quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:58 schreef gebrokenglas het volgende:
Daannet, tijdens het bijsnoeien van de heg met de heggeschaar, het eigen snoer doorzagen....![]()
Dat had niet veel gescheeld dus...quote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:02 schreef Karina het volgende:
Van de zomer gebeurd: ik had iets opgewarmd op het gasfornuis, daarna de klep omlaaggedaan (zo een glazen deksel), koffiezetapparaat erop gezet, zo alles weer netjes.
Enfin, ik ga de huiskamer in en op een gegeven moment ruik ik wat, "oh de buren zijn zeker aan het barbecuen". Nog wat later: ik hoor een sirene, OK dat is mijn brandalarm
Hele huis onder de rook, wat bleek: toen ik die klep van het gasfornuis omlaag deed stond er nog 1 gaspit aan, het koffiezetapparaat wat erop stond is gaan smelten door de hitte en vervolgens gaan roken als een gek![]()
Het gesmolten plastic heb ik gelukkig bijna helemaal van die klep af kunnen krijgen.
Nog een mazzel dat het vlammetje van het gasfornuis niet uitging, anders had de hele boel nog kunnen ontploffen door gas wat aan het ontsnappen was.
wow dat had inderdaad veel erger kunnen uitpakkenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:02 schreef Karina het volgende:
Van de zomer gebeurd: ik had iets opgewarmd op het gasfornuis, daarna de klep omlaaggedaan (zo een glazen deksel), koffiezetapparaat erop gezet, zo alles weer netjes.
Enfin, ik ga de huiskamer in en op een gegeven moment ruik ik wat, "oh de buren zijn zeker aan het barbecuen". Nog wat later: ik hoor een sirene, OK dat is mijn brandalarm
Hele huis onder de rook, wat bleek: toen ik die klep van het gasfornuis omlaag deed stond er nog 1 gaspit aan, het koffiezetapparaat wat erop stond is gaan smelten door de hitte en vervolgens gaan roken als een gek![]()
Het gesmolten plastic heb ik gelukkig bijna helemaal van die klep af kunnen krijgen.
Nog een mazzel dat het vlammetje van het gasfornuis niet uitging, anders had de hele boel nog kunnen ontploffen door gas wat aan het ontsnappen was.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:15 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Dat had niet veel gescheeld dus...
Op het moment zelf realiseerde ik me dat helemaal niet, dat kwam pas later. De rookmelder had ik trouwens ook nog niet een zo lang, die was net een paar maanden daarvoor geïnstalleerd. Dat was ook nog een mazzel.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:37 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
wow dat had inderdaad veel erger kunnen uitpakken
Gelukkig dat je die rookmelder had.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:39 schreef Karina het volgende:
[..]
[..]
Op het moment zelf realiseerde ik me dat helemaal niet, dat kwam pas later. De rookmelder had ik trouwens ook nog niet een zo lang, die was net een paar maanden daarvoor geïnstalleerd. Dat was ook nog een mazzel.
In eerste instantie had ik niet eens door dat ik de rookmelder hoorde afgaan, ik dacht dat ik een autoalarm hoordequote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:48 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Gelukkig dat je die rookmelder had.
Tsja, zo heb je er NOG niks aan natuurlijkquote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:48 schreef Karina het volgende:
[..]
In eerste instantie had ik niet eens door dat ik de rookmelder hoorde afgaan, ik dacht dat ik een autoalarm hoorde
Nou na een aantal seconden had ik wel door dat het toch echt bij mij in de gang vandaan kwamquote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tsja, zo heb je er NOG niks aan natuurlijk
Ik lees deze nu pas, die is echt hilarisch!!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:28 schreef fh101 het volgende:
Ik ben een keertje op mijn kamer met bureaustoel en al omgevallen toen ik naar achterleunde en op 2 poten (met wieltjes) balanceerde. Dat was stom. Nog stommer was dat ik onder mijn bureau in een hoekje terecht kwam, en dus niet meer zelf overeind kon komen. Dus. Dat was leuk
Herkenbaar. Heb ik op school nog een aantal keer gehad...quote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:43 schreef douche-eendje het volgende:
Iets aan een collega willen vragen. "Mama.... " Uhm oeps![]()
![]()
![]()
Dude.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:08 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Gisteren nog. Zoals velen ben ik op dit moment flink verkouden en hoopt het dikke taaie groene slijm zich op in de meeste lichaamsopeningen. Toen ik gisteren dacht zo´n flinke taaie klodder op de fiets met wat gerochel in de berm te spuugen lukte dat maar half. Met als resultaat een warm slijmerig spoor van mijn mondhoek over mijn wang tot op mijn jas waar het slijm zich verzameld had. Natuurlijk geen doekje bij om het af te vegen.
Iiieeeuw.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:08 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Gisteren nog. Zoals velen ben ik op dit moment flink verkouden en hoopt het dikke taaie groene slijm zich op in de meeste lichaamsopeningen. Toen ik gisteren dacht zo´n flinke taaie klodder op de fiets met wat gerochel in de berm te spuugen lukte dat maar half. Met als resultaat een warm slijmerig spoor van mijn mondhoek over mijn wang tot op mijn jas waar het slijm zich verzameld had. Natuurlijk geen doekje bij om het af te vegen.
Ja, jezelf bellen en later kijken van wie je een gemiste oproept hebtquote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:29 schreef pannenkoekeneter het volgende:
ik heb een keer een kwartier lang naar mijn telefoon gezocht, toen ik de huistelefoon wou pakken om mijzelf op te bellen kwam ik erachter dat ik hem al die tijd gewoon vast had
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:45 schreef ArnosL het volgende:
Ik had op een vliegveld een beschimmeld broodje gekregen waar ik pas tijdens het eten achter kwam. Tijdens de vlucht begon ik me al beroerd te voelen, maar in de auto naar huis begon het helemaal erg te worden. En toen moest ik op een gegeven moment kotsen. Raam stond gelukkig al open, maar ik was net niet snel genoeg. Gevolg: Er vloog een stukje kots vol in het gezicht van een vriend van me, de rest ging over de zijkant van de auto. Daarna de rest met de deur open afgemaakt.
Was best guur
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:18 schreef DoofenSchmirz het volgende:
In een dronken bui op de brommer stappen, het gevoel hebben dat je moet kotsen.
Helm zat al vast en ik ging het niet redden.
Daar ik straal bezopen was, deed ik het vizier open (dacht ik) en HOPPAAA!!!
Maar waarom zit alle kots aan de binnenkant?
Bleek dat ik alvorens te buikhuilen, mijn vizier DICHT had gedaan.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:18 schreef DoofenSchmirz het volgende:
In een dronken bui op de brommer stappen, het gevoel hebben dat je moet kotsen.
Helm zat al vast en ik ging het niet redden.
Daar ik straal bezopen was, deed ik het vizier open (dacht ik) en HOPPAAA!!!
Maar waarom zit alle kots aan de binnenkant?
Bleek dat ik alvorens te buikhuilen, mijn vizier DICHT had gedaan.
jep ook wel eens gedaanquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:46 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Ja, jezelf bellen en later kijken van wie je een gemiste oproept hebt![]()
heb het op die manier een keer vol in mijn gezicht gekregenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:40 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Iiieeeuw.
Ik heb regelmatig wel eens dat als ik iemand in wil halen op de fiets, diegene net voordat ik naast hem fiets, ook zo'n klodder wegspuugt. Ik denk doe dat ff de andere kant op of helemaal niet.
Gelukkig tot nu toe nog nooit tegen me aan gekregen
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:53 schreef pannenkoekeneter het volgende:
was echt heel erg ziek en moest kotsen. ik dus met me hoofd over de wc bukken door de druk moest ik ook een scheet laten, bleek dus dat ik ook aan de diaree was. het was een grote puinhoop
Gelukkig was je al thuis!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:05 schreef Ellatjuh het volgende:
ben een tijdje terug met vrienden pannenkoeken gaan eten.
leuke avond gehad en had er vaker gegeten en wist dat het lekker was.
eind van de avond was ik weer alleen thuis en had wel wat buikpijn maarja goed veel gegeten dus dan krijg je dat,
tot ik op het idee kwam van: een goede scheet laten kan opluchten
dat was een stomme fout, had enorme diarree en kon daarna al mn kleding uitspoelen en onder de douche..
wat voelde ik mij klote
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik wilde daarnet wegrijden zonder dat ik de auto gestart had.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik wou eens een keer wegrijden in paps auto en maar vloeken waarom dat klote ding niet in de versnelling ging..quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:44 schreef dot-matrix het volgende:
Deze is al jaren geleden gebeurd.
Ik heb een paar leuke flessen whisky staan in een kastje met een deurtje ervoor. Ik had net een glas ingeschonken en wilde de fles terugzetten. Met mijn rechterhand had ik het kastdeurtje vast en, vooroverleunend, wilde ik met mijn linkerhand de zojuist gebruikte fles achter een kleinere lepelen.
Ineens ging het heel snel; ik tikte per ongeluk de kleinere fles uit het kastje en uit een reflex wilde ik deze met mijn rechterhand opvangen. Met rechts had ik alleen nog het kastdeurtje vast en voordat ik het wist sloeg ik dus het kastdeurtje snoei-hard in mijn eigen gezicht. Zo hard dat ik achteruit tegen de zijkant van de bank viel en even ben blijven zitten.
Alle flessen waren nog heel trouwens en het was echt pas mijn eerste glas.
Ik zat een keer bij m'n oom en tante in de auto. Ze reed achteruit, maar niet bepaald soepel. Was ze vergeten de handrem er af te halen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:42 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik wou eens een keer wegrijden in paps auto en maar vloeken waarom dat klote ding niet in de versnelling ging..
Ik was vergeten de koppeling in te trappen..Dat kwam omdat ik op dat moment een automaat had..
Oow, dat gebeurt me echt te vaak.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:51 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik zat een keer bij m'n oom en tante in de auto. Ze reed achteruit, maar niet bepaald soepel. Was ze vergeten de handrem er af te halen.
lolquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:51 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik zat een keer bij m'n oom en tante in de auto. Ze reed achteruit, maar niet bepaald soepel. Was ze vergeten de handrem er af te halen.
Koop een Renault Scenic/Laguna of VW Passat of elk ander willekeurig auto met electrische handrem..quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:52 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Oow, dat gebeurt me echt te vaak.
Net een polo aangeschaft.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:54 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Koop een Renault Scenic/Laguna of VW Passat of elk ander willekeurig auto met electrische handrem..
Ayy.. Snel inruilen op een Passat dan..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |