Dit begint wat treurig te wordenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:23 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ah, een edit.
Heel leuk hoor dit, maar misschien iets om over na te denken dat het misschien is dat jij mij (ook) niet snapt? Ik kan ook niet duidelijker zijn, maar klaarblijkelijk kan jij ook niet te volgen waar ik eigenlijk op doelde. Namelijk iets heel anders dan jij lijkt te denken gezien je posts en antwoorden. Correct me if I'm wrong, als je dat zou lukken op een lege maag.
Kom met wat leukers dan, anders is het hier toch doods.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:25 schreef Barbusse het volgende:
Dafuq people. Get a conference room
Neem het even niet zo serieus, je kan er ook in lezen dat ik niet meteen een antwoord eis, maar dat je best mag eten omdat je een lege maag hebt. En het misschien fijner is als je reageert (mits je dat wil) op een volle maag, en je dus eerst lekker je pizza op gaat eten.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:26 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Dit begint wat treurig te worden
Ik ben nu aan het "werk". Ik ga nu all-in met een Flush op de flop.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:26 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Kom met wat leukers dan, anders is het hier toch doods.
Nou dan.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben nu aan het "werk". Ik ga nu all-in met een Flush op de flop.![]()
Zoveel interessants heb ik dus niet te melden.![]()
![]()
Hoe gaat het fokhosselen?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:29 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Oke nou ja serieuze gesprekken hebben het effect op mij dat ik dingen erna ook serieus neemMaar nee eigenlijk geen zin om nog te discussieren, zal zo even kijken of ik het idee heb dat hij myr quote of niet en als ik het dan mis heb dan zal ik je dat nog mededelen. Als ik wel gelijk heb ga ik gewoon lullen want anders blijft de discussie op gang terwijl ik zometeen over tieten wil praten enzo
De discussie is te onzinnig om me er in te mengen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:31 schreef Murdera het volgende:
Ik ben gewoon te moe om me in de rel te mengen..
Is er een rel? Moet ik teruglezen?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:31 schreef Murdera het volgende:
Hoho, het gaat mij heel niet over gelijk hebben of niet! Ik vind alleen jouw 'maar dat zeg ik ook niet' raar klinken gezien je eerdere post, that's all. En daar blijf ik bij omdat ik in jouw antwoorden geen verheldering daarop heb kunnen lezen, behalve dan dat jij 'gelijk' hebt dat je het niet zei. Tuurlijk zei je het ook niet letterlijk, anders had ik het wel voor je gequote, dus daar geef ik je ook helemaal geen ongelijk in. Alleen in context staat het gewoon raar, that's all.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:29 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Oke nou ja serieuze gesprekken hebben het effect op mij dat ik dingen erna ook serieus neemMaar nee eigenlijk geen zin om nog te discussieren, zal zo even kijken of ik het idee heb dat hij myr quote of niet en als ik het dan mis heb dan zal ik je dat nog mededelen. Als ik wel gelijk heb ga ik gewoon lullen want anders blijft de discussie op gang terwijl ik zometeen over tieten wil praten enzo
Jamaar een discussie om de discussie, dan kan ik net zo goed NWS gaan lezenquote:
Zeg heuj, gaan we schelden?quote:
Als dat al een rel is, tss niets gewend hier meer zeker.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:31 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Is er een rel? Moet ik teruglezen?
Ah, bedankt.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:31 schreef heloef het volgende:
[..]
De discussie is te onzinnig om me er in te mengen.
Er is geeneens een rel. De deceptiequote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:31 schreef Murdera het volgende:
ik had geen zin om te lezen, maar zag er zonder 1 letter te lezen uit als een rel.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:32 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Als dat al een rel is, tss niets gewend hier meer zeker.
Het is amper een discussie, ik vroeg hem gewoon wat maar ik krijg maar verklaring.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jamaar een discussie om de discussie, dan kan ik net zo goed NWS gaan lezen
[..]
Zeg heuj, gaan we schelden?
Dat effect hebben mijn posts wel vaker.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik had geen zin om te lezen, maar zag er zonder 1 letter te lezen uit als een rel.
Dit dus.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik had geen zin om te lezen, maar zag er zonder 1 letter te lezen uit als een rel.
je ziet eruit als een del relquote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:33 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat effect hebben mijn posts wel vaker.
Ik ben al 0900-serbianhitsquad aan het bellen!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Er zijn mensen voor minder kapot geschoten. Ik zou hem laten pakken.
Zie je nou wel.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:36 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ik voel me niet aangevallen. Zat gewoon telkens te verdedigengewoon taaldiscussie. En begrijp wat je bedoelde maar mijn reactie was wel op die van hem op myr.. maar hij bedoelde het misschien meer als een post die wel wat meer samenhing dan ik dacht en daardoor tjah uh. Ik heb geen zin om nu na al die moeite te moeten stellen dat jij toch ook wel wat een punt hebt maar oke jij hebt ook wel een beetje een punt met hoe jij ernaar kijkt. Gewoon verschillende perspectieven enzo, laten we het daarop houden
Ik bedoelde helemaal niks, alleen dat het mij wel wat lijkt om 18 uur in de maand te werken en een flink loon te krijgen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:36 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ik voel me niet aangevallen. Zat gewoon telkens te verdedigengewoon taaldiscussie. En begrijp wat je bedoelde maar mijn reactie was wel op die van hem op myr.. maar hij bedoelde het misschien meer als een post die wel wat meer samenhing dan ik dacht en daardoor tjah uh. Ik heb geen zin om nu na al die moeite te moeten stellen dat jij toch ook wel wat een punt hebt maar oke jij hebt ook wel een beetje een punt met hoe jij ernaar kijkt. Gewoon verschillende perspectieven enzo, laten we het daarop houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |