Drugsgebruikers niet per se.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
drugsgebruikers en mensen met tattoo's?Am I right?
Misschien als ie z'n haar knipt en dat apenpakkie uittrekt.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:20 schreef Potloodvis het volgende:
1 mooie man voor dit topic.
[ afbeelding ]
Oh en Turkenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Drugsgebruikers niet per se.
lol is dit real life, zijn er srs nog mannen die dit volhoudenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:15 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik zou echt niet durven zeggen welke mannen ik aantrekkelijk zou vinden.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:21 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Ik sta gvd te stampvoeten in huis. Kan er zo kwaad om worden.
same shit, different countryquote:
Waarom zou een man daaraan moeten denken dan?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:21 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
lol is dit real life, zijn er srs nog mannen die dit volhouden
Zie hem niet?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:20 schreef Potloodvis het volgende:
1 mooie man voor dit topic.
[ afbeelding ]
Raar niet, grote plus welquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:20 schreef wise het volgende:
[..]![]()
is dat raar als een man daar van houd danż
Misschien moet je in de spiegel kijkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Misschien moet je in de spiegel kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
Wat een gladjakkerquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:25 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind deze wel knap.
Ik dezequote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:25 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind deze wel knap.
in b4 Sinosquote:
Ja, unf. Lekkerquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:25 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind deze wel knap.
Hij is ook hommotje.quote:
quote:
Okee.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:25 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind deze wel knap.
Heb je ook een normale foto van hem?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:26 schreef Potloodvis het volgende:
Sommigen hier zouden deze hitten. Dat weet ik wel.
[ afbeelding ]
Die liep 3 maanden in de coentunnel rond te dolen toen je hem vond zeker?quote:
Nee, ik kwam deze toevallig op Google tegen. Weet niet eens wie het is.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb je ook een normale foto van hem?
Sure. Eerder toevallig in die map op je bureaublad.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:28 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, ik kwam deze toevallig op Google tegen. Weet niet eens wie het is.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:27 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Die liep 3 maanden in de coentunnel rond te dolen toen je hem vond zeker?
Mwah, neh. Die is 16.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:26 schreef Potloodvis het volgende:
Sommigen hier zouden deze hitten. Dat weet ik wel.
[ afbeelding ]
Oh, in mijn emoperiode in de 2e glas had ik hem keihard gedaanquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:28 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, ik kwam deze toevallig op Google tegen. Weet niet eens wie het is.
Mwah... Valt wel mee. Hij ziet alleen wat pips, dat valt op.quote:
OMG Vaseline houdt mijlpalen in haar leven bij aan de hand van de drankjes die ze nuttigt.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh, in mijn emoperiode in de 2e glas had ik hem keihard gedaan
Vasje.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh, in mijn emoperiode in de 2e glas had ik hem keihard gedaan
En nu zit je gewoon te typen? Kinky hoor.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:30 schreef Sinosappel het volgende:
Jezus ik word gewoon nat van de gedachte alleen al van Tom Hardy. Ja heb gecheckt
Oepsquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:30 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
OMG Vaseline houdt mijlpalen in haar leven bij aan de hand van de drankjes die ze nuttigt.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:29 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Mwah... Valt wel mee. Hij ziet alleen wat pips, dat valt op.
Ja ik ben lekker gekquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:31 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
En nu zit je gewoon te typen? Kinky hoor.
Ja dat is beter.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:32 schreef VeerEli het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beter dan, meneer?
Die lippen die lippen die lippen die lippen die lippen die LIPPEN DIE LIPPENNNNN GODVERDOMMEquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:32 schreef VeerEli het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beter dan, meneer?
Je mocht wensen dat je er zo uit zagquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:32 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Ja dat is beter.
Wel een beetje een ongelikte beer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |