quote:
Gelukkig heeft zo'n Fiat Panda de massa van een botsautotjequote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Tandjes heee.. wijven in kleine fiat panda's met spastische onverwachte aanvallen mogen ze wat mij betreft ook verbannen naar Rusland.
"Oh ik moet naar links."
* Rukt aan stuur.
Dat ik er reed maakt geen donder uit
Chili Con Carnequote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:48 schreef Salatrel het volgende:
[..]maar raak. Het isbijna 18:00 dus nederland gaat zo aan tafel
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Inderdaad, deze man heeft helemaal niks fout gedaan
Die las ik ook.. die moeder heeft echt een schitterend vocabulaire.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:50 schreef PretKroket het volgende:
Moeder die zich als klein kind gedraagt en telefoon kapot gooit Wat is deze
Verdoriequote:
Ja,maar ik wil niet botsenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:50 schreef PretKroket het volgende:
[..]
Gelukkig heeft zo'n Fiat Panda de massa van een botsautotje
Ja dat wel, maar dat hij nooit iets fout heeft gedaan vond ik wel leuk.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ben voor free Chris watsmetjou hater.
Oke, geen idee wat dat is, maar eet smakelijk.quote:
Volgens mij smaakt zij echt supernice daar benedenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:58 schreef 1834 het volgende:
[..]
Over zin hebben in gesproken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik ben so so verliefd op haar :$
Bitch pls.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, geen idee wat dat is, maar eet smakelijk.
Ik denk 's nachts onder de dekens al, of werkt dat bij jou niet zo snel?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Lekker morgen ruften laten jonge, en niet te zuinig ook.
quote:
Jij ook volgens mij.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:52 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Volgens mij smaakt zij echt supernice daar beneden
Alleen zeggen dat FOK! leek op het bewind van een nazi ofzo.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:52 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar dat hij nooit iets fout heeft gedaan vond ik wel leuk.
Wat is dezequote:
Alles verzamelen onder de dekens om vervolgens als je opstaat bijna van je stokje te gaan als alles vrij komt.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk 's nachts onder de dekens al, of werkt dat bij jou niet zo snel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |