Jammer voor jou dat ik geen wetenschapper ben. Dus het zal wel.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:59 schreef Sinosappel het volgende:
Grote pupillen doen trouwens wel dat je vriendelijker en betrouwbaarder overkomt en sneller aardig gevonden wordt. Wetenschappelijk bewezen.
Dit zal Seksgod_beta_v1 wel interessant vinden.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:59 schreef Sinosappel het volgende:
Grote pupillen doen trouwens wel dat je vriendelijker en betrouwbaarder overkomt en sneller aardig gevonden wordt. Wetenschappelijk bewezen.
Als het een kut heeft.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:00 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dit zal Seksgod_beta_v1 wel interessant vinden.
ja, tuurlijk. chai en vriendelijkquote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:59 schreef Sinosappel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Felicidadesquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:05 schreef Potloodvis het volgende:
Ik vind het goed geweest voor vandaag. Nu heb ik morgen de hele dag tijd voor één aanzicht.
ik heb ook genoeg gewerkt voor vandaagquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:05 schreef Potloodvis het volgende:
Ik vind het goed geweest voor vandaag. Nu heb ik morgen de hele dag tijd voor één aanzicht.
Merci beaucoup.quote:
Dit was wel een productieve dag, ja.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb ook genoeg gewerkt voor vandaag
wie?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:08 schreef Sinosappel het volgende:
Omg, kattengast houdt ook nog eens heel erg van koken
Ik zou hem dm'en of hij voor je wil koken tegen betaling in natura.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:08 schreef Sinosappel het volgende:
Serieusquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:08 schreef Sinosappel het volgende:
Ik zou als ik op mannen viel niet zo op dat onderwereldachtige vallen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Serieus. In alle opzichten perfect behalve Asian.
So true lolquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Serieus. In alle opzichten perfect behalve Asian.
wat heeft Asian met onderwereld te maken?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zou als ik op mannen viel niet zo op dat onderwereldachtige vallen.
Omdat ie een paar tattoo's heeft?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoe kun je dit zeggen als je niet op mannen valt? Dat is dan toch een groot mysterie?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |