Ja, ik ook, maar ze wil me niet.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:50 schreef Fascination het volgende:
Als ik een negerin zou doen, zou ik Vas doen.
Ik heb nog nooit een negerin met blauwe ogen gezien in het echt. Allemaal poepbruine ogen, dat vind ik maar niks.quote:
Ja, idem dito. Die leventje is hard.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:52 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja, ik ook, maar ze wil me niet.
vas wil niemand hier.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:52 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
En dan niet mij als voorbeeld nemen, heb toch geen dikke negerlippen en een platgeslagen neus?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:52 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:52 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een negerin met blauwe ogen gezien in het echt. Allemaal poepbruine ogen, dat vind ik maar niks.
Je hebt wel goeie lippen hoor. Niet te vol, niet te dun. Die neus is ook een kaasneus, wel leuk.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En dan niet mij als voorbeeld nemen, heb toch geen dikke negerlippen en een platgeslagen neus?
Rihannaquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:53 schreef Sinosappel het volgende:
Als ik lesbi was zou dit mijn top 3 zijn (srs);
Rihanna
Beyonce
Nicki Minaj
Zou echt de hots hebben voor negerinnen. Vas vind ik ook kkhot.
deze puberquote:
hahah fuck youquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:53 schreef Sinosappel het volgende:
Als ik lesbi was zou dit mijn top 3 zijn (srs);
Rihanna
Beyonce
Nicki Minaj
Zou echt de hots hebben voor negerinnen. Vas vind ik ook kkhot.
Ik heb geen kaasneus gek, die zijn meestal lang en puntigquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:53 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je hebt wel goeie lippen hoor. Niet te vol, niet te dun. Die neus is ook een kaasneus, wel leuk.
Ze is serieus.quote:
Ik vind je neus standaard. Subtiel in plaats van kaarsrecht, maar voor de rest?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb geen kaasneus gek, die zijn meestal lang en puntigIk heb een minineus
![]()
Als ik srs zeg dan fuck ik niet aroundquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik weet ook gewoon niet meer wanneer ik jou serieus moet nemen
Oke maar Nicki Minaj?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:56 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Als ik srs zeg dan fuck ik niet around
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:56 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Als ik srs zeg dan fuck ik niet around
Komt door de naam.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |