Wannabe RickoCumquote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:23 schreef Mozy het volgende:
[..]
ja is echt kkgrote pil man zelfs maloen is nog kleiner
Misselijk draaiierig pijnlijke tieten vermoeid slap huilbuien depressieve gedahtes alles.quote:
En hoe lang duurde dat?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:25 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Misselijk draaiierig pijnlijke tieten vermoeid slap huilbuien depressieve gedahtes alles.
Je krijgt in 1 keer 10x zoveel hormonen binnen als normale anticonceptie pil
Oh , kan me er wel iets bij voorstellen jaquote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:25 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Misselijk draaiierig pijnlijke tieten vermoeid slap huilbuien depressieve gedahtes alles.
Je krijgt in 1 keer 10x zoveel hormonen binnen als normale anticonceptie pil
Ja man in die bijsluiter stond nog net niet dat je er kanker van kan krijgen maar al die andere effecten op je lichaam...werd er bang van tbhquote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:58 schreef 1834 het volgende:
[..]
Over zin hebben in gesproken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik ben so so verliefd op haar :$
hoi pkquote:
Ongeveer een dag maar voel me de hele week al raar dus weet niet precies. (maandag genomenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:26 schreef Chai het volgende:
[..]
En hoe lang duurde dat?
Kan als je pech hebt volgens mij best wel langdurige gevolgen hebben vanwege verstoorde hormoonhuishouding.
Stuur me maar eens een berichtje als ik dronken ben. Wie weet heb je mazzel.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:34 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe je eruit ziet
Een wijs man. Ja de poster dan he? Chick is gewoon een lekker wijf.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:58 schreef 1834 het volgende:
[..]
Over zin hebben in gesproken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik ben so so verliefd op haar :$
quote:
Ik ruuk het 'eten alquote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:48 schreef Salatrel het volgende:
[..]maar raak. Het isbijna 18:00 dus nederland gaat zo aan tafel
Boereneettijdstipquote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:48 schreef Salatrel het volgende:
[..]maar raak. Het isbijna 18:00 dus nederland gaat zo aan tafel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |