één keer in je leven nounounouquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:39 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik wil wel één keer in mijn leven seks met een negerin die een goede kont heeft.
Dat lijkt me wel speciaal.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:39 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik wil wel één keer in mijn leven seks met een negerin die een goede kont heeft.
quote:I have to lurn to love my body en stop complaining about my fat Ass
Ja, is toch anders denk ik. Aziaat staat ook nog op mijn 'te doen-lijstje'.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
één keer in je leven nounounou.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Misschien moet je in de spiegel kijkenIk schrok al. Vas die aardig doet? Hoe kan dit? Maar gelukkig maakte je spoiler alles weer goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
daar zou ik in willen bijten¡quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:41 schreef Chai het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kont van Fajah, had ze erop gezet met de tekst
[..]
Wie is Fajah? Goeie kont trouwens.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:41 schreef Chai het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Vind het haar nog wel leuk staan eigenlijk. Normaal hou ik ook meer van langer haar.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:32 schreef Potloodvis het volgende:
Jammer van het korte haar.
[ afbeelding ]
fajah laurensquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:41 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Wie is Fajah? Goeie kont trouwens.
vinden ze lekker.quote:
Hahahahahahahahgaa ik ga stuk hier, gosverdomme zegquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:41 schreef Chai het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Dit meen je toch nietquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:41 schreef Chai het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Both have pussy and tits, misschien is het in jouw beleving andersquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:41 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja, is toch anders denk ik. Aziaat staat ook nog op mijn 'te doen-lijstje'.
Laat me raden, 1000 reacties met hoe geweldig ze er wel niet uit ziet?quote:
quote:
Daarom proberen. Ooit.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Both have pussy and tits, misschien is het in jouw beleving anders
Ik heb geen idee, weet alleen dat ze die op instagram heeft gezet/quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:44 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Laat me raden, 1000 reacties met hoe geweldig ze er wel niet uit ziet?Dat zo'n iemand die aandacht nog nodig is, zeg.
Negerinnen zeiken veel in bed. Inb4 bedplassersquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:39 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Met de mond vol ook?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:45 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Negerinnen zeiken veel in bed. Inb4 bedplassers
Je komt jongens met zo'n uiterlijk ook bar weinig tegen in real life, helaas.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:45 schreef Sinosappel het volgende:
Tom Hardy is het enige wat op mijn to do lijstje staat. Never gonna happen helaas![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |