Jammer voor jou dat ik geen wetenschapper ben. Dus het zal wel.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:59 schreef Sinosappel het volgende:
Grote pupillen doen trouwens wel dat je vriendelijker en betrouwbaarder overkomt en sneller aardig gevonden wordt. Wetenschappelijk bewezen.
Dit zal Seksgod_beta_v1 wel interessant vinden.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:59 schreef Sinosappel het volgende:
Grote pupillen doen trouwens wel dat je vriendelijker en betrouwbaarder overkomt en sneller aardig gevonden wordt. Wetenschappelijk bewezen.
Als het een kut heeft.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:00 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dit zal Seksgod_beta_v1 wel interessant vinden.
ja, tuurlijk. chai en vriendelijkquote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:59 schreef Sinosappel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Felicidadesquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:05 schreef Potloodvis het volgende:
Ik vind het goed geweest voor vandaag. Nu heb ik morgen de hele dag tijd voor één aanzicht.
ik heb ook genoeg gewerkt voor vandaagquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:05 schreef Potloodvis het volgende:
Ik vind het goed geweest voor vandaag. Nu heb ik morgen de hele dag tijd voor één aanzicht.
Merci beaucoup.quote:
Dit was wel een productieve dag, ja.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb ook genoeg gewerkt voor vandaag
wie?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:08 schreef Sinosappel het volgende:
Omg, kattengast houdt ook nog eens heel erg van koken
Ik zou hem dm'en of hij voor je wil koken tegen betaling in natura.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:08 schreef Sinosappel het volgende:
Serieusquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:08 schreef Sinosappel het volgende:
Ik zou als ik op mannen viel niet zo op dat onderwereldachtige vallen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Serieus. In alle opzichten perfect behalve Asian.
So true lolquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Serieus. In alle opzichten perfect behalve Asian.
wat heeft Asian met onderwereld te maken?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zou als ik op mannen viel niet zo op dat onderwereldachtige vallen.
Omdat ie een paar tattoo's heeft?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoe kun je dit zeggen als je niet op mannen valt? Dat is dan toch een groot mysterie?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Raar wijfje ben jij ook hequote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Onderwereldachtige? Verklaar je nader.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
+1 scherp. Fascination naait de boel hier op legendarische wijze.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:13 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Hoe kun je dit zeggen als je niet op mannen valt? Dat is dan toch een groot mysterie?
Ik kan ook wel een beeld vormen op wat voor vrouwen ik wel of juist niet zou vallen als ik homo was hoorquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:13 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Hoe kun je dit zeggen als je niet op mannen valt? Dat is dan toch een groot mysterie?
Door die tattoo's alleen?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:14 schreef Fascination het volgende:
Ja, sorry, ik vind 'm er zo uitzien. Niet boos worden.
Ik zou echt niet durven zeggen welke mannen ik aantrekkelijk zou vinden.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:14 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik kan ook wel een beeld vormen op wat voor vrouwen ik wel of juist niet zou vallen als ik homo was hoor
Niet hetzelfde. Vrouwen kijken niet naar vrouwen zoals mannen naar mannen kijken.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:14 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik kan ook wel een beeld vormen op wat voor vrouwen ik wel of juist niet zou vallen als ik homo was hoor
ik zou het wel weten, maar mannen zeggen zoiets nietquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:15 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik zou echt niet durven zeggen welke mannen ik aantrekkelijk zou vinden.
Man haal je ego uit je kont en zeg het gewoonquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:15 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Niet hetzelfde. Vrouwen kijken niet naar vrouwen zoals mannen naar mannen kijken.
Weet ik niet hoor. Ik zie heus wel het verschil tussen een lelijke man en een knappe man, maar dat grote grijze gebied ertussen?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zou het wel weten, maar mannen zeggen zoiets niet
indd, wies kattengozer¿quote:
WIJF... Check me post dang.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Man haal je ego uit je kont en zeg het gewoonAls man kan je een andere man toch ook knap vinden met een 'nohomo' erachteraan
Ja, maar dat wil toch niet zeggen dat je dat ook nog zou vinden als je met een ander doeleinde naar diegene kijkt.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Man haal je ego uit je kont en zeg het gewoonAls man kan je een andere man toch ook knap vinden met een 'nohomo' erachteraan
Nee, hoor. Voor mij niet iig. Er zijn bepaalde kenmerken die ik onaantrekkelijk vind, dat zou niet veranderen als mijn geaardheid verandert.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:13 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Mijn post was eerder, kan ik niks aan doen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:18 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
WIJF... Check me post dang.
BTW mijn ego zit heul ergens anders en kan in werkelijk elke kont behalve de mijne geschoven worden.
Rustig.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:18 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
WIJF... Check me post dang.
BTW mijn ego zit heul ergens anders en kan in werkelijk elke kont behalve de mijne geschoven worden.
Dit dus. Ik denk dat ik ook goed zou kunnen inschatten op welke vrouwen ik zou vallen als ik lesbisch zou zijn.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, hoor. Voor mij niet iig. Er zijn bepaalde kenmerken die ik onaantrekkelijk vind, dat zou niet veranderen als mijn geaardheid verandert.
drugsgebruikers en mensen met tattoo's?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, hoor. Voor mij niet iig. Er zijn bepaalde kenmerken die ik onaantrekkelijk vind, dat zou niet veranderen als mijn geaardheid verandert.
Vertrouwen op mijn kennis en kundigheid terzake.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mijn post was eerder, kan ik niks aan doen.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:08 schreef Sinosappel het volgende:
Ik sta gvd te stampvoeten in huis. Kan er zo kwaad om worden.quote:
gladde turk bedoel jequote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:20 schreef Potloodvis het volgende:
1 mooie man voor dit topic.
[ afbeelding ]
Drugsgebruikers niet per se.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
drugsgebruikers en mensen met tattoo's?Am I right?
Misschien als ie z'n haar knipt en dat apenpakkie uittrekt.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:20 schreef Potloodvis het volgende:
[ afbeelding ]
Oh en Turkenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Drugsgebruikers niet per se.
lol is dit real life, zijn er srs nog mannen die dit volhoudenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:15 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik zou echt niet durven zeggen welke mannen ik aantrekkelijk zou vinden.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:21 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Ik sta gvd te stampvoeten in huis. Kan er zo kwaad om worden.
same shit, different countryquote:
Waarom zou een man daaraan moeten denken dan?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:21 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
lol is dit real life, zijn er srs nog mannen die dit volhouden
Zie hem niet?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:20 schreef Potloodvis het volgende:
[ afbeelding ]
Raar niet, grote plus welquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:20 schreef wise het volgende:
[..]![]()
is dat raar als een man daar van houd dan¿
Misschien moet je in de spiegel kijkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Misschien moet je in de spiegel kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
Wat een gladjakkerquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:25 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind deze wel knap.
Ik dezequote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:25 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind deze wel knap.
in b4 Sinosquote:
Ja, unf. Lekkerquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:25 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind deze wel knap.
Hij is ook hommotje.quote:
quote:
Okee.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:25 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind deze wel knap.
Heb je ook een normale foto van hem?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:26 schreef Potloodvis het volgende:
Sommigen hier zouden deze hitten. Dat weet ik wel.
[ afbeelding ]
Die liep 3 maanden in de coentunnel rond te dolen toen je hem vond zeker?quote:
Nee, ik kwam deze toevallig op Google tegen. Weet niet eens wie het is.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb je ook een normale foto van hem?
Sure. Eerder toevallig in die map op je bureaublad.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:28 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, ik kwam deze toevallig op Google tegen. Weet niet eens wie het is.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:27 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Die liep 3 maanden in de coentunnel rond te dolen toen je hem vond zeker?
Mwah, neh. Die is 16.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:26 schreef Potloodvis het volgende:
Sommigen hier zouden deze hitten. Dat weet ik wel.
[ afbeelding ]
Oh, in mijn emoperiode in de 2e glas had ik hem keihard gedaanquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:28 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, ik kwam deze toevallig op Google tegen. Weet niet eens wie het is.
Mwah... Valt wel mee. Hij ziet alleen wat pips, dat valt op.quote:
OMG Vaseline houdt mijlpalen in haar leven bij aan de hand van de drankjes die ze nuttigt.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh, in mijn emoperiode in de 2e glas had ik hem keihard gedaan
Vasje.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh, in mijn emoperiode in de 2e glas had ik hem keihard gedaan
En nu zit je gewoon te typen? Kinky hoor.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:30 schreef Sinosappel het volgende:
Jezus ik word gewoon nat van de gedachte alleen al van Tom Hardy. Ja heb gecheckt
Oepsquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:30 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
OMG Vaseline houdt mijlpalen in haar leven bij aan de hand van de drankjes die ze nuttigt.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:29 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Mwah... Valt wel mee. Hij ziet alleen wat pips, dat valt op.
Ja ik ben lekker gekquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:31 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
En nu zit je gewoon te typen? Kinky hoor.
Ja dat is beter.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:32 schreef VeerEli het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beter dan, meneer?
Die lippen die lippen die lippen die lippen die lippen die LIPPEN DIE LIPPENNNNN GODVERDOMMEquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:32 schreef VeerEli het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beter dan, meneer?
Je mocht wensen dat je er zo uit zagquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:32 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Ja dat is beter.
Wel een beetje een ongelikte beer
Die vind ik ook wel leuk.quote:
Ja ik wou dat ik je spatiebalk was.quote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:33 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Ja ik wou dat ik je spatiebalk was.
Ik zie er niet zo uit... Maar zou mezelf op een goeie dag wel ongeveer gelijkstellen aan.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:33 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Je mocht wensen dat je er zo uit zag![]()
![]()
the fuck is thisquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:34 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Zou je hem hebben gedaan in je emoperiode, Vas?
Qua lippen kom ik best in de buurt. Alleen de bovenlip is niet zo extreem als bij hem.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:33 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Die lippen die lippen die lippen die lippen die lippen die LIPPEN DIE LIPPENNNNN GODVERDOMME
Ik weet niet eens hoe je eruit ziet maar come on, dit is wel goud hoor.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:34 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Ik zie er niet zo uit... Maar zou mezelf op een goeie dag wel ongeveer gelijkstellen aan.
Ik ga nu weg zodat ik jullie gemene reacties niet hoef te lezen![]()
Zonder pic zegt dit niks natuurlijk.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:34 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Qua lippen kom ik best in de buurt. Alleen de bovenlip is niet zo extreem als bij hem.
Ex van Carmen Electra.quote:
Dat hoeft ook niet.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:35 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zonder pic zegt dit niks natuurlijk.
Picsquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:34 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Qua lippen kom ik best in de buurt. Alleen de bovenlip is niet zo extreem als bij hem.
Serieus?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:34 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hij was geil in magic mike. Hier te jongetjes achtig
Klopt wel ja.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:34 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Hij doet me denken aan Lord Farquad (van Shrek)quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:34 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Zou je hem hebben gedaan in je emoperiode, Vas?
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:36 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hij doet me denken aan Lord Farquad (van Shrek)
Zou geen nee zeggen hoorquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Serieus?Met die beharing op z'n gezicht zelfs nog?
Ja ik hou niet van negertsquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:36 schreef Fascination het volgende:
Val je op (voornamelijk) op blanke mannen, Vas?
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:35 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zonder pic zegt dit niks natuurlijk.
quote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja ik hou niet van negertsOok niet zo vaak dat er een neger is die ik echt superknap vind ofz.
Ik wil wel één keer in mijn leven seks met een negerin die een goede kont heeft.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja ik hou niet van negertsOok niet zo vaak dat er een neger is die ik echt superknap vind ofz.
Is met uitgaan, die hangen dicht.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:39 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Tss waarom die ogen er nou afknippen.
één keer in je leven nounounouquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:39 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik wil wel één keer in mijn leven seks met een negerin die een goede kont heeft.
Dat lijkt me wel speciaal.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:39 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik wil wel één keer in mijn leven seks met een negerin die een goede kont heeft.
quote:I have to lurn to love my body en stop complaining about my fat Ass
Ja, is toch anders denk ik. Aziaat staat ook nog op mijn 'te doen-lijstje'.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
één keer in je leven nounounou.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Misschien moet je in de spiegel kijkenIk schrok al. Vas die aardig doet? Hoe kan dit? Maar gelukkig maakte je spoiler alles weer goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
daar zou ik in willen bijten¡quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:41 schreef Chai het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kont van Fajah, had ze erop gezet met de tekst
[..]
Wie is Fajah? Goeie kont trouwens.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:41 schreef Chai het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Vind het haar nog wel leuk staan eigenlijk. Normaal hou ik ook meer van langer haar.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:32 schreef Potloodvis het volgende:
Jammer van het korte haar.
[ afbeelding ]
fajah laurensquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:41 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Wie is Fajah? Goeie kont trouwens.
vinden ze lekker.quote:
Hahahahahahahahgaa ik ga stuk hier, gosverdomme zegquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:41 schreef Chai het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Dit meen je toch nietquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:41 schreef Chai het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Both have pussy and tits, misschien is het in jouw beleving andersquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:41 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja, is toch anders denk ik. Aziaat staat ook nog op mijn 'te doen-lijstje'.
Laat me raden, 1000 reacties met hoe geweldig ze er wel niet uit ziet?quote:
quote:
Daarom proberen. Ooit.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Both have pussy and tits, misschien is het in jouw beleving anders
Ik heb geen idee, weet alleen dat ze die op instagram heeft gezet/quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:44 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Laat me raden, 1000 reacties met hoe geweldig ze er wel niet uit ziet?Dat zo'n iemand die aandacht nog nodig is, zeg.
Negerinnen zeiken veel in bed. Inb4 bedplassersquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:39 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Met de mond vol ook?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:45 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Negerinnen zeiken veel in bed. Inb4 bedplassers
Je komt jongens met zo'n uiterlijk ook bar weinig tegen in real life, helaas.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:45 schreef Sinosappel het volgende:
Tom Hardy is het enige wat op mijn to do lijstje staat. Never gonna happen helaas![]()
Bied jezelf toch niet de hele tijd zo aan manquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Echt zo'n real ghettosletje bedoel je?
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:46 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Bied jezelf toch niet de hele tijd zo aan man
Nee, ze moet wel verzorgd zijn en niet een té extreme kont hebben. Wat bij veel negerinnen is.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
als hun mond gevuld is met mokkapiemel niet neequote:
[..]
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:47 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, ze moet wel verzorgd zijn en niet een té extreme kont hebben. Wat bij veel negerinnen is.
Een Rowandaquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Oke ja dat kan.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:47 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, ze moet wel verzorgd zijn en niet een té extreme kont hebben. Wat bij veel negerinnen is.
Dacht dat ze een grotere mond zouden hebben als ze zoveel zeiken.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:47 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
als hun mond gevuld is met mokkapiemel niet nee
ik vind er niks aan, zie vaak zat leukere mannen op straat rondlopen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:46 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Je komt jongens met zo'n uiterlijk ook bar weinig tegen in real life, helaas.
drink je wat meer, dan worden ze vanzelf knapquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:46 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Echt nooit dusquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:46 schreef VeerEli het volgende:
[..]
net een negroide vent met lang haarquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:49 schreef Potloodvis het volgende:
Vas, zoiets als dit. Ze moet ook niet zo'n platgeslagen neus hebben.
[ afbeelding ]
Waarom blauwe ogen, en waarom een plaatje van een dom kijkende negerinquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:49 schreef Potloodvis het volgende:
Vas, zoiets als dit. Ze moet ook niet zo'n platgeslagen neus hebben.
[ afbeelding ]
Dit kan ik bevestigen. Althans, voor vrouwen geldt dit ook.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:48 schreef wise het volgende:
[..]
drink je wat meer, dan worden ze vanzelf knap
Bij mij niet hoor, word alleen geiler, maar heb nog wel besef van wat knap is en wat niet.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:48 schreef wise het volgende:
[..]
drink je wat meer, dan worden ze vanzelf knap
oh ok danquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Bij mij niet hoor, word alleen geiler, maar heb nog wel besef van wat knap is en wat niet.
Raakte ik een gevoelige snaar met het woordje neus?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:49 schreef wise het volgende:
[..]
net een negroide vent met lang haar
quote:
Zo word het toch nooit duidelijkquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:49 schreef Vaseline_ het volgende:
en waarom een plaatje van een dom kijkende negerin
bij negerinnen toch nietquote:
Ik heb geen zin om uren te zoeken.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Zo word het toch nooit duidelijk
uiteraardquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar jij hebt natuurlijk kunstmatig hoge standaarden.
Ja, ik ook, maar ze wil me niet.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:50 schreef Fascination het volgende:
Als ik een negerin zou doen, zou ik Vas doen.
Ik heb nog nooit een negerin met blauwe ogen gezien in het echt. Allemaal poepbruine ogen, dat vind ik maar niks.quote:
Ja, idem dito. Die leventje is hard.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:52 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja, ik ook, maar ze wil me niet.
vas wil niemand hier.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:52 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
En dan niet mij als voorbeeld nemen, heb toch geen dikke negerlippen en een platgeslagen neus?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:52 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:52 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een negerin met blauwe ogen gezien in het echt. Allemaal poepbruine ogen, dat vind ik maar niks.
Je hebt wel goeie lippen hoor. Niet te vol, niet te dun. Die neus is ook een kaasneus, wel leuk.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En dan niet mij als voorbeeld nemen, heb toch geen dikke negerlippen en een platgeslagen neus?
Rihannaquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:53 schreef Sinosappel het volgende:
Als ik lesbi was zou dit mijn top 3 zijn (srs);
Rihanna
Beyonce
Nicki Minaj
Zou echt de hots hebben voor negerinnen. Vas vind ik ook kkhot.
deze puberquote:
hahah fuck youquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:53 schreef Sinosappel het volgende:
Als ik lesbi was zou dit mijn top 3 zijn (srs);
Rihanna
Beyonce
Nicki Minaj
Zou echt de hots hebben voor negerinnen. Vas vind ik ook kkhot.
Ik heb geen kaasneus gek, die zijn meestal lang en puntigquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:53 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je hebt wel goeie lippen hoor. Niet te vol, niet te dun. Die neus is ook een kaasneus, wel leuk.
Ze is serieus.quote:
Ik vind je neus standaard. Subtiel in plaats van kaarsrecht, maar voor de rest?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb geen kaasneus gek, die zijn meestal lang en puntigIk heb een minineus
![]()
Als ik srs zeg dan fuck ik niet aroundquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik weet ook gewoon niet meer wanneer ik jou serieus moet nemen
Oke maar Nicki Minaj?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:56 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Als ik srs zeg dan fuck ik niet around
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:56 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Als ik srs zeg dan fuck ik niet around
Komt door de naam.quote:
Ja man weet je hoeveel lol tussen de lakens. Gek wijfje. Mooi en lekker ook.quote:
Mooie meid ja, jammer dat ze altijd van die debiele gezichten trekt in iCarly.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:58 schreef 1834 het volgende:
[..]
Over zin hebben in gesproken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik ben so so verliefd op haar :$
Jij kijkt die programma's ook serieus allemaal, hèquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mooie meid ja, jammer dat ze altijd van die debiele gezichten trekt in iCarly.
Ja soms om half 1 's nachts als er niks op tv isquote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:00 schreef 1834 het volgende:
[..]
Jij kijkt die programma's ook serieus allemaal, hè?
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja soms om half 1 's nachts als er niks op tv is![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:01 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
10 cm krijg ik echt niet helemaal naar binnen hoor
Gatverdammequote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:02 schreef 1834 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ga je dan soms met je hand in je broekje wanneer deze smooth boy in beeld is?
Ned's survival gids dan.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
GatverdammeIk kijk overigens alleen iCarly, True Jackson enzo heb ik poephekel aan swa.
koop een leren broek dan heb je leren pijpenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:04 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Sry, ben echt slecht in pijpen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind ik nietquote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:06 schreef Sinosappel het volgende:
Die meid van victorious lijkt kkveel op die van carly toch?
Nee die van victorious is veeeel knapper.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:06 schreef Sinosappel het volgende:
Die meid van victorious lijkt kkveel op die van carly toch?
Ja ok die heeft een minder ouwe kop en lijkt iets minder op the Nannyquote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee die van victorious is veeeel knapper.
gvdquote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:09 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja ok die heeft een minder ouwe kop en lijkt iets minder op the Nanny
Kutdingen, teveel moeite.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:09 schreef wise het volgende:
http://frontpage.fok.nl/p(...)-zonder-condoom.html
¿
The nanny die haar bek dicht houdt.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:09 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja ok die heeft een minder ouwe kop en lijkt iets minder op the Nanny
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:10 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik denk dat aids alleen voorkomt bij homoseksuelen en voor soa's smeer ik eventueel wel een zalfje
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:10 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik denk dat aids alleen voorkomt bij homoseksuelen en voor soa's smeer ik eventueel wel een zalfje
Jezusquote:Hoezo geen condoom, ik gebruik altijd condooms, zelfs in vaste relaties147 (5.5%
gwn altijd onveilig neuken XDquote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:11 schreef Sinosappel het volgende:
Als je met de pil begint kan je dan meteen onveilig neuken of moet je dan een maand wachten
Staat in de bijsluiterquote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:11 schreef Sinosappel het volgende:
Als je met de pil begint kan je dan meteen onveilig neuken of moet je dan een maand wachten
quote:Begin je op de eerste dag van je menstruatie ben je gelijk veilig
begin je op de 2de tot en met de 5de dag dan duurt het 7 dagen voordat de pil veilig is
begin je later in de maand dan duurt het 1 maand
quote:Wanneer je voor het eerst begint met de pil, kun je deze het beste beginnen te slikken op de eerste dag van je menstruatie. Je kunt dan meteen veilig vrijen. Begin je niet op de eerste dag met de pil? Begin dan op de vijfde dag van je menstruatie. Je moet dan wel de eerste veertien dagen een condoom gebruiken als je vrijt.
Nee joh, gewoon helemaal niet aal de pil en soort van Russisch roulette met zaadquote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat is echt bullshitAltijd 1 maand wakten
als je er gwn voor 12 weken achterkomt gwn overtijdsbehandelingquote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:19 schreef remi1986 het volgende:
[..]
je kan altijd een morning after halen natuurlijk
Ja die had ik laatst was echt fuxkig kut man, dat nooit meerquote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:19 schreef remi1986 het volgende:
[..]
je kan altijd een morning after halen natuurlijk
bedoel maar, genoeg mogelijkhedenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:19 schreef Chai het volgende:
[..]
als je er gwn voor 12 weken achterkomt gwn overtijdsbehandeling
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:20 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja die had ik laatst was echt fuxkig kut man, dat nooit meer
Hoezo kutquote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:20 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja die had ik laatst was echt fuxkig kut man, dat nooit meer
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja en dan.
Dik zijn ook, stront in je kut ook. Je punt?
dat er zoveel dingen ongezond zijn, maar toch zoveel mensen ze doenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja en dan.
Dik zijn ook, stront in je kut ook. Je punt?
Wannabe RickoCumquote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:23 schreef Mozy het volgende:
[..]
ja is echt kkgrote pil man zelfs maloen is nog kleiner
Misselijk draaiierig pijnlijke tieten vermoeid slap huilbuien depressieve gedahtes alles.quote:
En hoe lang duurde dat?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:25 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Misselijk draaiierig pijnlijke tieten vermoeid slap huilbuien depressieve gedahtes alles.
Je krijgt in 1 keer 10x zoveel hormonen binnen als normale anticonceptie pil
Oh , kan me er wel iets bij voorstellen jaquote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:25 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Misselijk draaiierig pijnlijke tieten vermoeid slap huilbuien depressieve gedahtes alles.
Je krijgt in 1 keer 10x zoveel hormonen binnen als normale anticonceptie pil
Ja man in die bijsluiter stond nog net niet dat je er kanker van kan krijgen maar al die andere effecten op je lichaam...werd er bang van tbhquote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:58 schreef 1834 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hoi pkquote:
Ongeveer een dag maar voel me de hele week al raar dus weet niet precies. (maandag genomenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:26 schreef Chai het volgende:
[..]
En hoe lang duurde dat?
Kan als je pech hebt volgens mij best wel langdurige gevolgen hebben vanwege verstoorde hormoonhuishouding.
Stuur me maar eens een berichtje als ik dronken ben. Wie weet heb je mazzel.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:34 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe je eruit ziet
Een wijs man. Ja de poster dan he? Chick is gewoon een lekker wijf.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:58 schreef 1834 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Ik ruuk het 'eten alquote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:48 schreef Salatrel het volgende:
[..]maar raak. Het isbijna 18:00 dus nederland gaat zo aan tafel
Boereneettijdstipquote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:48 schreef Salatrel het volgende:
quote:
Gelukkig heeft zo'n Fiat Panda de massa van een botsautotjequote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Tandjes heee.. wijven in kleine fiat panda's met spastische onverwachte aanvallen mogen ze wat mij betreft ook verbannen naar Rusland.
"Oh ik moet naar links."
* Rukt aan stuur.
Dat ik er reed maakt geen donder uit
Chili Con Carnequote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:48 schreef Salatrel het volgende:
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Inderdaad, deze man heeft helemaal niks fout gedaan
Die las ik ook.. die moeder heeft echt een schitterend vocabulaire.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:50 schreef PretKroket het volgende:
Moeder die zich als klein kind gedraagt en telefoon kapot gooit Wat is deze
Verdoriequote:
Ja,maar ik wil niet botsenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:50 schreef PretKroket het volgende:
[..]
Gelukkig heeft zo'n Fiat Panda de massa van een botsautotje
Ja dat wel, maar dat hij nooit iets fout heeft gedaan vond ik wel leuk.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ben voor free Chris watsmetjou hater.
Oke, geen idee wat dat is, maar eet smakelijk.quote:
Volgens mij smaakt zij echt supernice daar benedenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:58 schreef 1834 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bitch pls.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, geen idee wat dat is, maar eet smakelijk.
Ik denk 's nachts onder de dekens al, of werkt dat bij jou niet zo snel?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Lekker morgen ruften laten jonge, en niet te zuinig ook.
quote:
Jij ook volgens mij.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:52 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Volgens mij smaakt zij echt supernice daar beneden
Alleen zeggen dat FOK! leek op het bewind van een nazi ofzo.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:52 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar dat hij nooit iets fout heeft gedaan vond ik wel leuk.
Wat is dezequote:
Alles verzamelen onder de dekens om vervolgens als je opstaat bijna van je stokje te gaan als alles vrij komt.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk 's nachts onder de dekens al, of werkt dat bij jou niet zo snel?
Mind is blownquote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die las ik ook.. die moeder heeft echt een schitterend vocabulaire.
Wel inspiratie misschien om gewoon zo'n ding te halenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja,maar ik wil niet botsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |