Die vind ik ook wel leuk.quote:
Ja ik wou dat ik je spatiebalk was.quote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:33 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Ja ik wou dat ik je spatiebalk was.
Ik zie er niet zo uit... Maar zou mezelf op een goeie dag wel ongeveer gelijkstellen aan.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:33 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Je mocht wensen dat je er zo uit zag![]()
![]()
the fuck is thisquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:34 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Zou je hem hebben gedaan in je emoperiode, Vas?
Qua lippen kom ik best in de buurt. Alleen de bovenlip is niet zo extreem als bij hem.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:33 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Die lippen die lippen die lippen die lippen die lippen die LIPPEN DIE LIPPENNNNN GODVERDOMME
Ik weet niet eens hoe je eruit ziet maar come on, dit is wel goud hoor.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:34 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Ik zie er niet zo uit... Maar zou mezelf op een goeie dag wel ongeveer gelijkstellen aan.
Ik ga nu weg zodat ik jullie gemene reacties niet hoef te lezen![]()
Zonder pic zegt dit niks natuurlijk.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:34 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Qua lippen kom ik best in de buurt. Alleen de bovenlip is niet zo extreem als bij hem.
Ex van Carmen Electra.quote:
Dat hoeft ook niet.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:35 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zonder pic zegt dit niks natuurlijk.
Picsquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:34 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Qua lippen kom ik best in de buurt. Alleen de bovenlip is niet zo extreem als bij hem.
Serieus?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:34 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hij was geil in magic mike. Hier te jongetjes achtig
Klopt wel ja.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:34 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Hij doet me denken aan Lord Farquad (van Shrek)quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:34 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Zou je hem hebben gedaan in je emoperiode, Vas?
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:36 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hij doet me denken aan Lord Farquad (van Shrek)
Zou geen nee zeggen hoorquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Serieus?Met die beharing op z'n gezicht zelfs nog?
Ja ik hou niet van negertsquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:36 schreef Fascination het volgende:
Val je op (voornamelijk) op blanke mannen, Vas?
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:35 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zonder pic zegt dit niks natuurlijk.
quote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja ik hou niet van negertsOok niet zo vaak dat er een neger is die ik echt superknap vind ofz.
Ik wil wel één keer in mijn leven seks met een negerin die een goede kont heeft.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja ik hou niet van negertsOok niet zo vaak dat er een neger is die ik echt superknap vind ofz.
Is met uitgaan, die hangen dicht.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:39 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Tss waarom die ogen er nou afknippen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |