Jezusquote:Hoezo geen condoom, ik gebruik altijd condooms, zelfs in vaste relaties147 (5.5%
gwn altijd onveilig neuken XDquote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:11 schreef Sinosappel het volgende:
Als je met de pil begint kan je dan meteen onveilig neuken of moet je dan een maand wachten
Staat in de bijsluiterquote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:11 schreef Sinosappel het volgende:
Als je met de pil begint kan je dan meteen onveilig neuken of moet je dan een maand wachten
quote:Begin je op de eerste dag van je menstruatie ben je gelijk veilig
begin je op de 2de tot en met de 5de dag dan duurt het 7 dagen voordat de pil veilig is
begin je later in de maand dan duurt het 1 maand
quote:Wanneer je voor het eerst begint met de pil, kun je deze het beste beginnen te slikken op de eerste dag van je menstruatie. Je kunt dan meteen veilig vrijen. Begin je niet op de eerste dag met de pil? Begin dan op de vijfde dag van je menstruatie. Je moet dan wel de eerste veertien dagen een condoom gebruiken als je vrijt.
Nee joh, gewoon helemaal niet aal de pil en soort van Russisch roulette met zaadquote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat is echt bullshitAltijd 1 maand wakten
als je er gwn voor 12 weken achterkomt gwn overtijdsbehandelingquote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:19 schreef remi1986 het volgende:
[..]
je kan altijd een morning after halen natuurlijk
Ja die had ik laatst was echt fuxkig kut man, dat nooit meerquote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:19 schreef remi1986 het volgende:
[..]
je kan altijd een morning after halen natuurlijk
bedoel maar, genoeg mogelijkhedenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:19 schreef Chai het volgende:
[..]
als je er gwn voor 12 weken achterkomt gwn overtijdsbehandeling
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:20 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja die had ik laatst was echt fuxkig kut man, dat nooit meer
Hoezo kutquote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:20 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja die had ik laatst was echt fuxkig kut man, dat nooit meer
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja en dan.
Dik zijn ook, stront in je kut ook. Je punt?
dat er zoveel dingen ongezond zijn, maar toch zoveel mensen ze doenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja en dan.
Dik zijn ook, stront in je kut ook. Je punt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |