Ja man weet je hoeveel lol tussen de lakens. Gek wijfje. Mooi en lekker ook.quote:
Mooie meid ja, jammer dat ze altijd van die debiele gezichten trekt in iCarly.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:58 schreef 1834 het volgende:
[..]
Over zin hebben in gesproken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik ben so so verliefd op haar :$
Jij kijkt die programma's ook serieus allemaal, hèquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mooie meid ja, jammer dat ze altijd van die debiele gezichten trekt in iCarly.
Ja soms om half 1 's nachts als er niks op tv isquote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:00 schreef 1834 het volgende:
[..]
Jij kijkt die programma's ook serieus allemaal, hè?
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja soms om half 1 's nachts als er niks op tv is![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:01 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
10 cm krijg ik echt niet helemaal naar binnen hoor
Gatverdammequote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:02 schreef 1834 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ga je dan soms met je hand in je broekje wanneer deze smooth boy in beeld is?
Ned's survival gids dan.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
GatverdammeIk kijk overigens alleen iCarly, True Jackson enzo heb ik poephekel aan swa.
koop een leren broek dan heb je leren pijpenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:04 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Sry, ben echt slecht in pijpen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind ik nietquote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:06 schreef Sinosappel het volgende:
Die meid van victorious lijkt kkveel op die van carly toch?
Nee die van victorious is veeeel knapper.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:06 schreef Sinosappel het volgende:
Die meid van victorious lijkt kkveel op die van carly toch?
Ja ok die heeft een minder ouwe kop en lijkt iets minder op the Nannyquote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee die van victorious is veeeel knapper.
gvdquote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:09 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja ok die heeft een minder ouwe kop en lijkt iets minder op the Nanny
Kutdingen, teveel moeite.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:09 schreef wise het volgende:
http://frontpage.fok.nl/p(...)-zonder-condoom.html
¿
The nanny die haar bek dicht houdt.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:09 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja ok die heeft een minder ouwe kop en lijkt iets minder op the Nanny
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:10 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik denk dat aids alleen voorkomt bij homoseksuelen en voor soa's smeer ik eventueel wel een zalfje
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:10 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik denk dat aids alleen voorkomt bij homoseksuelen en voor soa's smeer ik eventueel wel een zalfje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |