Die vind ik ook wel leuk.quote:
Ja ik wou dat ik je spatiebalk was.quote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:33 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Ja ik wou dat ik je spatiebalk was.
Ik zie er niet zo uit... Maar zou mezelf op een goeie dag wel ongeveer gelijkstellen aan.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:33 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Je mocht wensen dat je er zo uit zag![]()
![]()
the fuck is thisquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:34 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Zou je hem hebben gedaan in je emoperiode, Vas?
Qua lippen kom ik best in de buurt. Alleen de bovenlip is niet zo extreem als bij hem.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:33 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Die lippen die lippen die lippen die lippen die lippen die LIPPEN DIE LIPPENNNNN GODVERDOMME
Ik weet niet eens hoe je eruit ziet maar come on, dit is wel goud hoor.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:34 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Ik zie er niet zo uit... Maar zou mezelf op een goeie dag wel ongeveer gelijkstellen aan.
Ik ga nu weg zodat ik jullie gemene reacties niet hoef te lezen![]()
Zonder pic zegt dit niks natuurlijk.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:34 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Qua lippen kom ik best in de buurt. Alleen de bovenlip is niet zo extreem als bij hem.
Ex van Carmen Electra.quote:
Dat hoeft ook niet.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:35 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zonder pic zegt dit niks natuurlijk.
Picsquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:34 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Qua lippen kom ik best in de buurt. Alleen de bovenlip is niet zo extreem als bij hem.
Serieus?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:34 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hij was geil in magic mike. Hier te jongetjes achtig
Klopt wel ja.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:34 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Hij doet me denken aan Lord Farquad (van Shrek)quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:34 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Zou je hem hebben gedaan in je emoperiode, Vas?
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:36 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hij doet me denken aan Lord Farquad (van Shrek)
Zou geen nee zeggen hoorquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Serieus?Met die beharing op z'n gezicht zelfs nog?
Ja ik hou niet van negertsquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:36 schreef Fascination het volgende:
Val je op (voornamelijk) op blanke mannen, Vas?
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:35 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zonder pic zegt dit niks natuurlijk.
quote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja ik hou niet van negertsOok niet zo vaak dat er een neger is die ik echt superknap vind ofz.
Ik wil wel één keer in mijn leven seks met een negerin die een goede kont heeft.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja ik hou niet van negertsOok niet zo vaak dat er een neger is die ik echt superknap vind ofz.
Is met uitgaan, die hangen dicht.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:39 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Tss waarom die ogen er nou afknippen.
één keer in je leven nounounouquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:39 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik wil wel één keer in mijn leven seks met een negerin die een goede kont heeft.
Dat lijkt me wel speciaal.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:39 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik wil wel één keer in mijn leven seks met een negerin die een goede kont heeft.
quote:I have to lurn to love my body en stop complaining about my fat Ass
Ja, is toch anders denk ik. Aziaat staat ook nog op mijn 'te doen-lijstje'.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
één keer in je leven nounounou.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Misschien moet je in de spiegel kijkenIk schrok al. Vas die aardig doet? Hoe kan dit? Maar gelukkig maakte je spoiler alles weer goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
daar zou ik in willen bijten¡quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:41 schreef Chai het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kont van Fajah, had ze erop gezet met de tekst
[..]
Wie is Fajah? Goeie kont trouwens.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:41 schreef Chai het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Vind het haar nog wel leuk staan eigenlijk. Normaal hou ik ook meer van langer haar.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:32 schreef Potloodvis het volgende:
Jammer van het korte haar.
[ afbeelding ]
fajah laurensquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:41 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Wie is Fajah? Goeie kont trouwens.
vinden ze lekker.quote:
Hahahahahahahahgaa ik ga stuk hier, gosverdomme zegquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:41 schreef Chai het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Dit meen je toch nietquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:41 schreef Chai het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Both have pussy and tits, misschien is het in jouw beleving andersquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:41 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja, is toch anders denk ik. Aziaat staat ook nog op mijn 'te doen-lijstje'.
Laat me raden, 1000 reacties met hoe geweldig ze er wel niet uit ziet?quote:
quote:
Daarom proberen. Ooit.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Both have pussy and tits, misschien is het in jouw beleving anders
Ik heb geen idee, weet alleen dat ze die op instagram heeft gezet/quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:44 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Laat me raden, 1000 reacties met hoe geweldig ze er wel niet uit ziet?Dat zo'n iemand die aandacht nog nodig is, zeg.
Negerinnen zeiken veel in bed. Inb4 bedplassersquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:39 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Met de mond vol ook?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:45 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Negerinnen zeiken veel in bed. Inb4 bedplassers
Je komt jongens met zo'n uiterlijk ook bar weinig tegen in real life, helaas.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:45 schreef Sinosappel het volgende:
Tom Hardy is het enige wat op mijn to do lijstje staat. Never gonna happen helaas![]()
Bied jezelf toch niet de hele tijd zo aan manquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Echt zo'n real ghettosletje bedoel je?
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:46 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Bied jezelf toch niet de hele tijd zo aan man
Nee, ze moet wel verzorgd zijn en niet een té extreme kont hebben. Wat bij veel negerinnen is.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
als hun mond gevuld is met mokkapiemel niet neequote:
[..]
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:47 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, ze moet wel verzorgd zijn en niet een té extreme kont hebben. Wat bij veel negerinnen is.
Een Rowandaquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Oke ja dat kan.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:47 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, ze moet wel verzorgd zijn en niet een té extreme kont hebben. Wat bij veel negerinnen is.
Dacht dat ze een grotere mond zouden hebben als ze zoveel zeiken.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:47 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
als hun mond gevuld is met mokkapiemel niet nee
ik vind er niks aan, zie vaak zat leukere mannen op straat rondlopen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:46 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Je komt jongens met zo'n uiterlijk ook bar weinig tegen in real life, helaas.
drink je wat meer, dan worden ze vanzelf knapquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:46 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Echt nooit dusquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:46 schreef VeerEli het volgende:
[..]
net een negroide vent met lang haarquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:49 schreef Potloodvis het volgende:
Vas, zoiets als dit. Ze moet ook niet zo'n platgeslagen neus hebben.
[ afbeelding ]
Waarom blauwe ogen, en waarom een plaatje van een dom kijkende negerinquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:49 schreef Potloodvis het volgende:
Vas, zoiets als dit. Ze moet ook niet zo'n platgeslagen neus hebben.
[ afbeelding ]
Dit kan ik bevestigen. Althans, voor vrouwen geldt dit ook.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:48 schreef wise het volgende:
[..]
drink je wat meer, dan worden ze vanzelf knap
Bij mij niet hoor, word alleen geiler, maar heb nog wel besef van wat knap is en wat niet.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:48 schreef wise het volgende:
[..]
drink je wat meer, dan worden ze vanzelf knap
oh ok danquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Bij mij niet hoor, word alleen geiler, maar heb nog wel besef van wat knap is en wat niet.
Raakte ik een gevoelige snaar met het woordje neus?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:49 schreef wise het volgende:
[..]
net een negroide vent met lang haar
quote:
Zo word het toch nooit duidelijkquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:49 schreef Vaseline_ het volgende:
en waarom een plaatje van een dom kijkende negerin
bij negerinnen toch nietquote:
Ik heb geen zin om uren te zoeken.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Zo word het toch nooit duidelijk
uiteraardquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar jij hebt natuurlijk kunstmatig hoge standaarden.
Ja, ik ook, maar ze wil me niet.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:50 schreef Fascination het volgende:
Als ik een negerin zou doen, zou ik Vas doen.
Ik heb nog nooit een negerin met blauwe ogen gezien in het echt. Allemaal poepbruine ogen, dat vind ik maar niks.quote:
Ja, idem dito. Die leventje is hard.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:52 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja, ik ook, maar ze wil me niet.
vas wil niemand hier.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:52 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
En dan niet mij als voorbeeld nemen, heb toch geen dikke negerlippen en een platgeslagen neus?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:52 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:52 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een negerin met blauwe ogen gezien in het echt. Allemaal poepbruine ogen, dat vind ik maar niks.
Je hebt wel goeie lippen hoor. Niet te vol, niet te dun. Die neus is ook een kaasneus, wel leuk.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En dan niet mij als voorbeeld nemen, heb toch geen dikke negerlippen en een platgeslagen neus?
Rihannaquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:53 schreef Sinosappel het volgende:
Als ik lesbi was zou dit mijn top 3 zijn (srs);
Rihanna
Beyonce
Nicki Minaj
Zou echt de hots hebben voor negerinnen. Vas vind ik ook kkhot.
deze puberquote:
hahah fuck youquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:53 schreef Sinosappel het volgende:
Als ik lesbi was zou dit mijn top 3 zijn (srs);
Rihanna
Beyonce
Nicki Minaj
Zou echt de hots hebben voor negerinnen. Vas vind ik ook kkhot.
Ik heb geen kaasneus gek, die zijn meestal lang en puntigquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:53 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je hebt wel goeie lippen hoor. Niet te vol, niet te dun. Die neus is ook een kaasneus, wel leuk.
Ze is serieus.quote:
Ik vind je neus standaard. Subtiel in plaats van kaarsrecht, maar voor de rest?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb geen kaasneus gek, die zijn meestal lang en puntigIk heb een minineus
![]()
Als ik srs zeg dan fuck ik niet aroundquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik weet ook gewoon niet meer wanneer ik jou serieus moet nemen
Oke maar Nicki Minaj?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:56 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Als ik srs zeg dan fuck ik niet around
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:56 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Als ik srs zeg dan fuck ik niet around
Komt door de naam.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |