Ja man weet je hoeveel lol tussen de lakens. Gek wijfje. Mooi en lekker ook.quote:
Mooie meid ja, jammer dat ze altijd van die debiele gezichten trekt in iCarly.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:58 schreef 1834 het volgende:
[..]
Over zin hebben in gesproken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik ben so so verliefd op haar :$
Jij kijkt die programma's ook serieus allemaal, hèquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mooie meid ja, jammer dat ze altijd van die debiele gezichten trekt in iCarly.
Ja soms om half 1 's nachts als er niks op tv isquote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:00 schreef 1834 het volgende:
[..]
Jij kijkt die programma's ook serieus allemaal, hè?
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja soms om half 1 's nachts als er niks op tv is![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:01 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
10 cm krijg ik echt niet helemaal naar binnen hoor
Gatverdammequote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:02 schreef 1834 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ga je dan soms met je hand in je broekje wanneer deze smooth boy in beeld is?
Ned's survival gids dan.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
GatverdammeIk kijk overigens alleen iCarly, True Jackson enzo heb ik poephekel aan swa.
koop een leren broek dan heb je leren pijpenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:04 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Sry, ben echt slecht in pijpen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind ik nietquote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:06 schreef Sinosappel het volgende:
Die meid van victorious lijkt kkveel op die van carly toch?
Nee die van victorious is veeeel knapper.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:06 schreef Sinosappel het volgende:
Die meid van victorious lijkt kkveel op die van carly toch?
Ja ok die heeft een minder ouwe kop en lijkt iets minder op the Nannyquote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee die van victorious is veeeel knapper.
gvdquote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:09 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja ok die heeft een minder ouwe kop en lijkt iets minder op the Nanny
Kutdingen, teveel moeite.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:09 schreef wise het volgende:
http://frontpage.fok.nl/p(...)-zonder-condoom.html
¿
The nanny die haar bek dicht houdt.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:09 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja ok die heeft een minder ouwe kop en lijkt iets minder op the Nanny
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:10 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik denk dat aids alleen voorkomt bij homoseksuelen en voor soa's smeer ik eventueel wel een zalfje
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:10 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik denk dat aids alleen voorkomt bij homoseksuelen en voor soa's smeer ik eventueel wel een zalfje
Jezusquote:Hoezo geen condoom, ik gebruik altijd condooms, zelfs in vaste relaties147 (5.5%
gwn altijd onveilig neuken XDquote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:11 schreef Sinosappel het volgende:
Als je met de pil begint kan je dan meteen onveilig neuken of moet je dan een maand wachten
Staat in de bijsluiterquote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:11 schreef Sinosappel het volgende:
Als je met de pil begint kan je dan meteen onveilig neuken of moet je dan een maand wachten
quote:Begin je op de eerste dag van je menstruatie ben je gelijk veilig
begin je op de 2de tot en met de 5de dag dan duurt het 7 dagen voordat de pil veilig is
begin je later in de maand dan duurt het 1 maand
quote:Wanneer je voor het eerst begint met de pil, kun je deze het beste beginnen te slikken op de eerste dag van je menstruatie. Je kunt dan meteen veilig vrijen. Begin je niet op de eerste dag met de pil? Begin dan op de vijfde dag van je menstruatie. Je moet dan wel de eerste veertien dagen een condoom gebruiken als je vrijt.
Nee joh, gewoon helemaal niet aal de pil en soort van Russisch roulette met zaadquote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat is echt bullshitAltijd 1 maand wakten
als je er gwn voor 12 weken achterkomt gwn overtijdsbehandelingquote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:19 schreef remi1986 het volgende:
[..]
je kan altijd een morning after halen natuurlijk
Ja die had ik laatst was echt fuxkig kut man, dat nooit meerquote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:19 schreef remi1986 het volgende:
[..]
je kan altijd een morning after halen natuurlijk
bedoel maar, genoeg mogelijkhedenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:19 schreef Chai het volgende:
[..]
als je er gwn voor 12 weken achterkomt gwn overtijdsbehandeling
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:20 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja die had ik laatst was echt fuxkig kut man, dat nooit meer
Hoezo kutquote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:20 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja die had ik laatst was echt fuxkig kut man, dat nooit meer
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja en dan.
Dik zijn ook, stront in je kut ook. Je punt?
dat er zoveel dingen ongezond zijn, maar toch zoveel mensen ze doenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja en dan.
Dik zijn ook, stront in je kut ook. Je punt?
Wannabe RickoCumquote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:23 schreef Mozy het volgende:
[..]
ja is echt kkgrote pil man zelfs maloen is nog kleiner
Misselijk draaiierig pijnlijke tieten vermoeid slap huilbuien depressieve gedahtes alles.quote:
En hoe lang duurde dat?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:25 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Misselijk draaiierig pijnlijke tieten vermoeid slap huilbuien depressieve gedahtes alles.
Je krijgt in 1 keer 10x zoveel hormonen binnen als normale anticonceptie pil
Oh , kan me er wel iets bij voorstellen jaquote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:25 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Misselijk draaiierig pijnlijke tieten vermoeid slap huilbuien depressieve gedahtes alles.
Je krijgt in 1 keer 10x zoveel hormonen binnen als normale anticonceptie pil
Ja man in die bijsluiter stond nog net niet dat je er kanker van kan krijgen maar al die andere effecten op je lichaam...werd er bang van tbhquote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:58 schreef 1834 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hoi pkquote:
Ongeveer een dag maar voel me de hele week al raar dus weet niet precies. (maandag genomenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:26 schreef Chai het volgende:
[..]
En hoe lang duurde dat?
Kan als je pech hebt volgens mij best wel langdurige gevolgen hebben vanwege verstoorde hormoonhuishouding.
Stuur me maar eens een berichtje als ik dronken ben. Wie weet heb je mazzel.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:34 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe je eruit ziet
Een wijs man. Ja de poster dan he? Chick is gewoon een lekker wijf.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:58 schreef 1834 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Ik ruuk het 'eten alquote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:48 schreef Salatrel het volgende:
[..]maar raak. Het isbijna 18:00 dus nederland gaat zo aan tafel
Boereneettijdstipquote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:48 schreef Salatrel het volgende:
quote:
Gelukkig heeft zo'n Fiat Panda de massa van een botsautotjequote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Tandjes heee.. wijven in kleine fiat panda's met spastische onverwachte aanvallen mogen ze wat mij betreft ook verbannen naar Rusland.
"Oh ik moet naar links."
* Rukt aan stuur.
Dat ik er reed maakt geen donder uit
Chili Con Carnequote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:48 schreef Salatrel het volgende:
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Inderdaad, deze man heeft helemaal niks fout gedaan
Die las ik ook.. die moeder heeft echt een schitterend vocabulaire.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:50 schreef PretKroket het volgende:
Moeder die zich als klein kind gedraagt en telefoon kapot gooit Wat is deze
Verdoriequote:
Ja,maar ik wil niet botsenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:50 schreef PretKroket het volgende:
[..]
Gelukkig heeft zo'n Fiat Panda de massa van een botsautotje
Ja dat wel, maar dat hij nooit iets fout heeft gedaan vond ik wel leuk.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ben voor free Chris watsmetjou hater.
Oke, geen idee wat dat is, maar eet smakelijk.quote:
Volgens mij smaakt zij echt supernice daar benedenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:58 schreef 1834 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bitch pls.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, geen idee wat dat is, maar eet smakelijk.
Ik denk 's nachts onder de dekens al, of werkt dat bij jou niet zo snel?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Lekker morgen ruften laten jonge, en niet te zuinig ook.
quote:
Jij ook volgens mij.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:52 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Volgens mij smaakt zij echt supernice daar beneden
Alleen zeggen dat FOK! leek op het bewind van een nazi ofzo.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:52 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar dat hij nooit iets fout heeft gedaan vond ik wel leuk.
Wat is dezequote:
Alles verzamelen onder de dekens om vervolgens als je opstaat bijna van je stokje te gaan als alles vrij komt.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk 's nachts onder de dekens al, of werkt dat bij jou niet zo snel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |