Bied jezelf toch niet de hele tijd zo aan manquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Echt zo'n real ghettosletje bedoel je?
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:46 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Bied jezelf toch niet de hele tijd zo aan man
Nee, ze moet wel verzorgd zijn en niet een té extreme kont hebben. Wat bij veel negerinnen is.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
als hun mond gevuld is met mokkapiemel niet neequote:
[..]
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:47 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, ze moet wel verzorgd zijn en niet een té extreme kont hebben. Wat bij veel negerinnen is.
Een Rowandaquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Oke ja dat kan.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:47 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, ze moet wel verzorgd zijn en niet een té extreme kont hebben. Wat bij veel negerinnen is.
Dacht dat ze een grotere mond zouden hebben als ze zoveel zeiken.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:47 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
als hun mond gevuld is met mokkapiemel niet nee
ik vind er niks aan, zie vaak zat leukere mannen op straat rondlopen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:46 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Je komt jongens met zo'n uiterlijk ook bar weinig tegen in real life, helaas.
drink je wat meer, dan worden ze vanzelf knapquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:46 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Echt nooit dusquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:46 schreef VeerEli het volgende:
[..]
net een negroide vent met lang haarquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:49 schreef Potloodvis het volgende:
Vas, zoiets als dit. Ze moet ook niet zo'n platgeslagen neus hebben.
[ afbeelding ]
Waarom blauwe ogen, en waarom een plaatje van een dom kijkende negerinquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:49 schreef Potloodvis het volgende:
Vas, zoiets als dit. Ze moet ook niet zo'n platgeslagen neus hebben.
[ afbeelding ]
Dit kan ik bevestigen. Althans, voor vrouwen geldt dit ook.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:48 schreef wise het volgende:
[..]
drink je wat meer, dan worden ze vanzelf knap
Bij mij niet hoor, word alleen geiler, maar heb nog wel besef van wat knap is en wat niet.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:48 schreef wise het volgende:
[..]
drink je wat meer, dan worden ze vanzelf knap
oh ok danquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Bij mij niet hoor, word alleen geiler, maar heb nog wel besef van wat knap is en wat niet.
Raakte ik een gevoelige snaar met het woordje neus?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:49 schreef wise het volgende:
[..]
net een negroide vent met lang haar
quote:
Zo word het toch nooit duidelijkquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:49 schreef Vaseline_ het volgende:
en waarom een plaatje van een dom kijkende negerin
bij negerinnen toch nietquote:
Ik heb geen zin om uren te zoeken.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Zo word het toch nooit duidelijk
uiteraardquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar jij hebt natuurlijk kunstmatig hoge standaarden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |