Moenen denk ik? Dat is een heel gezellig café, kun je ook eten idd. Ook wel chille muziek altijd.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:32 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Wij zijn daar in september twee keer wezen shoppen. En gaan eten bij.. Moens? Echt, 3 gangen voor nog geen 5 tientjes samen
Wil binnenkort weer lekker shoppen daar als ik alles thuis op orde heb
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Winkelen met je homies?
[..]
Nee hoor, maar we kunnen niet alles tegelijk. Anders worden we opgepakt.
Maar doe eens vertellen dan..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh dat scheelt, niet dat de meisjes waarmee ik gingen enorm moeilijk waren. Maar mijn mannelijke instincten hadden toch iets van "hier hebben we toch wehkamp.nl voor?"quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben op zich niet zo moeilijk hoor.Je mag wel bij me in het pashokje.
![]()
Nee echt niet lang vrijgezel geweest, klikte altijd al super en toen ik relatieloos was kwamen we er achter dat het beter klikte dan we dachten.. Maar achquote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow ok. Sinds wanneer dan?![]()
Echt lang ben je niet vrijgezel geweest dan toch?
NOEM JE FERA NOU MAKKELIJK!?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh dat scheelt, niet dat de meisjes waarmee ik gingen enorm moeilijk waren.
Mijn numero uno was je al hoorquote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:40 schreef moneyfornothing het volgende:
Volgende week kijken voor een eenkamerappartementje.![]()
Ben numero uno geworden.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:40 schreef moneyfornothing het volgende:
Ben numero uno geworden.
Ow wist niet dat je 'm al kende enzoquote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:40 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nee echt niet lang vrijgezel geweest, klikte altijd al super en toen ik relatieloos was kwamen we er achter dat het beter klikte dan we dachten.. Maar ach
QUA SHOPPENquote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
NOEM JE FERA NOU MAKKELIJK!?
Ja alweer bijna een jaarquote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow wist niet dat je 'm al kende enzo
Nouja leuk
Ik pas me ook wel aan aan de persoon die mee gaat hoor.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh dat scheelt, niet dat de meisjes waarmee ik gingen enorm moeilijk waren. Maar mijn mannelijke instincten hadden toch iets van "hier hebben we toch wehkamp.nl voor?"
Oh dan wil ik wel mee shoppen hoor.
Verhuiskriebels ftw!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:41 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik ga vandaag kijken voor een 3-kamer maisonetteOh had ik al rondgejubeld he
Wat ben je toch ook een baas.quote:
Vertel je me dan hoe het was, in het pashokje?quote:
Goed nieuws!.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:41 schreef moneyfornothing het volgende:
Jup, een van de locaties waar ik het liefste heen wil.
In veel opzichten ben ik dat ook.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
NOEM JE FERA NOU MAKKELIJK!?
Ja dat zat er ook aan te komen toch?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:23 schreef kree het volgende:
[..]
Niet ontslagen. Maar ze wilde m'n tijdelijke contract niet verlengen.
Heb d'r nog uitgebreid over gevraagd. Maar dikke bs als je het mij vraagt. Nou pech was die sfeer daar toch al zat aan het worden.
Maar ok ik moet wel binnen week of vier nu wat anders hebben.
Want kan het twee maanden redden en dan is het uvw of in de goot slapen hahaha
Ja tof hequote:
Dat is tof! Noodgedwongen bij je ex wonen is niet leuk.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:43 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ja tof heMaar mag ook wel.. Ik woon nog steeds noodgedwongen bij mijn ex, en ene na t andere huis gaat aan mijn neus voorbij dus ben blij dat deze woning aan mij is beloofd, als hij bevalt kan ie bij wijze van volgende maand nog van mij zijn
En dan blijft ie van mij
hoop het voor je.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat zat er ook aan te komen toch?
Nou wees blij dat je er weg bent, je had het toch al niet naar je zin
Ik heb zo een sollicitatiegesprekVoor 18 uur in de week.
Niet mijn ideale baan, maar beter iets dan niet
Dus wish me luck!
quote:
Succesquote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat zat er ook aan te komen toch?
Nou wees blij dat je er weg bent, je had het toch al niet naar je zin
Ik heb zo een sollicitatiegesprekVoor 18 uur in de week.
Niet mijn ideale baan, maar beter iets dan niet
Dus wish me luck!
Mja ben niet veel thuis en we kunnen nog goed met elkaar opschieten, maar beter nu apart wonen dan wanneer er een onherstelbare bom barstquote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is tof! Noodgedwongen bij je ex wonen is niet leuk.
Omdat ik een mini slaapkamer heb waar ik echt niet in kan werken, en ik toe ben aan iets voor mezelf, en omdat ik dan in de stad waar mijn studie is ga wonen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een baas.
[..]
Vertel je me dan hoe het was, in het pashokje?
[..]
Goed nieuws!.
Waarom wilde je ook al weer weg waar je zat?
Dit kan ik beamen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:45 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Mja ben niet veel thuis en we kunnen nog goed met elkaar opschieten, maar beter nu apart wonen dan wanneer er een onherstelbare bom barst
ook lang samengewoond naderhand?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Dit kan ik beamen.Ik ben net bijna een week weg bij de mijne.
Bleh dat lijkt me helemaal niets, ik woon nog thuis dus heb het zeker niet slecht maar ben er wel aan toe. Ik hoop dat hij bevalt.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:43 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ja tof heMaar mag ook wel.. Ik woon nog steeds noodgedwongen bij mijn ex, en ene na t andere huis gaat aan mijn neus voorbij dus ben blij dat deze woning aan mij is beloofd, als hij bevalt kan ie bij wijze van volgende maand nog van mij zijn
En dan blijft ie van mij
Komt allemaal goedquote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:45 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Omdat ik een mini slaapkamer heb waar ik echt niet in kan werken, en ik toe ben aan iets voor mezelf, en omdat ik dan in de stad waar mijn studie is ga wonen.![]()
Zit dan ook echt midden in het centrum.
Helaas geen samenwoon-proof appartement, maar meneer is nog steeds enkel in de weekenden thuis dus anders zat ik alsnog doordeweeks 'alleen'.
Nee, een maandje. Maar toen had ik er al genoeg van. Slaap nu bij een vriendin op de bank, toch fijner, ondanks dat ik m'n huis wel mis. M'n werkplekje, m'n keuken ... M'n bank.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:46 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ook lang samengewoond naderhand?
Ik woon al 7 jaar niet meer thuisquote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:46 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Bleh dat lijkt me helemaal niets, ik woon nog thuis dus heb het zeker niet slecht maar ben er wel aan toe. Ik hoop dat hij bevalt.![]()
Als de mijne goed is, kan ik er ook vanaf november in.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Komt allemaal goed
Je hoeft niet alleen te zijn doordeweeks.![]()
Zo'n oplossing had ik niet, ik wil mijn katten niet achter laten, en die kunnen straks mee. Maar eigen plekje is toch wel goud waardquote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, een maandje. Maar toen had ik er al genoeg van. Slaap nu bij een vriendin op de bank, toch fijner, ondanks dat ik m'n huis wel mis. M'n werkplekje, m'n keuken ... M'n bank.
Ik ken ook mensen die in die appartementjes hebben gewoond, en ben ook al eens naar een andere, kleinere, wezen kijken maar toen was ik 4e ofzo.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:49 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik woon al 7 jaar niet meer thuisContact thuis is ook niet denderend
Scheelt dat mijn collega in de zelfde buurt, zelfde type woning woont, en is zoooo leukDus weet ongeveer wat te verwachten.
Is het een koopappartement waar je gaat kijken?
Zag in mn mail ook 1-kamerappartementen, kosten echt geen drol in almereZou me alleen te klein zijn helaas..
Love it.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:50 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Zo'n lekker ding, zo'n foute knipoog
Tuurlijk Kaneeltje.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een baas.
[..]
Vertel je me dan hoe het was, in het pashokje?
[..]
Goed nieuws!.
Waarom wilde je ook al weer weg waar je zat?
quote:
Top broeder.quote:
met eigen badkamer en keuken enz? Ideaal! En huur dus je kunt zo weer weg!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:52 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik ken ook mensen die in die appartementjes hebben gewoond, en ben ook al eens naar een andere, kleinere, wezen kijken maar toen was ik 4e ofzo.
Maar het zijn huurkamers, via de sociale woningbouw dus ze kosten echt bijna niets inderdaad. Heb dan ook nog een balkonnetje enzo.![]()
Klein zijn ze wel, maar andere optie is een studentenkamer dus dan is dit luxe.
dat is het idd.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:52 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik ken ook mensen die in die appartementjes hebben gewoond, en ben ook al eens naar een andere, kleinere, wezen kijken maar toen was ik 4e ofzo.
Maar het zijn huurkamers, via de sociale woningbouw dus ze kosten echt bijna niets inderdaad. Heb dan ook nog een balkonnetje enzo.![]()
Klein zijn ze wel, maar andere optie is een studentenkamer dus dan is dit luxe.
Jup! En de woon/slaapkamer is L vormig, dus kan ik mooi het aparte hoekje gebruiken voor mijn bed en kledingkast, staat het niet zo pontificaal bij de bank en tv enzo.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:55 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
met eigen badkamer en keuken enz? Ideaal! En huur dus je kunt zo weer weg!
Loting ftw, elke week weer kans en tadaaaaa, soms heb je geluk.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:58 schreef kree het volgende:
[..]
dat is het idd.
zou willen dat ik dat kon vinden. maar ik sta op nr #100
Doe die van mij ook evenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:02 schreef Faxie het volgende:
Nouja ik ga weer... auto wassen... wordt wel weer eens tijd.
Nou zo gaat het niet echt hier.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:00 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Loting ftw, elke week weer kans en tadaaaaa, soms heb je geluk.
Maar niet alle 80 reageren op hetzelfde huisje als jij natuurlijk.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:04 schreef kree het volgende:
Ok ik kort eigenlijk dus ok dan komen er 80 man voor je om te zeggen van ik wil dat huisje. Tja kleine kans voor mij dus dat ze allemaal afzeggen.
Goed bezig als je in je eentje kunt kopen, dat valt tegenwoordig niet meequote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:05 schreef Cassandra87 het volgende:
Daarom ga ik kopenVal verder ook overal buiten de boot hoor, verdien te veel voor het een, te weinig voor het ander
Ja was echt mazzel want ik had maandag gebeld, toen werd ik dinsdag teruggebeld dat de woning in optie was genomen en dat ik voorrang had als de optie niet door ging, én dat ik gebeld zou worden als een andere woning vrij kwam, voor die in de verkoop ging. Service
En toen werd ik woensdag gebeld dat de optie niet doorging, dat ik mocht kijken en dat de woning als ik m wat vond, voor mij was onder voorbehoud van financiering
Bartholomeus komt me zo oppikken, gaan we samen kijken.
Wilde wel een huisje die een beetje op de toekomst gericht was. Echt supergroot is t niet, maar heeft twee slaapkamers en een ruime tuin
Hmms wel dus.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar niet alle 80 reageren op hetzelfde huisje als jij natuurlijk.
Maar hoelang sta je al ingeschreven dan?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:06 schreef kree het volgende:
[..]
Hmms wel dus.
Ik kan het zien op internet en is Mss omdat het hier is. Maar dat is dus echt zo. Laatste keer dat ik keek stond ik op plek 98
Ik heb het toch ook niet over hoe het bij jou gaat. Heb het over moi, en hiero zijn er meerdere opties. Op basis van inschrijfduur, maar ook op basis van loting. Als de inschrijfduur laag is kun je dus beter elke week een gokje wagen op de lotingshuizen. Oftewel, hier is het goed geregeld.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:04 schreef kree het volgende:
[..]
Nou zo gaat het niet echt hier.
Sta nu ingeschreven bij de woningbouw.
En hoe het zit is. Hoe langer je ingeschreven bent hoe hoger je op een lijst komt voor een huisje.
Ok ik kort eigenlijk dus ok dan komen er 80 man voor je om te zeggen van ik wil dat huisje. Tja kleine kans voor mij dus dat ze allemaal afzeggen.
En is natuurlijk huren. Want kopen hoef ik niet eens aan te denken zonder een vast contract voor werk.
De bank zal me geen cent geven.
Op plek 98 voor dat huis.. of op de overall list. Nogal een verschilquote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:06 schreef kree het volgende:
[..]
Hmms wel dus.
Ik kan het zien op internet en is Mss omdat het hier is. Maar dat is dus echt zo. Laatste keer dat ik keek stond ik op plek 98
Is met koopgarant, dat scheelt wel. En anders wordt het een appartement. Vind dit veel fijnerquote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Goed bezig als je in je eentje kunt kopen, dat valt tegenwoordig niet mee
Vanaf begin dit jaar.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar hoelang sta je al ingeschreven dan?
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar doe eens vertellen dan..Soort van promotie gemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik mag nu ook alle probleemgokkers gaan analyseren.
De eerste gaf al aan dat hij ons op taart gaat trakteren en daarna het kantoor kort en klein gaat slaan.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Een ruime tuin is ook wel lekker, heeft dit huisje (ook huur) ook. Het huisje zelf is vrij klein ook al is het als een van de weinige in de staat uitgebouwd vroegah. Maar die tuin.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:05 schreef Cassandra87 het volgende:
Daarom ga ik kopenVal verder ook overal buiten de boot hoor, verdien te veel voor het een, te weinig voor het ander
Ja was echt mazzel want ik had maandag gebeld, toen werd ik dinsdag teruggebeld dat de woning in optie was genomen en dat ik voorrang had als de optie niet door ging, én dat ik gebeld zou worden als een andere woning vrij kwam, voor die in de verkoop ging. Service
En toen werd ik woensdag gebeld dat de optie niet doorging, dat ik mocht kijken en dat de woning als ik m wat vond, voor mij was onder voorbehoud van financiering
Bartholomeus komt me zo oppikken, gaan we samen kijken.
Wilde wel een huisje die een beetje op de toekomst gericht was. Echt supergroot is t niet, maar heeft twee slaapkamers en een ruime tuin
Is adhoc wonen niks voor jou?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:09 schreef kree het volgende:
[..]
Vanaf begin dit jaar.
Super stom van me. Had het eerder moeten doen.
Maarja zag de toekomst daarvoor ff iets anders alsdat het nu liep.
Maar ok nu huur ik particulier. En best. Maar wel duur.
Taartquote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Soort van promotie gemaaktIk mag nu ook alle probleemgokkers gaan analyseren.
De eerste gaf al aan dat hij ons op taart gaat trakteren en daarna het kantoor kort en klein gaat slaan.
Wanneer moet ik naar Malta komen voor mijn gesprek?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Soort van promotie gemaaktIk mag nu ook alle probleemgokkers gaan analyseren.
huisje boompje beestje met psychomeisje?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:09 schreef kree het volgende:
[..]
Vanaf begin dit jaar.
Super stom van me. Had het eerder moeten doen.
Maarja zag de toekomst daarvoor ff iets anders alsdat het nu liep.
Maar ok nu huur ik particulier. En best. Maar wel duur.
In de stad waar ik heen wil heb je ook snel 100 a 150 reacties per appartement, in mijn huidige woonplaats tot de 100 voor een appartement en 150 a 200 voor een eengezinswoninkje. Ligt ook een beetje aan locatie, maar wel wachtlijsten waar je haast niet doorheen komt qua inschrijfduur. Dus ik vind het wel goed geregeld dat ze een aantal van de woningen via loting aanbieden, dan maakt iedereen kans.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Op plek 98 voor dat huis.. of op de overall list. Nogal een verschil
Ik begreep je wel. Maar die hele lotingsoptie is er niet bij ons.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:07 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik heb het toch ook niet over hoe het bij jou gaat. Heb het over moi, en hiero zijn er meerdere opties. Op basis van inschrijfduur, maar ook op basis van loting. Als de inschrijfduur laag is kun je dus beter elke week een gokje wagen op de lotingshuizen. Oftewel, hier is het goed geregeld.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:12 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
huisje boompje beestje met psychomeisje?
Dat is wel mooie regeling inderdaad. Hier is alleen loting en dat is echt gewoon mazzel hebben. Ik had in 3 maanden zo'n 5 huisjes mogen bekijken en vriendin in een half jaar tijd helemaal nietsquote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:12 schreef moneyfornothing het volgende:
In de stad waar ik heen wil heb je ook snel 100 a 150 reacties per appartement, in mijn huidige woonplaats tot de 100 voor een appartement en 150 a 200 voor een eengezinswoninkje. Ligt ook een beetje aan locatie, maar wel wachtlijsten waar je haast niet doorheen komt qua inschrijfduur. Dus ik vind het wel goed geregeld dat ze een aantal van de woningen via loting aanbieden, dan maakt iedereen kans.
Dat is wel minder als er enkel en alleen loting is, dan is het net weer te willekeurig allemaal.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is wel mooie regeling inderdaad. Hier is alleen loting en dat is echt gewoon mazzel hebben. Ik had in 3 maanden zo'n 5 huisjes mogen bekijken en vriendin in een half jaar tijd helemaal niets
Jaquote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Taart
Maar je moet ze dus ook echt bellen/ontmoeten en alles?
Ik ben al een sweep over je rekening aan het voeren, op zoek naar verdachte transactiesquote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wanneer moet ik naar Malta komen voor mijn gesprek?
Dat zijn enge luitjesquote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:16 schreef Barbusse het volgende:
Ja![]()
Wij kunnen in principe, nadat is vastgesteld dat iemand een gokprobleem heeft, niks anders doen dan de rekening sluiten en de speler doorsturen naar de juiste hulpinstanties. Maar probeer ze dat maar eens bij te brengen, heel enerverende gesprekken, kan ik je vertellen![]()
Ontmoeten doen we niet aan natuurlijk
Een combi is inderdaad een mooiere oplossing. Weet ook neit hoeveel er op die van hier worden gereageerd, want ik zit er alweer 1,5 jaar en denk dat het wel beetje veranderd is in de loop der tijd.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:15 schreef moneyfornothing het volgende:
Dat is wel minder als er enkel en alleen loting is, dan is het net weer te willekeurig allemaal.
Maar goed het is sowieso lastig omdat er zoveel mensen een sociale huurwoning willen, vergeleken met het aantal wat steeds vrijkomt. Denk dat dat bijna overal wel speelt.
Nee hoor, geen gezeik. En sommigen zijn wel degelijk oprecht blij met wat je doet.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat zijn enge luitjesDat je dat wil
Veels te veel gezeik aan je kop dan!
Lief van jequote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:21 schreef Barbusse het volgende:
Nee hoor, geen gezeik. En sommigen zijn wel degelijk oprecht blij met wat je doet.
Ik heb toen wel een keer een gesprek gehad bij het holland casino toen ik daar nog vaak te vinden wasquote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee hoor, geen gezeik. En sommigen zijn wel degelijk oprecht blij met wat je doet.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb toen wel een keer een gesprek gehad bij het holland casino toen ik daar nog TE vaak te vinden was
Bij het casino is bullshit, die kijken alleen naar de frequentie dat je er komt, niet naar wat je wint/verliest.quote:
Dan klopt m'n aanpassing toch?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:24 schreef Royco1 het volgende:
Bij het casino is bullshit, die kijken alleen naar de frequentie dat je er komt, niet naar wat je wint/verliest.
Zo ben ik. Toch?quote:
quote:
Ik kan niet in jouw portomonnee kijken natuurlijk. Voor sommige mensen is 50 euro verlies al teveel, voor anderen is 100.000 euro per maand verlies slechts wisselgeld.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bij het casino is bullshit, die kijken alleen naar de frequentie dat je er komt, niet naar wat je wint/verliest.
Ja dat wel, maar wil alleen maar aangeven dat het zogenaamde gokverslavingbeleid van het HC een wassen neus is.quote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:28 schreef Royco1 het volgende:
Ja dat wel, maar wil alleen maar aangeven dat het zogenaamde gokverslavingbeleid van het HC een wassen neus is.
Heeft hij een goed punt bij. Je moet toch ergens beginnen en dan is frequentie vaak een goede start.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:27 schreef Barbusse het volgende:
Ik kan niet in jouw portomonnee kijken natuurlijk. Voor sommige mensen is 50 euro verlies al teveel, voor anderen is 100.000 euro per maand verlies slechts wisselgeld.
Frequentie en hoe je speelt. Bij HC kunnen ze natuurlijk ook naar lichaamstaal kijken. Meestal is het wel te zien dat iemand niet meer voor zijn plezier aan een roulettetafel zit.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
[..]
Heeft hij een goed punt bij. Je moet toch ergens beginnen en dan is frequentie vaak een goede start.
En ik speelde alleen maar poker, en dan meestal ook nog winnendquote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Frequentie en hoe je speelt. Bij HC kunnen ze natuurlijk ook naar lichaamstaal kijken. Meestal is het wel te zien dat iemand niet meer voor zijn plezier aan een roulettetafel zit.
Ik heb je berichtje 6 keer gelezen en toen begreep ik dat je het over Holland Casino had en niet over Hoog Catherijnequote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Frequentie en hoe je speelt. Bij HC kunnen ze natuurlijk ook naar lichaamstaal kijken. Meestal is het wel te zien dat iemand niet meer voor zijn plezier aan een roulettetafel zit.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb je berichtje 6 keer gelezen en toen begreep ik dat je het over Holland Casino had en niet over Hoog Catherijne
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En ik speelde alleen maar poker, en dan meestal ook nog winnend
YOLO motherfuckerquote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het leven is gewoon 1 grote high stakes game
Klinkt super!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:07 schreef charmed_angel het volgende:
Ik moet echt beter luisteren voortaan. Is een baan voor 18 uur in de maand
Was overigens een super leuk gesprek! Gelijk gesproken over eventueel postbezorger.
Dus hup de coordinator van de postbezorging werd erbij gehaald. Die was helemaal enthousiast over mij.
Toen ze hoorde dat ik 14 jaar bij de rabobank had gewerkt kwam ze direct met een andere functie, die veel meer wat voor mij zou zijnZelf coordinator worden! Dus ik ga solliciteren! Gewoon een werkweek van 40 uur.
Dat is wel fijn, vooral als je er straks mee gaat werken.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik werd gewoon enthousiast van het enthousiasme van die coordinator
Succes!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:07 schreef charmed_angel het volgende:
Was overigens een super leuk gesprek! Gelijk gesproken over eventueel postbezorger.
Dus hup de coordinator van de postbezorging werd erbij gehaald. Die was helemaal enthousiast over mij.
Toen ze hoorde dat ik 14 jaar bij de rabobank had gewerkt kwam ze direct met een andere functie, die veel meer wat voor mij zou zijnZelf coordinator worden! Dus ik ga solliciteren! Gewoon een werkweek van 40 uur.
Hoe is het hier?quote:
Ik weet nog niet, kom ook net binnen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hoe is het hier?Goed en met jou?
Das mooiquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:16 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ik weet nog niet, kom ook net binnen.
Maar met mij goed wel opzich
Welkom terug man, hoe gaat het met je?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ben er weer.
Uft, das een tijdje terug
jij ging toch samenwonen?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:40 schreef moneyfornothing het volgende:
Ben numero uno geworden.
Hoi! Ja ik lurk wel regelmatig hahaquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ben er weer.
Uft, das een tijdje terug
Ja, ik ook. Was alleen 2 dagen afwezig v.w. ziekte.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hoi! Ja ik lurk wel regelmatig haha
veel hoesten nog en duizelig, maar verder wel okquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:18 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Welkom terug man, hoe gaat het met je?
Sinds ik een FOK!relatie heb zit ik minder op FOK! dan toen ik een niet-FOK!relatie hadquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Was alleen 2 dagen afwezig v.w. ziekte.
2 dagen zonder fok
een fok!relatie?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Sinds ik een FOK!relatie heb zit ik minder op FOK! dan toen ik een niet-FOK!relatie hadMaar dat ligt ogenschijnlijk meer aan de relatie
Weer helemaal beter?
Relatie met een fokker, whatever you like.quote:
Dat had ik ook toen ik een FOK!relatie hadquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Sinds ik een FOK!relatie heb zit ik minder op FOK! dan toen ik een niet-FOK!relatie hadMaar dat ligt ogenschijnlijk meer aan de relatie
Weer helemaal beter?
Nee, maar sinds dinsdag avond waren m'n slaaptijden compleet leipquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Weer helemaal beter?
Oh mijn god van die hazenslaapjesquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, maar sinds dinsdag avond waren m'n slaaptijden compleet leip
het was best wel bizar. 1 1/2 uur slapen, dan 1 1/2 uur wakker, dan weer 1 1/2 uur slapen enz etc en dat bijna 48 uur lang. heb elk journaal wel 20x gezien
oh, een echte. het klonk in eerste instantie een beetje triestig, zo van: wil je het met mij aan?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:23 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Relatie met een fokker, whatever you like.
Gaatquote:
Ik kon gewoon niet slapen door die hoest. gebruik nu hoestonderdrukkend spul van natterman. Werkt best wel goed moet ik eerlijk zeggen, ik moest zoveel hoesten dat ik bijna moest overgeven -_-quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh mijn god van die hazenslaapjesvoel je je nog slechter dan voordat je ging slapen
Eindelijk een beetje rustigquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:25 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja goed! Rustig. En bij jou?
Herkenbaar, zo heb ik een keer het hele project (website maken e.d.) gedaan en de rest haast niks, heb het toen niet ingeleverd, allemaal onvoldoende, ik afgesproken dat ik het alleen kon doen en toen die ingeleverd en goed cijfer zelf. Klinkt slecht maar het gaat hier over 10 weken waarin hen ongeveer 5 A4 hebben geschreven als motivatie en ik alle ontwerpen, webdesign en uitvoering/coderingen heb gedaan omdat hen niks konden/wildenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:25 schreef Evie het volgende:
[..]
