Foto's:
http://filesmelt.com/dl/IMG00239-20121011-1627.jpghttp://filesmelt.com/dl/IMG00240-20121011-1627.jpgGisteravond is mijn moeder om 23:00 stipt dus mijn kamer ingerend omdat ze 'licht zag terwijl ik had moeten slapen'. Ik zat te Whatsappen met een meid, dus zeggen van 'ja ik moet van mijn moeder nu slapen' gaat het dus niet worden.
Grist ze me telefoon (LG optima L3 e400) uit me klauwen, pleurt ze dat ding op de grond en zegt, als een echte baby 'NAH LIGGTIE IN VEF STUKKUAH EN HET BOEIT MU GEN KANKER"
Ze kan nogeneens tellen want het waren er maar drie.
batterij zoek, vanmorgen gevonden en... beeldscherm kaduuk. zie fotos
Net gekeken op internet: 33 euries een nieuwe
Nou, ik ga dat dus niet betalen, en, nadat ik het gemeld had en dat
zij het kan gaan betalen, krijg ik de melding "Ik heb geen geld, en jij moet maar je oren gebruiken." Krijg de tyfus, mens. Douw dan maar minder die vent van je zen reet vol en gebruik die kankerhersenen van je. Denk is een keertje aan mij.
Meneer krijgt nieuwe laptop die die niet gebruikt van 200 euro, ik ga naar een ict opleiding en krijg er eentje van haar werk uit het jaar nul.
Meneer krijgt dit, meneer krijgt dat, maar degene die zogenaamd altijd op de eerste plaats staat krijgt dan ook nooit wat. Laatste keer dat ik wat kreeg was die telefoon een half jaar geleden. De rest is allemaal 2dehands kankerzooi van het jaar nul, terwijl die pleurishond zen reet volgedouwd word met nieuwe zooi.
Wanneer het geld binnenkomt gelijk bestellen. Er is er nog maar 1 in voorraad, dus beter blijft dat zo. Of het nou mag of niet, leert ze maar eens normaal doen. Moet het godverredomme doen met een blackberry die nogenees normaal kan bellen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handje tussen de benen, als ze op dat moment al nat is en je toelaat zit je goed. Als is ze nat is ze botergeil en wilt ze jouw hard kloppende vleeslolly helemaal vacuum zuigen met haar natte mossel.