mij de sleutels meegeven + een tankpas, want ik moest ‘m nog effe volgooien. Ik in de auto zitten, was natuurlijk m’n eigen schrootbak gewend, en na even zoeken had ik ‘m gestart en kon ik naar het tankstation. Eenmaal daar dacht ik: WAAR THE FUCK zit dat knopje om het benzineklepje open te gooien? Ik stond echt voor die pomp, duizend knopjes in de auto….en dacht nog: ik ga hier m’n baas echt niet voor bellen.

Ik dus random wat knoppen ingedrukt waarvan ik dacht dat het De Knop moest zijn…nou op een gegeven moment vloog zelfs de achterbak automatisch open. :') Echt een kwartier gezocht, toen toch maar m’n baas gebeld…”Euh ja, ik heb effe gezocht maar kan de knop niet vinden waarvan het klepje open gaat!” Hij: huh? Welke knop? Ik: Ja, het hendeltje ofzo waardoor het benzineklepje openg..Hij: Waar heb je het over? Je moet gewoon even op het klepje zelf drukken, dan springt ‘ie open!

Ik uitstappen…En warempel. In deze supersonische auto waar alles automatisch was ging het benzineklepje open door…eventjes op het klepje zelf te douwen. :'(
  donderdag 18 oktober 2012 @ 12:16:44 #77
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_118120797
quote:
5s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 08:57 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Ik zie het verband niet echt tussen wat je gegeten hebt en dat je seks met een meid hebt gehad? :)
Niet nee?
Bay of Plenty
  donderdag 18 oktober 2012 @ 12:18:55 #78
206580 Luxuria
pi_118120906
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 12:16 schreef oLexie het volgende:

[..]

Niet nee?
Je doelt op lichaamssappen? :')
  donderdag 18 oktober 2012 @ 12:21:09 #79
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_118120991
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 12:18 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Je doelt op lichaamssappen? :')
Misschien ben ik te jong, of jij te oud. Orale seks wordt zo nu en dan ook wel eten genoemd.
Bay of Plenty
  donderdag 18 oktober 2012 @ 12:27:26 #80
206580 Luxuria
pi_118121228
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 12:21 schreef oLexie het volgende:

[..]

Misschien ben ik te jong, of jij te oud. Orale seks wordt zo nu en dan ook wel eten genoemd.
Serieus? Daar heb ik idd nog nooit van gehoord en ik ben niet oud.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 12:28:09 #81
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_118121249
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 12:27 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Dat vermoeden had ik al. Weet je het nu ;)
Ik vond het wel een ironische vraag van me pa. :')
Bay of Plenty
  donderdag 18 oktober 2012 @ 12:29:45 #82
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_118121301
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 12:27 schreef Luxuria het volgende:

[..]

'eating pussy'
  donderdag 18 oktober 2012 @ 12:30:12 #83
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_118121313
quote:
99s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 12:29 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

eating pussy
ja maar eating dick toch niet.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 12:30:53 #84
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_118121333
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 12:30 schreef Silenus het volgende:

[..]

Nee, klopt. Zat even na te denken, orale sex moet vervangen worden door orale seks met vrouwen.
Bay of Plenty
  donderdag 18 oktober 2012 @ 12:32:05 #85
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_118121381
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 12:30 schreef Silenus het volgende:

[..]

Nee, dat niet inderdaad.

:)
  donderdag 18 oktober 2012 @ 12:35:24 #86
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_118121481
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 12:30 schreef oLexie het volgende:

[..]

Nee, klopt. Zat even na te denken, orale sex moet vervangen worden door orale seks met vrouwen.
Daar heb ik in principe niks op tegen.
pi_118121503
Een keer na een goede avond stappen m'n wasbak op de slaapkamer volgekotst, waardoor deze verstopt raakte. Vervolgens als grap tegen een vriend die bleef slapen gezegd: 'Eigenlijk moet je een foto ervan maken en dan op Facebook zetten.', terwijl ik m'n iPhone erboven houd. Ik draai me hoofd om, en zie m'n telefoon tussen de stukjes pasta liggen. :')

Volgende ochtend toch maar wat aan die verstopping moeten doen, rooster uit de wasbak geschroefd zodat het beter zou doorlopen. Zit ik achter de computer, hoor ik getik achter me. Loopt m'n kots langs de afvoerbuis op de schoenendoos onder de wasbak. Blijkt dat met datzelfde schroefje van het rooster ook de afvoerbuis vastzit.
pi_118121977
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 11:55 schreef pannenkoekeneter het volgende:

[..]

laatst op de fiets naar school zat mijn veter los(ik strik ze niet doe ze los in mijn schoenen omdat ik sneakers heb). anyway, hij zat dus los en kwam in mijn ketting, vloog bijna met een rotgang tegen een auto aan terwijl ik mijn voet probeerde los te trekken kwam uiteindelijk tot stilstand doordat ik met mijn voorband tegen een stoeprand aankwam viel bijna op mijn plaat maar wist net optijd mijn evenwicht te redden
OMG! :') :D
quote:
12s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 11:55 schreef tomaat52 het volgende:

[..]

Broekspijp tussen de ketting en het tandwiel mag ook? :D
Dat is nog enger :o
pi_118121998
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 12:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

OMG! :') :D

[..]

Dat is nog enger :o
jep, ik stond zelf ook te kijken van wat voor een waus ben ik
pi_118122198
Op stap op vakantie.. ik ben nogal lang (1.97), dat meiske waar ik sjans van had wat kleiner (rond de 1.65 schat ik). Omdat onze geluidsgolven zich op verschillende hoogtes bevonden en de muziek nogal hard stond dacht ik sociaal te zijn en mijn hoofd wat omlaag te brengen zodat ik beter kan luisteren. Zij bedacht zich echter op hetzelfde moment om op haar tenen te gaan staan met als gevolg een knoelharde kopstoot van mij.

Lijkt me duidelijk dat het toen binnen enkele seconden gedaan was precies :')
Ben je het wel of niet met me eens? Quote me en reageer.
pi_118123833
keertje had ik een mail van een klant die eigenlijk bij mijn collega moest zijn..

dus ik mailtje gemaakt...

hey je moet dat kutwijf .... (achternaam ) ff bellen

jankt de hele dag al op mijn mail...

bel of mail dat monster...

had ik op reply naar die klant gedrukt ;(
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_118125116
quote:
12s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 10:35 schreef tomaat52 het volgende:

[..]

Je hebt dus je remblokken vernaggeld. :D

Volgende keer gewoon in de versnelling zetten. En in de winter NOOIT op de handrem. :+
Toen had ik trommels dus remschoenen :P Na die actie heb ik hem omgebouwd na schijven.. :')
Quote van Tjabbo:
pi_118125188
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 13:42 schreef Thezappa het volgende:
keertje had ik een mail van een klant die eigenlijk bij mijn collega moest zijn..

dus ik mailtje gemaakt...

hey je moet dat kutwijf .... (achternaam ) ff bellen

jankt de hele dag al op mijn mail...

bel of mail dat monster...

had ik op reply naar die klant gedrukt ;(
Hoelang was jij ook alweer werkzoekend na dit ongeval..? :')
Quote van Tjabbo:
pi_118125250
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 12:28 schreef oLexie het volgende:

[..]

Dat vermoeden had ik al. Weet je het nu ;)
Ik vond het wel een ironische vraag van me pa. :')
Maar had het kotsen ook echt wat te maken met het "eten" ? Zo ja, dan wil ik niets weten over de hygiëne, of het gebrek daar aan, bij die andere vrouw. :r
pi_118125265
Dus ik wou net heul hip een pannenkoek uit de pan op mijn bord laten sliden. Maar eea was iets te glad, hoppa zo de gootsteen in :')
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  donderdag 18 oktober 2012 @ 14:25:31 #96
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_118125662
quote:
2s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 23:54 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Gewoon onthouden om iedere keer voor het wegrijden de handrem eraf te doen is ook een optie. Meestal heb je een bepaalde volgorde van handelingen voor je wegrijdt (tenminste mij is dat zo aangeleerd, dus ik kan het mis hebben). Dan voeg je daar het handrem losmaken aan toe. Bijvoorbeed: riem om, auto starten, spiegels checken, handrem los, in versnelling, wegrijden...
quote:
Daar heb ik dan weer geen last van. Ik probeer altijd zo te rijden dat ik dat kastje net niet raak met de auto :P .
pi_118125833
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 11:40 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Iiieeeuw.
Ik heb iemand op die manier wel eens vol in z'n smoel gespuugd :')
pi_118125982
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:25 schreef AdoraBelle het volgende:

[..]

Gewoon onthouden om iedere keer voor het wegrijden de handrem eraf te doen is ook een optie. Meestal heb je een bepaalde volgorde van handelingen voor je wegrijdt (tenminste mij is dat zo aangeleerd, dus ik kan het mis hebben). Dan voeg je daar het handrem losmaken aan toe. Bijvoorbeed: riem om, auto starten, spiegels checken, handrem los, in versnelling, wegrijden...

Ik stap in, start de auto, gooi hem in de versnelling, handrem omlaag, gordel om en koppeling los en rijden.. :)
Quote van Tjabbo:
  Moderator / Redactie FP donderdag 18 oktober 2012 @ 15:08:19 #99
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_118127354
quote:
Schitterend _O_
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_118138212
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 10:38 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Oh en laatst nog een, ik was aan het shoppen en had een leuk jurkje gespot. Ik dat jurkje passen, kreeg het maar met moeite aan en toen ik het eenmaal aan had zat het veel te strak. Dus ik wilde het weer uit gaan doen maar dat ging toch niet zo makkelijk. Na 10 minuten trekken en sjorren met een knalrood hoofd van de inspanning gevraagd of mijn schoonmoeder met wie ik aan het shoppen was even kon helpen. Maar ook dat lukte niet, komt 5 min later de verkoopster aan met de melding dat er aan de zijkant gewoon een rits zit... Ja toen was het jurkje zo uit..
Dit heb ik ook meegemaakt, precies hetzelfde...
Jurkje nog wel gekocht naderhand overigens :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')