GaatNet de meest slechte presentatie ever gegeven
![]()
En ergens geniet ik er wel van, want ik gun die groep niet veel meer
Ow je studeert nog?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:25 schreef Evie het volgende:
[..]
GaatNet de meest slechte presentatie ever gegeven
![]()
En ergens geniet ik er wel van, want ik gun die groep niet veel meer
Ah bahquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik kon gewoon niet slapen door die hoest. gebruik nu hoestonderdrukkend spul van natterman. Werkt best wel goed moet ik eerlijk zeggen, ik moest zoveel hoesten dat ik bijna moest overgeven -_-
Maar voel me nu wel redelijk fit, in elk geval fit genoeg om de pc weer eens aan te zetten
Ga je 't nog wel allemaal redden denk je?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:31 schreef Evie het volgende:
[..]
Jup het leven liep een beetje anders dan de plannen die ik had gemaakt
Let's hope soquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ga je 't nog wel allemaal redden denk je?
Het lijkt er wel op dat je veel aan je hoofd hebt
thnx ga ik nodig hebben denk ik.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Alright, iig duim ik voor je
Dat doet het leven vaak.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:31 schreef Evie het volgende:
[..]
Jup het leven liep een beetje anders dan de plannen die ik had gemaakt
Dat zijn nog steeds de plannen, maar wilde sowieso het huis uit. Dus zo lang er geen samenwoonproof appartement voor ons is, ga ik in die eenkamer zitten chillen.quote:
Het leven is als een militair plan. Het ziet er perfect uit, maar het loopt volledig in de soep op het moment dat het in werking treedtquote:
Haha precies!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het leven is als een militair plan. Het ziet er perfect uit, maar het loopt volledig in de soep op het moment dat het in werking treedt
MET MIJquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:42 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat zijn nog steeds de plannen, maar wilde sowieso het huis uit. Dus zo lang er geen samenwoonproof appartement voor ons is, ga ik in die eenkamer zitten chillen.
Dat klinkt al een stuk beter.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:07 schreef charmed_angel het volgende:
Nou een baan van 18 uur per maand met een salaris wat ik ook zou hebben met 40 uur in de week lijkt me wel watquote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat klinkt al een stuk beter.
18 uur per maand kan echt niet.
Dan wel ja.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou een baan van 18 uur per maand met een salaris wat ik ook zou hebben met 40 uur in de week lijkt me wel wat
Ik lees het niet zo alsof zij dat zo heeft.. of?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou een baan van 18 uur per maand met een salaris wat ik ook zou hebben met 40 uur in de week lijkt me wel wat
Dat zeg ik ook nergens he, ik zeg alleen maar dat mij dat wel iets lijktquote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:32 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ik lees het niet zo alsof zij dat zo heeft.. of?
Nieuwe username voor je:quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:07 schreef charmed_angel het volgende:
Luiwammes!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zeg ook nergens dat jij dat zegt toch, ik zeg het ook alleen maar dat zij het niet zegtquote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook nergens he, ik zeg alleen maar dat mij dat wel iets lijkt
Waarom refereer je dan aan haar situatie als je geen link legde tussen zijn opmerking en haar baanoptie?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:54 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ik zeg ook nergens dat jij dat zegt toch, ik zeg het ook alleen maar dat zij het niet zegt
Omdat hij een verband trok tussen die 18 uur en 40 urige werkweek. Ik legde ook slechts een verband, hij stelt dat hij het niet zei, ik stel dat ik het ook niet zei, allebei hebben we gelijk.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:59 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Waarom refereer je dan aan haar situatie als je geen link legde tussen zijn opmerking en haar baanoptie?
Wie immer, dawgquote:
Maar jouw verband suggereerde dat jij dacht dat hij het over haar situatie had. Dát is wat hij bedoelt met 'dat zei ik niet', niet iets wat letterlijk in zijn post te quoten is.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:00 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Omdat hij een verband trok tussen die 18 uur en 40 urige werkweek. Ik legde ook slechts een verband, hij stelt dat hij het niet zei, ik stel dat ik het ook niet zei, allebei hebben we gelijk.
Suggereerde ja. Hij zei het ook niet en ik zei het ook niet. Ik vroeg er gewoon naar. Ik begrijp dat het onduidelijkheid kan scheppen maar klopt gewoon hoor.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:01 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Maar jouw verband suggereerde dat jij dacht dat hij het over haar situatie had. Dát is wat hij bedoelt met 'dat zei ik niet', niet iets wat letterlijk in zijn post te quoten is.
Het staat inderdaad erg raar dat jij eerst een verband legt tussen twee dingen, en als iemand aangeeft daar niet op te doelen, je eruit gaat praten door te zeggen 'ja nou ik zei toch ook niet dat jij dat zei hoor'.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:03 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Suggereerde ja. Hij zei het ook niet en ik zei het ook niet. Ik vroeg er gewoon naar. Ik begrijp dat het onduidelijkheid kan scheppen maar klopt gewoon hoor.
Ja nou dit is dus de grap blijkbaar. Hij stelt dat een 18 uur werken voor 40 uur hem wel wat lijkt, is de connectie met de vorige post. Ik kan de aanname doen dat hij dat zo denkt (18 uur werken voor 40 uur loon) en dat hem vragen. Hij kan vervolgens stellen dat hij dat niet zei wat ook zo klopt (maar feitelijk reageerde hij dus door iets heel anders te stellen dan die vrouw stelde). Ik kan vervolgens stellen dat ik dat ook niet zo zei wat ook klopt maar dan vervolgens ga jij praten over mijn connectie met die vorige post en niet over die van daarvoor.. Is een opeenvolging van aannames waarbij we beiden niet het als feit stelden. Beide gelijk. Jij leest alleen niet vanaf het eerste verband maar vanaf de 2e waardoor het raar lijkt.. veel duidelijker kan ik ook niet zijn en maakt ook niet uit eigenlijkquote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:06 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Het staat inderdaad erg raar dat jij eerst een verband legt tussen twee dingen, en als iemand aangeeft daar niet op te doelen, je eruit gaat praten door te zeggen 'ja nou ik zei toch ook niet dat jij dat zei hoor'.
Terwijl het wel duidelijk ook in je post te lezen was, als je verder kan kijken dan wat er letterlijk staat.
Ik snap nog steeds niet waar dit in hemelsnaam over gaat.quote:
En ik ga niet meer uitleggen hoorquote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet waar dit in hemelsnaam over gaat.
Ik ook niet. Zalig zijn de onwetenden is hier van toepassing denk ikquote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet waar dit in hemelsnaam over gaat.
Dat wou ik ook niet.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:14 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
En ik ga niet meer uitleggen hoor
Amen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ook niet. Zalig zijn de onwetenden is hier van toepassing denk ik
Hij reageerde op Myraela die zei dat het niks was en wierp dat tegen met een mogelijkheid waaronder 18 uur werken per maand wel wat had, dus de directe connectie met de post van C_A is er niet eens.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:10 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja nou dit is dus de grap blijkbaar. Hij stelt dat een 18 uur werken voor 40 uur hem wel wat lijkt, is de connectie met de vorige post.
Nee hoor, hij gaf er enkel zijn eigen draai aan. Daarom gaf hij in antwoord op jouw vraag ook aan dat het niet was wat hij bedoelde, maar dan in de woorden 'dat zeg ik ook nergens'.quote:Ik kan de aanname doen dat hij dat zo denkt (18 uur werken voor 40 uur loon) en dat hem vragen. Hij kan vervolgens stellen dat hij dat niet zei wat ook zo klopt (maar feitelijk reageerde hij dus door iets heel anders te stellen dan die vrouw stelde).
Het was een vraag, omdat ik het raar vond staan dat jij eigenlijk ontkende een connectie te maken die je duidelijk wel maakte.quote:Ik kan vervolgens stellen dat ik dat ook niet zo zei wat ook klopt maar dan vervolgens ga jij praten over mijn connectie met die vorige post en niet over die van daarvoor..
Om maar even in de sfeer te blijven, zeg ik ergens dat jij ongelijk hebt? Dat het überhaupt een kwestie van gelijk/ongelijk is? Nee, ik vroeg je alleen wat omdat ik het een raar antwoord van je vond.quote:Is een opeenvolging van aannames waarbij we beiden niet het als feit stelden. Beide gelijk.
Ik lees wel mee, ik vind je alleen een raar antwoord geven. Een antwoord wat je ook niet kan verhelderen tot dusver, omdat je denkt dat ik je ongelijk geef in dat je het ook niet letterlijk zei. Dat doe ik helemaal niet, ik vind het enkel apart dat je zoiets zegt omdat ik meer doe dan alleen dingen letterlijk lezen.quote:Jij leest alleen niet vanaf het eerste verband maar vanaf de 2e waardoor het raar lijkt.. veel duidelijker kan ik ook niet zijn en maakt ook niet uit eigenlijkmaar is gewoon iets taaltechnisch wat niet even gemakkelijk is om te zien altijd.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:18 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Als je het niet snapt snap je het niet. Ga er niet meer tijd aan besteden sorry. Nu pizza eten en straks weer luchtig lullen
Ja misschien begrijp ik het wel niet dat kan ookquote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:21 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]![]()
Of heel misschien snap jij gewoon niet wat ik bedoel. Ga maar eten ja, misschien kan je beter nadenken met een volle maag.
Samenvatting: Ik stel een vraag, jij voelt je aangevallen omdat je vind dat jij heus ook echt wel gelijk hebt. Maar daar ging het mij heel niet om, ik vind je reactie gewoon apart gezien de context.
Ah, een edit.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:18 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Als je het niet snapt snap je het niet. Ga er niet meer tijd aan besteden sorry. Nu pizza eten en straks weer luchtig lullenNiks tegen jou trouwens hoor
Maar ja duidelijker dan dit kan ik niet zijn (of nu eigenlijk geen zin meer in) en ik zie wel in waar het misloopt en is wel goed zo
Nee dat vind ik niet raar, omdat hij niet op het verhaal zelf reageerde maar op een reactie op het verhaal. Oftewel, het praatje draait alweer weg van de essentie van het originele verhaal. Ik zie het gewoon als een opmerking die hij maakte, als iets wat in hem opkwam toen hij Myr's post las over dat 18 uur/m niets is. Namelijk een gedachtesprong waarin 18 uur/m wel lekker is. Dus niet als reactie op de post dat iemand de optie heeft 18 uur/m te werken en nu gaat solliciteren op 40 uur/week.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:23 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja misschien begrijp ik het wel niet dat kan ook
Maar goed om toch iets te verduidelijken. Jij vindt het niet raar dat als iemand stelt dat hij/zij 18 uur kon werken en daarna 40 uur dat hij daarna stelt dat hij wel zou willen werken 18 uur voor 40 uur loon? Jij vind niet dat zo'n opmerking los ervan staat terwijl hij haar wel quote? Denk dat het daar nogal mis gaat. Maar goed nu echt eten
Dit begint wat treurig te wordenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:23 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ah, een edit.
Heel leuk hoor dit, maar misschien iets om over na te denken dat het misschien is dat jij mij (ook) niet snapt? Ik kan ook niet duidelijker zijn, maar klaarblijkelijk kan jij ook niet te volgen waar ik eigenlijk op doelde. Namelijk iets heel anders dan jij lijkt te denken gezien je posts en antwoorden. Correct me if I'm wrong, als je dat zou lukken op een lege maag.
Kom met wat leukers dan, anders is het hier toch doods.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:25 schreef Barbusse het volgende:
Dafuq people. Get a conference room
Neem het even niet zo serieus, je kan er ook in lezen dat ik niet meteen een antwoord eis, maar dat je best mag eten omdat je een lege maag hebt. En het misschien fijner is als je reageert (mits je dat wil) op een volle maag, en je dus eerst lekker je pizza op gaat eten.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:26 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Dit begint wat treurig te worden
Ik ben nu aan het "werk". Ik ga nu all-in met een Flush op de flop.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:26 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Kom met wat leukers dan, anders is het hier toch doods.
Nou dan.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben nu aan het "werk". Ik ga nu all-in met een Flush op de flop.![]()
Zoveel interessants heb ik dus niet te melden.![]()
![]()
Hoe gaat het fokhosselen?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:29 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Oke nou ja serieuze gesprekken hebben het effect op mij dat ik dingen erna ook serieus neemMaar nee eigenlijk geen zin om nog te discussieren, zal zo even kijken of ik het idee heb dat hij myr quote of niet en als ik het dan mis heb dan zal ik je dat nog mededelen. Als ik wel gelijk heb ga ik gewoon lullen want anders blijft de discussie op gang terwijl ik zometeen over tieten wil praten enzo
De discussie is te onzinnig om me er in te mengen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:31 schreef Murdera het volgende:
Ik ben gewoon te moe om me in de rel te mengen..
Is er een rel? Moet ik teruglezen?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:31 schreef Murdera het volgende:
Hoho, het gaat mij heel niet over gelijk hebben of niet! Ik vind alleen jouw 'maar dat zeg ik ook niet' raar klinken gezien je eerdere post, that's all. En daar blijf ik bij omdat ik in jouw antwoorden geen verheldering daarop heb kunnen lezen, behalve dan dat jij 'gelijk' hebt dat je het niet zei. Tuurlijk zei je het ook niet letterlijk, anders had ik het wel voor je gequote, dus daar geef ik je ook helemaal geen ongelijk in. Alleen in context staat het gewoon raar, that's all.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:29 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Oke nou ja serieuze gesprekken hebben het effect op mij dat ik dingen erna ook serieus neemMaar nee eigenlijk geen zin om nog te discussieren, zal zo even kijken of ik het idee heb dat hij myr quote of niet en als ik het dan mis heb dan zal ik je dat nog mededelen. Als ik wel gelijk heb ga ik gewoon lullen want anders blijft de discussie op gang terwijl ik zometeen over tieten wil praten enzo
Jamaar een discussie om de discussie, dan kan ik net zo goed NWS gaan lezenquote:
Zeg heuj, gaan we schelden?quote:
Als dat al een rel is, tss niets gewend hier meer zeker.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:31 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Is er een rel? Moet ik teruglezen?
Ah, bedankt.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:31 schreef heloef het volgende:
[..]
De discussie is te onzinnig om me er in te mengen.
Er is geeneens een rel. De deceptiequote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:31 schreef Murdera het volgende:
ik had geen zin om te lezen, maar zag er zonder 1 letter te lezen uit als een rel.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:32 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Als dat al een rel is, tss niets gewend hier meer zeker.
Het is amper een discussie, ik vroeg hem gewoon wat maar ik krijg maar verklaring.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jamaar een discussie om de discussie, dan kan ik net zo goed NWS gaan lezen
[..]
Zeg heuj, gaan we schelden?
Dat effect hebben mijn posts wel vaker.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik had geen zin om te lezen, maar zag er zonder 1 letter te lezen uit als een rel.
Dit dus.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik had geen zin om te lezen, maar zag er zonder 1 letter te lezen uit als een rel.
je ziet eruit als een del relquote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:33 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat effect hebben mijn posts wel vaker.
Ik ben al 0900-serbianhitsquad aan het bellen!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Er zijn mensen voor minder kapot geschoten. Ik zou hem laten pakken.
Zie je nou wel.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:36 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ik voel me niet aangevallen. Zat gewoon telkens te verdedigengewoon taaldiscussie. En begrijp wat je bedoelde maar mijn reactie was wel op die van hem op myr.. maar hij bedoelde het misschien meer als een post die wel wat meer samenhing dan ik dacht en daardoor tjah uh. Ik heb geen zin om nu na al die moeite te moeten stellen dat jij toch ook wel wat een punt hebt maar oke jij hebt ook wel een beetje een punt met hoe jij ernaar kijkt. Gewoon verschillende perspectieven enzo, laten we het daarop houden
Ik bedoelde helemaal niks, alleen dat het mij wel wat lijkt om 18 uur in de maand te werken en een flink loon te krijgen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:36 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ik voel me niet aangevallen. Zat gewoon telkens te verdedigengewoon taaldiscussie. En begrijp wat je bedoelde maar mijn reactie was wel op die van hem op myr.. maar hij bedoelde het misschien meer als een post die wel wat meer samenhing dan ik dacht en daardoor tjah uh. Ik heb geen zin om nu na al die moeite te moeten stellen dat jij toch ook wel wat een punt hebt maar oke jij hebt ook wel een beetje een punt met hoe jij ernaar kijkt. Gewoon verschillende perspectieven enzo, laten we het daarop houden
En ik zei alleen dat zij niet zei dat ze 18 uur kon werken en dan hoog loon kon krijgen. I fucked upquote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik bedoelde helemaal niks, alleen dat het mij wel wat lijkt om 18 uur in de maand te werken en een flink loon te krijgen.
Oeii. die zijn niet zo best als ze waren vriend, maar unit713 is weer up and running.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben al 0900-serbianhitsquad aan het bellen!
wat een kuthoer.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Die chick in me klas vind me toch niet leuk denk ik, ze is heel verlegen dat wel maar ze praat ook niet zoveel maar dat kan ook omdat ze verlegen is
Tienermeisjesquote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Die chick in me klas vind me toch niet leuk denk ik, ze is heel verlegen dat wel maar ze praat ook niet zoveel maar dat kan ook omdat ze verlegen is
Het is voor een Fok!ker, het is niet nodig om een dure elite-eenheid in te huren natuurlijkquote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Oeii. die zijn niet zo best als ze waren vriend, maar unit713 is weer up and running.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
quote:
quote:
Scheelt maar een jaar.quote:
Het is niet die van 18 die naar bieber gaat hooorquote:
Touchéquote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is voor een Fok!ker, het is niet nodig om een dure elite-eenheid in te huren natuurlijk
Gewoon hosselen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Oh een andere.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Het is niet die van 18 die naar bieber gaat hooor
Gewoon wat smaak bijbrengen. Justin Pieper is prima over de basisschool daarna kan het echt niet meerquote:
Een beetje raar, zegtie danquote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja die biebermeid is een beetje raar en
Ja die is niet neukbaar.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja die biebermeid is een beetje raar en
quote:
Ik praat met d'r via facebook maar op school moet ookquote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja die is niet neukbaar.
Maar voor die andere geldt:
[..]
Strak plan inderdaad.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik praat met d'r via facebook maar op school moet ook
nja maar als er iets beters langskomt ga krijgt die voorrangquote:
Tuurlijk, speltip 12: houd alle kansen open.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
nja maar als er iets beters langskomt ga krijgt die voorrang
Hoe is het met jou eventuele hosselpogingen met je klasgenoot?quote:
Oh, volgens mij vind ik haar toch niet leuk.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe is het met jou eventuele hosselpogingen met je klasgenoot?
Versiercursussen doenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Tuurlijk, speltip 12: houd alle kansen open.
Hoezo niet?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh, volgens mij vind ik haar toch niet leuk.
Daar was ooit eens een topic over, van een gozer die zichzelf een echte casanova vondquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Versiercursussen doen
Beste stuurlui staan aan walquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daar was ooit eens een topic over, van een gozer die zichzelf een echte casanova vond![]()
Die zijn sowieso:quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Versiercursussen doen
Ik beeld me wel vaker dingen in die later wel mee blijken te vallen.quote:
Is dat niet angst om uit je comfortzone durft te stappen en je gevoelens naar andere te tonen?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik beeld me wel vaker dingen in die later wel mee blijken te vallen.
Firefly3?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daar was ooit eens een topic over, van een gozer die zichzelf een echte casanova vond![]()
Neuh, ik vind haar gewoon niet zo leuk als ik dacht.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is dat niet angst om uit je comfortzone durft te stappen en je gevoelens naar andere te tonen?
Dat kan ookquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Neuh, ik vind haar gewoon niet zo leuk als ik dacht.
Ja die negerquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Soms is het een bevlieging. Been there.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Neuh, ik vind haar gewoon niet zo leuk als ik dacht.
Een andere dan ik dacht, dus.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja die negerWat een nerd
Niet hier.quote:
In je hoofd, tussen je andere 24 persoonlijkheiden.quote:
ehm... doe maar niet lullig over zijn aandoening..quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:18 schreef heloef het volgende:
[..]
In je hoofd, tussen je andere 24 persoonlijkheiden.
Heeft hij een aandoening dan?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ehm... doe maar niet lullig over zijn aandoening..
Niet dan?quote:
Dat was hem dacht ik ja. En dan had je natuurlijk ook fleaming (of hoe je het ook schrijft) nogquote:
Is dat die kerel die alleen maar over zijn geweeeeldige bedprestaties kan praten?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat was hem dacht ik ja. En dan had je natuurlijk ook fleaming (of hoe je het ook schrijft) nog
Ffleamig is sowieso de grootste faal ooit.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat was hem dacht ik ja. En dan had je natuurlijk ook fleaming (of hoe je het ook schrijft) nog
fuifduif ja.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:24 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Is dat die kerel die alleen maar over zijn geweeeeldige bedprestaties kan praten?
quote:
Die naam komt me ergens bekend voor, maar weet niet meer wat daar mee was.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:25 schreef dawg het volgende:
[..]
fuifduif ja.![]()
wat een sukkel, toen al en nu nog steeds.
Die ja. Hilarisch gewoonquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:24 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Is dat die kerel die alleen maar over zijn geweeeeldige bedprestaties kan praten?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we dan
dat was firefly3. wat een idioot was dat.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die ja. Hilarisch gewoon"Mijn methode werkt, want ik heb gisteren op de dansvloer een sletje lopen vingeren terwijl haar vriend ernaast stond" Dat soort opmerkingen kwamen er voorbij.
nope. dat was realzeus.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:26 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Die naam komt me ergens bekend voor, maar weet niet meer wat daar mee was.
Wacht, was hij niet een van die eeuwige gefrustreerde maagden?
RZ is geen maagd meer.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:29 schreef dawg het volgende:
[..]
nope. dat was realzeus.
of bhfh, maar die had wel meer aparte opvattingen.
Zelfs in het uitzonderlijke geval dat het waar zou zijn geeft het alleen maar aan dat je een oversekste puber bent die schijt heeft aan andermans relaties. Heeft niks met verzieren te makenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:28 schreef Hiergaanwedan het volgende:
En wie zegt dat het niet echt zo was hé!
Altijd lachen johquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:28 schreef dawg het volgende:
[..]
dat was firefly3. wat een idioot was dat.
Ooh dacht dat er toen een topic voor hem was waar geld ingezameld werd zodat hij eindelijk naar de hoeren kon, maar kan ook best iemand anders geweest zijn.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:29 schreef dawg het volgende:
[..]
nope. dat was realzeus.
of bhfh, maar die had wel meer aparte opvattingen.
Idd, zo kansloos. Ik zat wel vaak in zijn topic en het is mede dankzij mij om zeep geholpen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:28 schreef dawg het volgende:
[..]
dat was firefly3. wat een idioot was dat.
nee met dat heel lelijke meisje idd. weet niet meer wat de nick was. waar hij nog maanden over gejankt heeft.quote:
Wat een hel was datquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:32 schreef dawg het volgende:
[..]
nee met dat heel lelijke meisje idd. weet niet meer wat de nick was. waar hij nog maanden over gejankt heeft.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:32 schreef dawg het volgende:
[..]
nee met dat heel lelijke meisje idd. weet niet meer wat de nick was. waar hij nog maanden over gejankt heeft.
Dat heb ik gemist of ben ik weer vergetenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:32 schreef dawg het volgende:
[..]
oh weet niet meer wie dat was.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:31 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ooh dacht dat er toen een topic voor hem was waar geld ingezameld werd zodat hij eindelijk naar de hoeren kon, maar kan ook best iemand anders geweest zijn.
Was hoe dan ook wel vermakelijk ja.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:34 schreef dawg het volgende:
[..]
oh weet niet meer wie dat was.
fok! een garantie voor vermaak.
is het nog niet over met die zandhaas van je trouwens?
ik kon gewoon niet aardig doen tegen hem zijn bullshit.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Idd, zo kansloos. Ik zat wel vaak in zijn topic en het is mede dankzij mij om zeep geholpen.
Omfg, het dramaaaaaquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:32 schreef dawg het volgende:
[..]
pfff schiet eens op, ik word er niet jonger op heh.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:34 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Was hoe dan ook wel vermakelijk ja.![]()
Nee.
Wat een randdebiel was dat ook, hij veel ook niet van zijn stuk te brengen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:35 schreef dawg het volgende:
[..]
ik kon gewoon niet aardig doen tegen hem zijn bullshit.
Wut, ben je geen Brad Pitt?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:35 schreef dawg het volgende:
[..]
pfff schiet eens op, ik word er niet jonger op heh.
ja echt heh. blij dat ie weg is.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat een randdebiel was dat ook, hij veel ook niet van zijn stuk te brengen.
Bloedirritant.
Tegenwoordig toch Orlando en die piraat op schip?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:36 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wut, ben je geen Brad Pitt?![]()
Laat maar dan hoor.
Wat is daar mee?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:38 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Tegenwoordig toch Orlando en die piraat op schip?
ik ben jonger dan brad.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:36 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wut, ben je geen Brad Pitt?![]()
Laat maar dan hoor.
Ik mis hem, waar moet ik nu mijn hosselskillzz vandaan halen?quote:
Meehh, vind hem niet zo.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat elke vrouw spontaan sopt als johnny depp in beeld is
Nee man, kan wel leukere vervangingen voor hem bedenken.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:39 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nou brad pit is passe toch, hen de nieuwe idolen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |