SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handje tussen de benen, als ze op dat moment al nat is en je toelaat zit je goed. Als is ze nat is ze botergeil en wilt ze jouw hard kloppende vleeslolly helemaal vacuum zuigen met haar natte mossel.
Weinig keus. Ik zal wel moeten.quote:
Ja wrijf het erin en gooi er zout overheenquote:
Ik was 13 toen ik voor het laatst een bedtijd hadquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:52 schreef J0kkebr0k het volgende:
Om 11 uur het licht uit moeten doen. Hoe oud ben je TS?
Fucking 16 en al om half tien naar bed moeten.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:52 schreef J0kkebr0k het volgende:
Om 11 uur het licht uit moeten doen. Hoe oud ben je TS?
Hoog tijd om iets voor jezelf te gaan zoeken man, je moeder is niet goed.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:53 schreef BlazingV2 het volgende:
[..]
Fucking 16 en al om half tien naar bed moeten.
Alsof ik 10 ben
Haha dat is vrij ziek ja.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:53 schreef BlazingV2 het volgende:
Smijt met je uitwerpselen naar je moeder, de volgende keer. Zal ze leren.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:53 schreef BlazingV2 het volgende:
[..]
Alsof ik 10 ben
Ligt aan de dag. 6:30 op dagen waarin ik vroeg (8:15) op school moet zijn, 7 ik er een uur later moet zijn en 9 als ik om kwart voor elf op school moet zijn. (Ik doe MBO 4)quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:54 schreef JosefDettelbacher het volgende:
[..]
Haha dat is vrij ziek ja.
Hoe laat moet je 's morgens uit bed dan?
BB curvequote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:54 schreef Montagui het volgende:
Waar heb je die foto's mee gemaakt......eigenlijk?
Nee.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:58 schreef JosefDettelbacher het volgende:
Ben ik de enige die die Probleemwijken JPG's een beetje beu begin te worden?
quote:Meneer krijgt nieuwe laptop van 200 euro
Als ze staat te douchen en TS haar met poep bekogelt.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:58 schreef vinnieboy het volgende:
Als wraak Pics van je moeder plaatsen
Dat herinner je je goed. En dat ga ik ook doen. Dat deed mijn zus ook en daar doet ze nu ook normaal tegen. Daar was ze nog strenger tegen, dus als ik soms hoor hoe ze het over haar heeftquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
Je kon geloof ik niet op jezelf wonen als ik het mij nog goed kan herinneren. Nou ja, als je eenmaal op jezelf woont moet je voorlopig geen contact meer op nemen met jouw moeder. Zo straf je haar het meest.
Nee. Ik heb er haat aan dat ik zogenaamd altijd op de eerste plaats kom, maar wanneer voor school bijv. geld neergelegd moet worden, voor materialen of watdanook, het altijd 'Ik heb geen geld' is. Maar als meneer iets wilt het altijd 'TUURLIJK SCHAT IS'.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:58 schreef lezzer het volgende:
Kortom, je bent jaloers op de vriend van je moeder?
Die wil je niet zien.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:58 schreef vinnieboy het volgende:
Als wraak Pics van je moeder plaatsen
Koop deze cd voor haar verjaardag. Misschien inspireert het haar tot een beter leven.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:45 schreef BlazingV2 het volgende:
Gisteravond is mijn moeder om 23:00 stipt dus mijn kamer ingerend omdat ze 'licht zag terwijl ik had moeten slapen'.
Zus is een camsletquote:
Ohja want als iemand niet luisterd gooien we z'n spullen kapot.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:52 schreef Pallas-Athene het volgende:
Onterechte klacht.
Als je was gaan slapen, dan had dit niet gebeurd!
Jullie kunnen samen gaan wonen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:15 schreef NietDoen het volgende:
[..]
Ohja want als iemand niet luisterd gooien we z'n spullen kapot.
Doe normaal bitch.
Ik en TS?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:16 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Jullie kunnen samen gaan wonen.
Dank je voor het compliment!
Ja in de nacht whatsappen is ook erg irritant. Als mijn kind zoiets zou doen, zou ik hem onterven en op straat dumpen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:18 schreef Zneeser het volgende:
TS zal zichzelf ook wel als een kut kind gedragen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |